Hey Alice,
Ik probeerde wat te zoeken over het los laten. Maar kon helaas niets vinden. Toen bedacht ik mij: Waarom probeer je niet naar de plaats te gaan waar ze begraven is en vertel je haar wat je te zeggen hebt. Of je schrijft het ergens op en laat het open liggen voor een aantal dagen.
Ik kwam net ook op een site die over mediteren gaat misschien kun je eens proberen om te gaan mediteren en zo de boodschap over te brengen. Wat je ook kunt proberen is om je verhaal aan die mevrouw uit te leggen en dat zei dat door geeft aan je oma.
Of je vraagt aan die mevrouw of ze je oma wil sturen zodat je het tegen je oma kan vertellen.
Pfff, dit zijn dingen die in mij op komen en hoop dat ze je kunnen helpen.
Wat ik mij eigenlijk afvraag is waarom je oma niet zelf naar je toekomt.... hoe lang is de vriendin van je oma al overleden? Zou het misschien kunnen zijn dat zij jou`n spirituele gids is en dat zij daarom bij jou komt?
Als het laatste waar is zou je haar misschien nog vaker tegen kunnen komen.
In elk geval zou ik haar heel erg bedanken voor deze informatie, ze is dus echt een goeie vriendin voor je oma
Ik wens je heel veel suc6 met het vinden van een oplossing en hoop dat je ons verteld hoe je het gedaan hebt. Ik weet haast wel zeker dat het jou zal lukken
Groetjes en veel liefs,
Ria