Loading...
nl

Verlichting op mijn facebook

Groene_heks
Groene_heks mrt 18 '11
En om dan maar gelijk in de *open*sfeer te blijven.
Ik heb bij facebook melding gemaakt van het misbruik dat heeft plaats gevonden.
Mijn pagina is afgeschermd en dat mag ik, ik heb niemand toestemming gegeven teksten van mij te kopieren.
Nu dat toch is gebeurd heb ik dat, zoals dat mijn goed recht is gemeld bij de facebook beheerders.

En nu ben ik hier klaar mee, heb mijn zegje gedaan.
Emmy, Gast laat je please niet in dat moddergooien meesleuren, zonde van jullie energie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 18 '11
Dank je karin voor dit bericht. Ik was niet op de hoogte dat Ajada in dit geval zaken van jouw PRIVé facebook had gekopieerd.

Ik heb het daarom ook meteen verwijderd. Ik vind dit ver beneden alle integriteit gaan en keur het ook af!
Groene_heks
Groene_heks mrt 18 '11
Dank je wel Nims.
Emuca
Emuca mrt 18 '11
Dankjewel NiMS en Karin
gast
gast mrt 18 '11
Dank je wel Nims.
Karin dingen aan het licht brengen is dat modder gooien?
Groene_heks
Groene_heks mrt 18 '11
Nee Syl, en voor mijn gevoel heb ik dat ook niet gedaan, maar zo is het schijnbaar wel opgepakt en dat is best jammer eigenlijk.
Serenity
Serenity mrt 18 '11
ja inderdaad en mag nu het hele topic verwijderd worden aub?!
Lena
Lena mrt 18 '11
waarom lily?

het licht alleen is niet genoeg... wink
Mimosa
Mimosa mrt 18 '11
Eigenlijk wilde ik me hier niet in gaan mengen en dus ook niet meer reageren.
Toch voel ik me geroepen om een korte reactie te geven, zonder er diep op in te gaan.
Ik heb beslist niet het gevoel dat er met modder gegooid wordt en kan me de reacties ook wel voorstellen.
Ik sprak in een eerder bericht over irritaties die ik ook voelde. Laat ik hier even wat duidelijker over zijn, dit waren mijn irritaties. Hoewel ze opgeroepen werden door wat er geschreven werd over en weer, voel ik het duidelijk als iets waar ik iets mee kon en dat ook gedaan heb.
Hoewel het er waarschijnlijk niet toe doet, wilde ik dit toch even zeggen.
Lena
Lena mrt 18 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Nee Syl, en voor mijn gevoel heb ik dat ook niet gedaan, maar zo is het schijnbaar wel opgepakt en dat is best jammer eigenlijk.

het is maar hoe het verstaan wordt wink

"Je hebt de vrijheid jezelf te zijn,
je ware ik te tonen,
hier en nu, en niets of
niemand kan je tegenhouden." wink
mooi onderschrift toch......
Serenity
Serenity mrt 18 '11
nou Lena….sh*t je kan inderdaad wel daarin gelijk hebben, maar ik zie zo graag het licht!
Oke oke oke zonder het duister is er geen licht…blehhhhhhhhhh <--vind ik het wel.
gast
gast mrt 18 '11
Origineel bericht van: Lena
Origineel bericht van: Groene heks

het is maar hoe het verstaan wordt wink

"Je hebt de vrijheid jezelf te zijn,
je ware ik te tonen,
hier en nu, en niets of
niemand kan je tegenhouden." wink
mooi onderschrift toch......

Helemaal waar Lena, het is maar net hoe je het interpreteerd.
Ik vind hem nog steeds mooi laughEn toepasselijk....
Cialara
Cialara mrt 18 '11
Ik heb werkelijk met verbazing dit hele topic zitten lezen....
admin
admin mrt 18 '11
Jammer dat het op een forum staat waar ik dacht dat het over engelmensen gaat. Als ik het goed begrepen heb is dit dus een forum waar wij de hoog ontwikkelde mensen enige discussie met elkaar voeren zodat we de medemens kunnen helpen aan de hand van de afspraak met onze ziel. Ik zie echter alleen maar puberaal spiritueel gedrag waarin de mensen niet door hebben wat ze over een ander zeggen altijd hebben over hetgeen waar ze zelf nog niet mee klaar zijn. Oordelen en welke vorm dan ook is een factor vanuit een blokkade of je ego. Ik hoop dat jullie inzichten kunnen krijgen in wie jullie ZELF zijn. Ik hou het hier voor gezien en wens jullie het allerbeste vanuit mijn hart. Ik weet als geen ander dat iedereen er wel komt. Wanneer bepaal je zelf. Tijd is nl een verzonnen iets. Dus zeg ik tegen iedereen ga door met wat je goed dunkt en je zal altijd de weg vinden.

Vanuit het licht en mijn hart in onvoorwaardelijke liefde groet ik jullie allen
Marenubium
Marenubium mrt 18 '11
Origineel bericht van: NiMS
Dank je karin voor dit bericht. Ik was niet op de hoogte dat Ajada in dit geval zaken van jouw PRIVé facebook had gekopieerd.

Ik heb het daarom ook meteen verwijderd. Ik vind dit ver beneden alle integriteit gaan en keur het ook af!

Pfff....volgende keer zal ik iets duidelijker wezen, lol... blijkbaar is iets niet helemaal duidelijk overgekomen wink
Fijn dat het nu helder en opgelost is.
Dank je wel, Nims!
Marenubium
Marenubium mrt 18 '11
Origineel bericht van: WhiteNight
Jammer dat het op een forum staat waar ik dacht dat het over engelmensen gaat. Als ik het goed begrepen heb is dit dus een forum waar wij de hoog ontwikkelde mensen enige discussie met elkaar voeren zodat we de medemens kunnen helpen aan de hand van de afspraak met onze ziel. Ik zie echter alleen maar puberaal spiritueel gedrag waarin de mensen niet door hebben wat ze over een ander zeggen altijd hebben over hetgeen waar ze zelf nog niet mee klaar zijn. Oordelen en welke vorm dan ook is een factor vanuit een blokkade of je ego. Ik hoop dat jullie inzichten kunnen krijgen in wie jullie ZELF zijn. Ik hou het hier voor gezien en wens jullie het allerbeste vanuit mijn hart. Ik weet als geen ander dat iedereen er wel komt. Wanneer bepaal je zelf. Tijd is nl een verzonnen iets. Dus zeg ik tegen iedereen ga door met wat je goed dunkt en je zal altijd de weg vinden.

Tja White(k)night, eenieder doet het op zijn of haar manier, en daar is ook niks mis mee; het blijft nu eenmaal een leerproces voor iedereen. Zolang je jezelf in de spiegel durft te blijven aankijken, en zolang alles een opluchting is ipv frustratie en 'angst', dan zit eenieder op de juiste weg wink
Ik ben het echter wel met je eens in deze en verder (ego e.d.). Maar heeft de Engelmens dan ook niet een sterk aanwezig Ego?
Wel weer grappig, hihi.
Groene_heks
Groene_heks mrt 18 '11
Quote:
Oordelen en welke vorm dan ook is een factor vanuit een blokkade of je ego.

Quote:
Ik zie echter alleen maar puberaal spiritueel gedrag waarin de mensen niet door hebben wat ze over een ander zeggen altijd hebben over hetgeen waar ze zelf nog niet mee klaar zijn.

Is het niet zo dat lichtwerkers juist eerst heel erg zichzelf moeten helpen voordat ze anderen kunnen helpen?
Misschien is deze discussie juist wel heel goed en geeft het anderen inzichten.
Uit iets negatiefs (als je dit negatief zou noemen) kan juist iets positiefs komen, zeker als je het ook zo benadert.

Bovenstaande quotes zijn aangehaald om (zoals ik het zie en begrijp) aan te geven dat je nu eigenlijk precies doet waar je je een beetje aan stoort.

Hoog ontwikkeld, misschien wel en misschien niet, maar vooral mensen smile

Liefde en licht voor jou Whitenight, het ga je goed smile
Lena
Lena mrt 19 '11
Origineel bericht van: WhiteNight
Jammer dat het op een forum staat waar ik dacht dat het over engelmensen gaat. Als ik het goed begrepen heb is dit dus een forum waar wij de hoog ontwikkelde mensen enige discussie met elkaar voeren zodat we de medemens kunnen helpen aan de hand van de afspraak met onze ziel.Brrr hier krijg ik al de kriebels van. Ik zie echter alleen maar puberaal spiritueel gedrag waarin de mensen niet door hebben wat ze over een ander zeggen altijd hebben over hetgeen waar ze zelf nog niet mee klaar zijn.Dat zou zo maar kunnen,maar is het ook niet heerlijk om eens puberaal te zijn? maar als jij dit puberaal spiritueel gedrag noemt vel je toch ook een oordeel? Oordelen en welke vorm dan ook is een factor vanuit een blokkade of je ego.Dat kan oa maar nog steeds menselijk Ik hoop dat jullie inzichten kunnen krijgen in wie jullie ZELF zijn. Ik hou het hier voor gezien en wens jullie het allerbeste vanuit mijn hart.Wat geef jij het gauw op voor gezien smirkIk weet als geen ander dat iedereen er wel komt.Pfff dat jij dat weet,maar is dat ook zo? Wanneer bepaal je zelf. Tijd is nl een verzonnen iets. Dus zeg ik tegen iedereen ga door met wat je goed dunkt en je zal altijd de weg vinden.welke weg?
Serenity
Serenity mrt 19 '11
weet julie wat mij nu opvalt is dat de jongere leden (jong van lid…uhm forum lid ^^) die een uitbundige mening hebben nu even van de oude leden een reactie krijgen waarmee de oudere leden toch elkaar steun geven een uhm…samenhorigheidsgevoel ,,, volgens mijn heet dat zo..

Toch?
Niet negatief bedoelt maar ik vond het grappig dat dit mij opviel!

en eigenlijk best sweet..hihi
Lena
Lena mrt 19 '11
ik vind jou wel grappig smileen jong of oud...samen delen samen spelen wink

laten we het maar houden op gelijkgestemde zielen,die elkaar heel makkelijk begrijpen...
en zo af en toe elkaar kunnen aanvullen...
mooi is dat....
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske