Jammer dat het op een forum staat waar ik dacht dat het over engelmensen gaat. Als ik het goed begrepen heb is dit dus een forum waar
wij de hoog ontwikkelde mensen enige discussie met elkaar voeren zodat we de medemens kunnen helpen aan de hand van de afspraak met onze ziel.
Brrr hier krijg ik al de kriebels van. Ik zie echter alleen maar puberaal spiritueel gedrag waarin de mensen niet door hebben wat ze over een ander zeggen altijd hebben over hetgeen waar ze zelf nog niet mee klaar zijn.
Dat zou zo maar kunnen,maar is het ook niet heerlijk om eens puberaal te zijn? maar als jij dit puberaal spiritueel gedrag noemt vel je toch ook een oordeel? Oordelen en welke vorm dan ook is een factor vanuit een blokkade of je ego.
Dat kan oa maar nog steeds menselijk Ik hoop dat jullie inzichten kunnen krijgen in wie jullie ZELF zijn. Ik hou het hier voor gezien en wens jullie het allerbeste vanuit mijn hart.
Wat geef jij het gauw op voor gezien Ik weet als geen ander dat iedereen er wel komt.
Pfff dat jij dat weet,maar is dat ook zo? Wanneer bepaal je zelf. Tijd is nl een verzonnen iets. Dus zeg ik tegen iedereen ga door met wat je goed dunkt en je zal altijd de weg vinden.
welke weg?
Vanuit het licht en mijn hart in onvoorwaardelijke liefde groet ik jullie allen