Loading...
nl

wie leest me

lieveke
lieveke mrt 22 '11
wie leest me
Delen:
Richie Richard
Richie Richard mrt 23 '11
Laat mij je eerste zijn die je leest. Merudianen, ja ik kan ook een beetje fotolezen. Een beetje ja, dus vergeef mij als er groffe fouten in zitten. Lezing is een verheldering, meer niet.

Het eerste wat mij opval is dat de foto niet te recent is. Gezien je situatie in de tuinstoel.

Op de moment van opname van de foto voelde jij je wel voldaan, maar niet tevreden.

(Voor mij) Je linker oog, straalt een angst/wantrouw uit. Je kijkt waarschijnlijk dwars door een persoon heen, onwetend of je het moet vertrouwen ja of nee.

Je rechter oog daar in tegen is nauw. Je houd alles in de smiezen, maar open voor nieuwe mogelijkheden.

Gezamelijk van je ogen zie ik een nog lopende verdriet uit het verleden. Iets wat je nog niet een plekje heb gegeven. Mijn gevoel zegt dat het om een dichtzijnde familie lid gaat. En een kleine gisgevoel zegt een mannelijk geslacht.

Je huid straalt vermoeidheid uit. Ook je oogleden zien er vermoeid uit. En volgens mij niet zo zeer door te weinig slaap, maar door rusteloosheid. Volgens mij zijn er onderwerpen druk in je hoofd bezig.

Gezien je nek en je schouders, zou ik zeggen dat je op een ontspannen houding zit, maar je bent alles behalve ontspannen. Iets zegt jou dat er iets belangrijks gaat gebeuren of gebeurt is.

Volgens mij ben je een vrij serieuze dame, die van humor op zijn tijd houd, maar niet te veel, want daar kan jij je nog wel eens aan irriteren.


Dit is zo'n beetje wat ik er uit haal. Ik hoop dat ik het niet verleerd ben.
lieveke
lieveke mrt 23 '11
dankje
Nymira
Nymira mrt 23 '11
hoi lieveke !

Had beloofd jouw foto ook te zullen lezen , dus bij deze even een poging .
Hoor graag van je waar je jezelf wel/niet in herkent.
Moet even ergens doorheen want je laat je niet zo snel in de kaarten kijken ! smilehet gevoel dat ik dit erg voorzichtig moet doen en met beleid .
Allereerst krijg ik een soort vierkant grjzig blok te zien als symbool en wordt steeds naar je buik getrokken .
Dit betekent wrsch. dat de energie op dit moment wat stagneert en niet lekker doorstroomt .
Als een stilstaand watertje wat wat ingemetseld is.

Zie een wat grijzige mist om je heen en daardoor een vermoeidheid uit je lijf komen ....maak je je ook zorgen bijv om je gezondheid ? wordt weer naar je buik getrokken .
Het voelt ook als een soort afscheid nemen van iets ....iets wat je graag had gewild maar niet meer kan ...zelfs een soort 'rouwproces' , dit kan met een persoon te maken hebben maar bijv. ook met je lichaam.
Voor mijn gevoel heeft dit met je vrouwelijkheid te maken . Deze lijkt wat onderdrukt .....evenals je innnerlijke en vrolijke kind .
Het vrouwelijke en ontvankelijke en stromende mag wat meer naar buiten komen , je lijkt wat hard te zijn tegen deze delen in jezelf .
Gun je het jezelf wat meer te mogen genieten en plezier te mogen maken ? Eens lekker gaan dansen en de boel losgooien ?
Maar dit kan ook te maken hebben met de omstandigheden waarin je nu zit waardoor dit tijdelijk meer naar achteren geschoven is .
Zie een sterk ontwikkelde mannelijke kant en daarmee ook intelligentie.......maar ook controle over jezelf en het hoofd koel kunnen houden in lastige situaties en de kalmte zelf blijven . Anderen ervaren je dan ook als heel stabiel en denk dat je ook een heel sterk verantwoordelijkheidsgevoel hebt.
Dit kun je heel goed en denk dat je je ook heel goed in situaties kunt bewegen waarin je dit vermogen goed kunt gebruiken. Heb je ook een beroep waarin je dit van pas komt ? (je zou volgens mij heel goed advocate kunnen zijn of leidinggevende , smile) je bent sterk analytisch , met overzicht in de situatie en oog voor detail .
Maar eigenlijk broeit er iets en denk dat je vanbinnen naar iets anders verlangt omdat je iets mist ....misschien wil je meer naar je gevoelens toe .
Je lijkt vrij op jezelf.....beweegt je wel soepel tussen mensen , maar je laat ze niet te dichtbij want je geeft mensen niet zomaar je vertrouwen. dit moet groeien .
Een sterke vrouw die veel dingen alleen wil oplossen , je mag best wat meer hulp vragen hoor !


Je bent dipomatiek in het geven van je mening en knalt er niet zomaar iets uit ...tís weloverwogen .
Zie 1 persoon bij je waar je wel een hele sterke band mee hebt ...t'lijkt een vrouw te zijn ? (familie ?)

Nou dit was even wat ik kreeg ....groetjes van Nymira.
lieveke
lieveke mrt 23 '11
waw, sterke punten komen naar boven. Idd geef me niet gemakkelijk vrij, hoewel ik het graag eens zou willen, dan piekert men niet zoveel :-)

Wat de buik betreft begin ik bang te krijgen. Dit stond ook zo in de kaarten. Wat kan dat betekenen dan?

Idd ik zit in een rouwproces (afscheid van iemand waar ik een sterke band mee heb/had) Mss is dat de vrouw, maar dan een man in het echt? smile

dankje
Nymira
Nymira mrt 23 '11
hoi Lieveke ,

Wat de buik betreft ....ja dat trok mijn aandacht (mn eierstokken / iets met de cyclus )
En dat kan iets energetisch zijn wat vastzit...of iets lichamelijks. Ik ben helaas geen medicus en kan daar verder niet zoveel uitspraken over doen .
Wel zou je bijv. met een energetische check dit eens kunnen laten doormeten dmv. electro-accupuntuur of vegatest .
Ik hoop dat je hier iets aan hebt .

groetjes van Nymira.
Richie Richard
Richie Richard mrt 23 '11
Lieveke, zou je van mijn lezing kunnen vertellen wat er fout en goed was? smile
lieveke
lieveke mrt 23 '11
hey Richie, van angst en wantrouw kan ik mezelf ook wel vinden.

Het verlies dat ik nog geen plaats kunnen geven heb daar zit ik nu idd in en wat het denken betreft is dit 24/24 bij mij.

Echt ongelooflijk hoe jullie dit kunnen zien.
dankje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki