Loading...
nl

Uittreden, Monroe

diebrabander
diebrabander mrt 18 '11
Hallo,
Zoals (sommigen) van jullie weten, ben ik geinteresseerd geworden naar
het 'Uittreden'. Ik heb het al een aantal keren geprobeerd, met name
met de manier van Monroe, kort samengevat;
2 stralen van energie in 90 graden, evenwijdig aan je lichaam en recht boven je hoofd, de energie je lichaam binnen laten stromen en zo in de trillingstoestand komen.

Maar deze manier wil niet echt bij mij lukken, weet iemand nog een andere manier of doe ik iets verkeerd?

Willem
Delen:
Groene_heks
Groene_heks mrt 19 '11
Ik kan je er niet bij helpen, uittreden lijkt mij erg griezelig.
Maar ik ben wel benieuwd naar je bevindingen!
karda
karda mrt 19 '11
Hoi Willem,

Ik ben er niet voor om uittredingen op te wekken, bij mij ontstaat het spontaan, en ik weet dat ik word beschermd, het heeft ook heel veel temaken met vertrouwen hebben, geen angst ervoor, ook nog of je positief denkt of negatief hoe je in je vel zit. etc. Ik heb er zelf geen manier voor het ontstaat maar altijd als verrrassing.
Serenity
Serenity mrt 19 '11
je hersens op een bepaalde manier 'verlichten' dan kom je op een bepaalde niveau dan je zintuigen loslaten en kijk wat ernaar gebeurt…althans dit is mijn ervaring.
En waneer ik een (denk ik ) uittreding had was dit een beetje wat er vooraf ging tot zover ik me kan heugen dat dat het patroon was namelijk. ^^
Ik kan het nog niet helemaal opzettelijk hihi.
Emuca
Emuca mrt 19 '11
Hoi Willem, mag ik misschien vragen waarom je precies wil uittreden? Met welk doel?
diebrabander
diebrabander mrt 19 '11
Ik denk gewoon Nieuwsgierigheid, ik werd ermee geconfronteerd en dacht
meteen; hoe zou dat toch zijn? Ik heb er niet echt een doel mee denk ik.

Dit is een van mijn eerste echte pogingen tot iets paranormaals zoals uittreden, ik ben ook nog vrij jong, en denk dus dat mijn bewustzijn nog niet genoeg 'bewust' is van zulke ideeen/nog niet ver genoeg ontwikkeld voor zulke bewuste acties, maar ik ben er van overtuigd dat het me ooit gaat lukken, nog even oefenen dus.;p

En als het me lukt zal ik hier zeker mijn belevenissen komen beschrijven!
Emuca
Emuca mrt 19 '11
Ik denk dat je het niet zo moet forceren smile
Serenity
Serenity mrt 19 '11
oefenen oefenen oefenen tot dat je genoeg heb geoefend en het (niet opgeeft maar wel stopt) los laat misschien omdat je er of geen zin meer in had om te oefenen of het vergeet of je een andere oefening wilt gaan uitvoeren en meerdere malen wilt oefenen er kunnen meerdere redenen zijn maar dit is dan lijkt mij een natuurlijk proces dat je het los gaat laten.
Misschien weet je onbewust dan wel elke beweging, zintuigelijke gevoelens, gevoel, eventueel een trance stadium, gedachten of zoiets automatisch dat het geconditioneerd is in je 'zijn'.
Uhm moeilijk om uit te leggen alsof misschien wel je onbewuste of je hoger bewustzijn of je hogere lichtwezen of zoiets eraan toe is kan het gemakkelijker gaan lijkt mij.

Maar alleen waneer je het niet forceert, je weet toch 'Wie ergens zijn zinnen op zet, met de beste wil van de wereld, kan het, een Tantaluskwelling zijn en waneer je, op het vinketouw zit, en bemint als het licht in je ogen, uiteindelijk word je net zoals, kinderen die vragen worden overgeslagen, en vangen bot, of, de volle laag krijgen, maak je borst maar nat, want, als de zon een mestvaalt beschijnt, dan verspreidt deze een onaangename geur.'
L.O.L.
Groene_heks
Groene_heks mrt 20 '11
Ik vind mesthopen lekker ruiken....ghi...
Lekker aards smile
Serenity
Serenity mrt 20 '11
ik vind een verspreiding van mest lekker ruiken omdat de bloementjes en plantjes zo lekker ervan groeien en dat is goed en mooi en het ruikt ook wel naar 'tuinieren' lekker met je handen in de aarde platjes planten en oude dode takjes en bloementjes verwijderen en daarna genieten van je moeite dat je zo'n leuk en mooi en goed resultaat hebt bereikt, mmmm heerlijk!

Ik composthopen maken erg leuk, je stopt dood wat niet meer te gebruiken is organische afval erin en er komt heerlijke donkere aarde uit en dat ruikt ook altijd zo lekker en dan weer-->ik vind een verspreiding van mest lekker ruiken omdat de bloementjes en plantjes zo lekker ervan groeien en dat is goed en mooi en het ruikt ook wel naar 'tuinieren' lekker met je handen in de aarde plantjes planten en oude dode takjes en bloementjes verwijderen en daarna genieten van je moeite dat je zo'n leuk en mooi en goed resultaat hebt bereikt, mmmm heerlijk!

Maar de conclusie is dat je eerst iets moet ondernemen
(zowel mentaal van de voor bereiding, verstandig op de aanpak, fysiek met de handeling, geestelijk voor helderheid ,opmerkzaamheid en gevat achteraf de situatie en de handelingen bekijken )
eerdat je er van kan genieten en daarna heb je het niet meer nodig, het word onbruikbaar, zijn tijd is dan voorbij en het neemt afstand van je waarmee je het kan gaan opruimen en daarna misschien wel recyclen waarna je wellicht in een andere vorm er weer van kan her-genieten ….

Zo is dit even diepzinnig of niet!! ^^
diebrabander
diebrabander mrt 20 '11
Hahaha ja, heel diepzinnig!^^
Serenity
Serenity mrt 20 '11
maar wel duidelijk, toch?
En anders ga ik daar morgen meer op in want mijn bedje roept mij "kom, kom nu slapen..."
diebrabander
diebrabander mrt 21 '11
Ja wel duidelijk smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki