Loading...
nl

foto lezen

Nymira
Nymira mrt 21 '11
hoi angel ,

de foto is ietwat ver weg maar ik zal het even proberen , jammer dat ik je ogen niet zo goed kan zien
Ik zie een vrouw met veel mannelijke energie .
Je bent goed in het manifesteren van dingen en houd de zaak in beweging waarbij dingen je soms niet snel genoeg gaan misschien . aards ingesteld .
Daadkrachtig, energiek en vooral ook fysiek erg actief (fietsen en joggen ) ?
Voor mijn gevoel heb je veel energie en kun je daar ook veel in kwijt . Ook als je inwendig over dingen inzit.
Je voelt verbaal sterk en assertief , denk dat je jezelf wel heel goed kunt verwoorden .
Ik zie veel passie en vuur in je , sterke wil ...ik denk dat als je voor iemand gaat diegene ook als een leeuw zult verdedigen . loyaal in vrienschappen
Je komt direct over, je houd van duidelijkheid en houd niet van mensen met dubbele bodems , want daar kijk je snel genoeg doorheen...denk dat je daarbij ook wel snel je geduld kunt verliezen want volgens mij ben je soms weleens een tikje ongeduldig ;-)
Volgens mij ben je veel in de sportschool te vinden ?(spinning , bodypump oid ?) en daarna bijv. heerlijk relaxen in de sauna.
Denk dat je ook heel muzikaal bent en een enorm goed gevoel voor ritme hebt.
Denk dat je een levensgenieter bent die van gezelligheid en een wijntje op zn tijd houd , gezellig met mensen om je heen , lekker buiten eten , dansen etc.
Nou ,dit was even wat ik kreeg , hoop dat ik een beetje in de goede richting zit . groetjes van nymira.
angel67
angel67 mrt 22 '11
bedankt nymira het klopt precies
admin
admin mrt 24 '11
Hoi Angel67,

Ik heb het idee dat je niet altijd naar je eigen "ik" leeft. Alsof je iets wil achterna lopen zoals je helemaal niet bent. Je houdt als het ware geen rekening met jezelf. Ben je jezelf een beetje kwijt? Heb je een gevoel dat je in je leven zit, maar je hebt het niet voldoende in de hand. Af en toe komt er een bepaalde boosheid, maar ook teleurstelling naar boven. Waar denk jij dat dit door komt? Ik denk dat het komt omdat je niet trouw aan jezelf bent, je zet jezelf teveel op de tweede plek om het een ander teveel naar de zin te maken.

Je houdt van plezier maken, en als anderen om je heen het naar hun zin hebben, kan je daar echt van genieten, maar ik hoor jouw stem niet altijd. Je bent misschien te meegaand. Heb je een omgeving gehad waarin mensen opofferend voor een ander waren, en graag dienstbaar waren. Waarschijnlijk heb je dit meegekregen. Er zit hier een stukje pijn in, zo moeilijk als jij het kan vinden om gewoon te zeggen wat jouw gevoelens zijn. Hierdoor kan je manipuleren, omdat je soms geen andere uitweg ziet.

Daarentegen heb je een mooi karakter en kun je geweldig observeren. Je ziet veel, en vergelijkt wat je ziet met jezelf, alsof het overvloeit in je eigen gedachten. Een gevoelsmens, maar toch ook objectief genoeg om je eigen gevoelens hierin te kunnen scheiden.

Zoekende naar een punt van houvast, traditioneel, in de zin van waarden die je uit je jeugd hebt meegekregen. Denk je er wel eens aan om te vertrekken naar het buitenland, en die frivoliteit en onbezorgdheid op te zoeken? Dat lijkt mij een teken dat je dit mist in je huidige leven. Neem het allemaal wat minder zwaar en laat los wat je nu allemaal zo opblaast.

Er is ook al eerder geschreven in een topic m.b.t. de man met wie je een relatie had, maar gaat trouwen in het buitenland. Hierin is het advies gegeven aan jou om aan jezelf te denken, want iemand die jou laat zitten is je gewoon niet waard. Je bent een prachtige, maar ook een trouwe vrouw met mooie kwaliteiten die het verdient een gelijkwaardige partner te hebben die rekening houdt met jou, en niet alleen andersom.

Ik hoor graag van wat je de lezing vindt !!

Groetjes,
Bart
angel67
angel67 mrt 24 '11
bedankt bart voor je reactie
wat je schrijf klopt precies,en om naar buitenland te vertrekken klopt denk ik heel veel aan
mijn ouders en mijn broer en zus wonen in het buitend
bedankt bart voor je reactie
admin
admin mrt 24 '11
Hoi Angel,

Graag gedaan !!
Succes en groetjes!!
Bart

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki