Loading...
nl

Orbs in het echt

Janena
Janena mrt 27 '11
Is het ook mogelijk om orbs met het blote oog te zien?

Laatst reed ik met mijn zus over een lange donkere 80 km weg zoner op of afritten, het was al erg laat en er reed niemand anders...

Op een gegeven moment dacht ik dat er een motorrijder ver achter ons zat omdat ik een lichtbol zag in mijn achteruitkijkspiegel...opeens was die lichtbol weg, daarna was hij er weer en toen weer weg....
Er reed dus helemaal niemand achter me want er is geen mogelijkehid om af te slaan en toen we aankwamen bij de rotonde hebben we echt even gewacht maar er kwam ons niemand achterop.
Mijn zus heeft het ook gezien, we waren stomverbaasd....
Vond het vreemd en mooi tegelijk.

Hebben jullie enig idee wat we gezien hebben?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '11
Jazeker is het mogelijk om ze te zien als je ervoor open staat. Wat jullie gezien hebben weet ik natuurlijk niet, maar misschien was het een teken om even te stoppen? Misschien is er wel een ongeluk voorkomen doordat jullie nu even gewacht hebben. Dit zul je natuurlijk nooit meer weten, maar ik zou wel zeggen, neem dit soort signalen serieus.
Emuca
Emuca mrt 27 '11
Ik zie bijna elke dag wel orbs.. vaker dan ze op mijn foto's verschijnen in ieder geval.. Dus ja: ik denk van wel smile
Janena
Janena mrt 30 '11
Ik neem dit soort signalen inderdaad wel serieus....
Het was gewoon een vreemde gebeurtenis voor mij.
Ben voor zover ik weet niet bijzonder paranormaal aangelegd.

Ben er wel in geinteresseerd en heb al wel het e.e.a. meegemaakt, altijd bijzonder...
Dit was mijn eerste orb
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 21 '11
een tijdje terug zag ik bij de moeder van mijn vriend in haar rechterzij een grijze orb van ± 7 cm Ø
omdat ik in een programma over kinderen de paranormaal begaafd gezien had dat grijs staat voor pijn of ziekte wist ik dat het niet goed zat!
maar op het moment dat ik het zag heb ik niets gezegt, wel later thuis tegen mijn vriend! die reageerde een keer niet sceptisch... gelukkig! hij zei dat ik het gewoon eens moest aankaarten bij zijn moeder...
de 1st volgende keer dat ik weer met mijn vriend op visite, en we het al een kwartier over mijn chronische hyperventilatie hadden, vroeg ik : hoe zit het met jullie gezondheid?
zijn vader stak meteen zijn duim omhoog! maar zijn moeder vertelde dat ze een zenuw knel had zitten precies op de plaats waar ik de grijze orb had gezien!
de oorzak is een versleten ruggewervel...
ze had er erg pijn !
ik vertelde dat ik het gezien had! ze zei alleen maar: oh ik wist niet dat jij dat kon zien!
mijn vriend ook meteen iets minder sceptisch, gelukkig laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki