Loading...
nl

nieuweling stelt zich voor

siskaatje
siskaatje mrt 25 '11
hi mensen,

ben bij toeval hier terecht gekomen ben nogal nuchter ingesteld en geloof niet zo in al dat zweverige misschien zou ik het gaan geloven als iemand met echte concrete dingen zou komen die echt niemand kan weten.
heb de laatste 5 weken zo veel meegemaakt dat ik er letterlijk en figuurlijk kappot van ben heb t gevoel dat ik een achtbaan zit die niet wil stoppen.

hoop hier iets te vinden waarvan ik nog niet echt weet wat het is.

groetjes,siska.
Delen:
Groene_heks
Groene_heks mrt 25 '11
Welkom Siska smile
jannie
jannie mrt 25 '11
Lieve Ciska...
Toeval bestaat niet toch..haha..
En dat je een nuchter persoon bent...daar is niets mis mee..
Toch is er iets in jou gebeurd..veranderd..dat je bent gaan zoeken..
En ineens was daar Merudi...en je dacht ohhhh misschien misschien..
Wat er gebeurd is ...dat er veel gebeurd met mensen ....en nee wij zijn echt niet zweverig..maar op de een af andere manier allemaal aan het zoeken gegaan naar de puzzel...
De ene mens voor bevestiging..de ander voor kracht..een volgend mens volegt zijn hart..weer een ander maakt zoveel mee..of zijn fysieke lichaam geeft onbekende klachten..
Ik ben "nog "niet zover dat ik jou concrete dingen kan vertellen..
Ik ben zelf nog erg zoekende.
Wat ik je wel mag vertellen is dat er een transformatieproces gaande is onder ons mensen..wat ik je daarbij mag en kan vertellen is..dat als je dit eenmaal erkent..en voelt..je zoveel voelt en ervaart..dat je liefde alleen maar kan groeien..en groeien...
We hebben allemaal een taak..een afspraak..een weg !
Nee we zweven niet we moeten er met ons volle bewustzijn naar zoeken maar we hoeven het niet alleen te doen...wedden !!
Succes..sterkte..en kracht en warmte toegewenst...
Liefs jannie
Serenity
Serenity mrt 25 '11
Ohhh meid hartelijk welkom en je bent op de juiste plek beland.
Spiritualiteit heeft ook te maken met het vinden van 'jezelf zijn' het gaat daarom dat je je innerlijk ik hervind.
Door de jaren heen heeft de omgeving, opvoeding, trauma's en andere regeltjes van bijvoorbeeld de cultuur jouw 'ik' gevormd daarmee raken mensen wel eens hun zelf kwijt.

De eerste vraag die jij jezelf kans stellen is "En wat wil ik nou?"
daarmee ben je geneigd eerder wat dieper in jezelf gaan kijken en waneer je ideetjes verzint dus in jouw opkomen kan je checken hoe je lichaam reageert doormiddel lichaamstaal kan je eventueel leren wat je nu écht vind van iets.

De leuke en de op termijn positieve dingen daar ga dan lekker mee aan de slag, gewoon heel aards bezig zijn dus!
Daarmee laat je de interpretaties los en het kan dan dieper in jezelf gaan bezinken tot nieuwe ideeën en misschien wel antwoorden .

Antwoorden over jezelf kun je namelijk makkelijk zelf vinden doordat je bewuster bezig bent met jezelf en hopelijk met de tijd ook bewuster met je omgeving.
Door jezelf te observeren leer je het observeren zelf kennen door de vele "oefeningen" die je al bij jezelf hebt geleerd toe te passen.
Daarmee leer je ook je omgeving, naasten en je gezinnetje te observeren en beter te leren kennen.

Je komt nu waarschijnlijk te weten dat alles een rede heeft zowel de achtergrond of eventueel in de nabije toekomst.
Hiermee hebt je dan inzicht gecreëerd en daarmee kan je verkomen, oefen maar een beetje op bijvoorbeeld de verhalen die mensen vertellen en hun mimic en lichaamshouding erbij.
Je zult merken dat je sympathieker word naar mensen toe dit kun je ook compassie noemen en dan mag je jezelf op de schouder kloppen want je bent dan alweer verder gekomen op je weg of je pad. ^^

Nu voel-weet je dat alles een rede heeft wat je hiermee kan doen is naar de trauma's en ervaringen kijken die jezelf als negatief ervaren heb.
Je zult misschien wel merken dat je begrip kan tonen voor de omstandigheden waarin het gebeurden onoverkomelijk gebeurtenissen waren en dat je misschien een grote gedeelte een plekje kan geven in je hart.

Dit kan opluchten een soort verlichting voor jezelf zijn want waneer je zo'n zelfde gevoel krijg of elk gevoel dan ook die in je opkomt kan je nu herleiden en laten varen dus je kan het naast je neerzetten door het los te laten.

Op deze manier kwam ik zelf een stuk dichter bij mezelf.
Ik had minder stress omdat ik begrip voor dingen had en de pijnlijke dingen kan ik wel herleiden alleen tja ik kan er nog niet zo goed mee omgaan want ik weet niet 'hoe' ik met bepaalde gevoelens moet omgaan.

Door dit op te tikken heb ik nu zelfs wat geleerd en dat was het laatste gedeelte, ook grappig!
Nou dan weet ik nu dat ik daarmee aan de slag kan gaan!!

Succes en stel gerust vragen waneer je vragen hebt over een topic.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 25 '11
Welkom Siska. Ik ben benieuwd wat er allemaal gebeurd is. Wil je dit delen?

Groetjes Julien.
siskaatje
siskaatje mrt 27 '11
bedankt voor jullie reacties doet met goed ,misschien dat ik aankomende tijd iets meer over mezelf kan vertellen ben nu te verdrietig.
Sundance
Sundance mrt 27 '11
Welkom Siska!
admin
admin mrt 27 '11
Neem je tijd Siska, welkom voor nu !!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki