Loading...
nl

Verlichting op mijn facebook

karda
karda mrt 18 '11
Dank je wel voor het plaatsen Whitenight.
Het is heel erg prachtig de teksten!!!

liefs karda
Mimosa
Mimosa mrt 18 '11
Schitterend WhiteNight!! Heel mooi.
Beschermengel
Beschermengel mrt 18 '11

Prachtig filmpje WhiteNight smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 18 '11
Origineel bericht van: Marenubium
eek
Ik val van verbazing van m'n stoel.
Waar is de algemene integriteit gebleven? Hier even een helder licht op de zaken:
Ten eerste: wat hebben facebook, hyves en/of msn te maken met merudi? Zaken heen en weer kopieren doe je niet, en helemaal niet met naam en toenaam. Hier worden niet voor niks nicknames gebruikt.
Dit is privacy schending. Ondanks dat facebook openbaar is, maar hier speelt blijkbaar iets in de privésfeer af, en dan is en blijft het privacy schending.
Zoiets wordt door 'leken' nooit in de juiste context geplaatst.

Ten tweede valt het me op dat de beheerder hier wel berichten heeft weggehaald die hem aangingen onder het mom van 'privacy schending'. Het was handiger geweest de namen even te vervangen door sterretjes. Maar nog handiger was geweest dit hele gebeuren gewoon te weigeren; er zijn voor mindere zaken fora aangeklaagd wegens laster en smaad.

Ten derde, het is aan niemand om te oordelen of iets 'echt' is of niet. Hier wordt alleen maar getracht mensen in een kwaad daglicht te stellen. Waar gaat dat heen? Doe maar lekker normaal met ons allen, dan doen we al gek genoeg.

Bij sluiting van dit topic ook het verzoek het gekopieerde stukje uit Facebook verwijderen.

Ik vind het lastig Mare om dit zo te doen. Ik heb ervoor gekozen om mijn stukjes eruit te halen omdat ik dat niet op prijs stel. Ik kan niet voor de anderen spreken, maar als je iets verwijderd wilt hebben dat over jouzelf gaat of wat je eruit wilt hebben, laat het dan weten en ik pas het voor je aan.

Ik ben juist voor openheid in de dingen waar iemand open in wilt zijn. Zou ik nu het topic sluiten, neem ik van veel mensen de verantwoordelijkheid af, die ze nu zouden kunnen nemen om dit op een juiste manier af te ronden.

Dit is in mijn ogen juist waar Merudi voor is, en ik denk dat we hieruit met zijn allen een hele mooie les kunnen leren.
karda
karda mrt 18 '11
Ik hoop dat jullie er uit komen, wat er allemaal speelt.
Ik zie het als een bewustwordingsproces in een ieder van jullie,soms speel je met zijn allen in een soort van toneelstuk,
maar eigenlijk zouden jullie elkaar dankbaar kunnen zijn, dat jullie bepaalde stukken injezelf kunnen verwerken.

in liefde en licht voor jullie allen.

liefs karda
gast
gast mrt 18 '11
Oh Tinne al;s je op mij doelt wanneer ik zeg niets via pb te doen dan klopt het dat ik je een keer een pb gestuurd heb met daarin de vraag aan jou of je niet telkens je antwoorden wilt wijzigen na reacties van anderen. Dit heb ik via pb gedaan om jou te beschermen omdat ik al eerder eens iemand daarop aangesproken had in het openbaar en daar een hele rel over geweest was. Dus ja, heel af en toe doe ik iets in PB......
Emuca
Emuca mrt 18 '11
Oh dat kloteding way heeft mijn mobiel ervan gemaakt.. ja, zelfs online komen op je mobiel om te reageren.. zo ver is het al.

Tinne, maak ervan wat je wil maken. Maar je bent zelf hypocriet bezig. Geloof maar lekker dat jij verlicht bent en het allemaal goed doet en wij allemaal fout.. want wat wij ook schrijven het ligt toch altijd aan ons en niet aan jou. Dan lul je er wel weer omheen, maar dat gevoel blijf ik houden en dat ligt niet alleen aan mij. Dusse.. ga je gang en zeg wat je wil.. ik sta erboven.. als jij dingen van mensen gaat rondbazuinen zegt dat voldoende niet?
JulienMoorrees
@Emuca en eventuele anderen die zich voelen aangesproken:

Mag ik jullie verzoeken om het "modder-gooi" gehalte wat te minderen. Als je boos bent, volstaat het om te zeggen dat je boos bent en wat je voelt. Het heeft in mijn ogen niet veel zin om elkaar te gaan uitschelden of verwijten te maken in het openbaar.
Tinne
Tinne mrt 18 '11
kijk gast!
ik was toen moderator..en jij zei dat ik m'n moderatorschap misbruikte door teksten nog te veranderen die ik had geschreven.. omdat ik als moderator de bevoegdheid had om dit te kunnen doen, via een knop.. en de anderen niet, en dat je dat niet eerlijk vond!

kijk gast ik ben geen moderator, en wat zie ik dat ik als gewoon lid ook de keuze heb om teksen te veranderen met of zonder bijschrijven van de rede. ik heb dus de keuze.. door het vinkje aan te kruisen of niet.

doordat je inspeelde op een angst dat men me daarop zou gaan aanspreken en me daarom verdedigde, durfde ik een hele tijd niet meer mezelf te uiten..
tot gisteren zelfs was ik zo bang voor veroordelingen, en besschuldigingen ..

Maar, dankzij Ajada.. is die angst verdwenen.. dus ook van jou bedrijgingen naar me toe,

Ik zal een tekst schrijven en laten zien hoe lang je als gewone gast, je tekst kan veranderen, met het vinkje uit..
en de tijd ernaast schrijven.
dan is eens en vooraltijd, die toestand van " he pasop want anders kom ik ermee naar buiten met wat je doet " voorbij
Tinne
Tinne mrt 18 '11
Dit is een tekst die ik ga veranderen, zonder aan te duiden dat ik dat verander, je kan kijken naar de tijd.. en zien hoe lang je dat kunt doen!

Dit is een tekst die ik ga veranderen, zonder aan te duiden dat ik dat verander, je kan kijken naar de tijd.. en zien hoe lang je dat kunt doen!

het was toen ik begon bij mij op m'n pc 10.25.. nu is het 10.28.....
ik ben niet meer bang om veroordeeld te worde, als mensen me veroordelen is dat omdat ze vinden dat dit niet kan, daardoor wordt ik door hen gestraft! Maar uiteindelijk weet ik dat de intentie goed is vanwaaruit ik leef en handel,..
10.30

het is op dit moment 10.32

het is 10 uur 34
oeps vinkje vergeten in te drukken....

ieder mag een mening hebben over al dat niet het vinkje aan of uit, en of dit goed is of niet,
doch veroordelen als dit gebeurd, dat dit misbruik zou zijn, is heel erg kinderachtig. ook kinderachtig van mezelf dat ik altijd bang geweest ben voor zulke kinderachtigheid.

het is 10 uur 38 nu vinkje mag nog altijd uit..

ik hou het hierbij.. ik denk dat ik begrepen ben.
wat de inhoud van de tekst betreft, en veranderen, maak een topic open, en maak het bespreekbaar, mag het vinkje aan en uit.. of altijd aan, maar spreek niet vanuit veroordeling of als fout! Maar vanuit mogelijkheden.
het is nu 10.41
geen vinkje, maar zoals ik al zij..ik hou het hierbij.

of toch nog ene keer gewoon uit nieuwsgierigheid! hihi, of hetnog kan, het is 10.45 zou dus al vijftien minuten zijn..
Marenubium
Marenubium mrt 18 '11
Origineel bericht van: Nims
Ik vind het lastig Mare om dit zo te doen. Ik heb ervoor gekozen om mijn stukjes eruit te halen omdat ik dat niet op prijs stel. Ik kan niet voor de anderen spreken, maar als je iets verwijderd wilt hebben dat over jouzelf gaat of wat je eruit wilt hebben, laat het dan weten en ik pas het voor je aan.

Ik ben juist voor openheid in de dingen waar iemand open in wilt zijn. Zou ik nu het topic sluiten, neem ik van veel mensen de verantwoordelijkheid af, die ze nu zouden kunnen nemen om dit op een juiste manier af te ronden.

Dit is in mijn ogen juist waar Merudi voor is, en ik denk dat we hieruit met zijn allen een hele mooie les kunnen leren.

Begrijp ik, Nims smile
En ik snap je standpunt.
Maar het is niet terecht om Merudi te gebruiken als ventilatie en personen met naam en toenaam te vermelden. Net als dat inhoud van pb berichten niet op een openbaar forum horen. Facebook heeft namelijk ook een privacystatus, waardoor dit soort statussen en teksten alleen maar door geaccepteerde vrienden gelezen kunnen worden en niet door de hele wereld. Het heeft dus niets met 'verantwoording' te maken. Dit valt echt onder het kopje laster en smaad ('flaming').
Misschien dan de namen vervangen door sterretjes?

Persoonlijk voel ik mij nergens door aangesproken, ben er ook niet bij betrokken. Geef alleen aan wat mij opvalt, en weer wat onder privacyschending valt.
Verder aan eenieder wat hij/zei ermee doet.

karda
karda mrt 18 '11
ik heb ook wel eens dat ik iets verander een typefoutje, maar waar je dan iets aan moet vinken, nooit gezien.
o ik zie het.
staat volgens mij altijd al aangevinkt.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Tinne

Ik zal je uit de droom helpen, er is een instelling die ik ingesteld heb:

"Edit post time limit"
This is a setting in minutes and specifies how long a post can be edited after it was initially created.

Die staat nu ingesteld op 360 minuten, en dat is dus 6 uur. Ik bedenk me net dat dit eigenlijk best lang is, maar iedereen heeft bedenktijd om dus zijn eigen topics aan te passen, want niets is zo vluchtig als het internet en je zou maar spijt hebben van wat je hebt gezegd.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: Marenubium

Maar het is niet terecht om Merudi te gebruiken als ventilatie en personen met naam en toenaam te vermelden. Net als dat inhoud van pb berichten niet op een openbaar forum horen. Facebook heeft namelijk ook een privacystatus, waardoor dit soort statussen en teksten alleen maar door geaccepteerde vrienden gelezen kunnen worden en niet door de hele wereld. Het heeft dus niets met 'verantwoording' te maken. Dit valt echt onder het kopje laster en smaad ('flaming').
Misschien dan de namen vervangen door sterretjes?

Ben ik helemaal met je eens, dus vandaar ook mijn voorstel dat degene die wil dat hun naam door sterretjes word veranderd dit even aangeeft. Het makkelijkste is, om op het knopje "meld aan moderator" te klikken, als je een bericht gewijzigd wilt hebben. Ik zal dit dan meteen doen.
Esther
Esther mrt 18 '11
Ik kom vrij regelmatig op de site... ben er graag.... maar vind dit allemaal een beetje "raar"..... iedereen kan dit meelezen. is dit niet meer een prive conflict(je)?

Grtz Esther
Serenity
Serenity mrt 18 '11
ja vind ik ook jarige Job, en het is jouw verjaardag dus jij kan heeeeeeeel misschien wensen dat dit alles verwijdert word..L.O.L.
gast
gast mrt 18 '11
Tinne, het ging erom dat het niet duidelijk was voor mensen dat je de tekst had aangepast/veranderd want dat wat er bij anderen onder komt te staan; dat er ge-edit was, stond er bij jou niet. En dat vond ik achterbaks ja dat je er niet voor uitkwam dat je de tekst had veranderd. En als het alleen om spelfouten ging had je me niet gehoord......ook niet als het me maar 1 keer opgevallen was.....
Groene_heks
Groene_heks mrt 18 '11
Origineel bericht van: Tinne
ik ben niet op de hoogte van een "uitdrukkelijk verzoek" maar ik zal dat nakijken, karin .. in m'n documenten.
Ook zal ik nakijke wat vertrouwelijks ik dan wel verteld heb over een ander persoon.
Ik heb één zin gezegd dat misschien de hele lading van je situatie inhoudt, maar welliswaar ook in vertrouwen!
niet om iemad pijn te doen, of wat dan ook..
zoals jij het vind dat op facebook open en bloot kan vertelt worden, wat jullie van anderen vinden.. op het moment van emotie, zo heb ik het mijne verteld.
jij vind dat van jou nu heel erg.. maar al de roddels over mij, achter mijn rug.. dat ik al maanden voel, en intuitief ook in m'n zonnevlecht krijg, die zijn er ook, maar komen toevallig niet uit.
ik heb gezegd dat ik met je erover wil praten.. maar je vind me te vals en onbetrouwbaar en dat is dan je oordeel, veroordeel!
dat kan.. dan wacht ik tot je een opening wenst.
Maar ik heb me wel laten uitschrijven op Merudi..
er is te veel gebeurd waarin ik me eveneens "genaaid" voelde zoals jij het soms zegt
Zeker als het om mensen gaat waarbij ik healings heb gedaan, en heel erg hard me voor heb ingezet.. en intens heb voor geknokt op een zeer positieve wijze; en waar ik zelden of nooit openlijk voor wordt bedankt, wel altijd de rotzooi mag te horen krijgen wat men over me vind!

Nu moet je echt ophouden, iedereen kan zeggen dat ik never nooit roddel, dus wat er bij die vlecht van njou binnenkomt weet ik niet maar het is niet van mij.
Ik heb bij jou ook healings gedaan, dus kom daar niet mee aan, je bent weer aan het manipuleren, dezelfde reden waarom onze vriendschap niet meer bestaat.
Snap je dan niet dat ik klaar ben met dingen bespreken?
Dat jij moet nazoeken of ik wel expliciet heb gevraagd of je ergens je mond over wilt houden vind ik dieptriest.
Aangaande wat ik je hebt verteld kon je aan je klompen voelen dat ik dat alleen aan jou kwijt wilde en niet aan de rest van de wereld.
Dus dat ik jou totaal niet vertrouw lijkt me erg duidelijk.
Groene_heks
Groene_heks mrt 18 '11
Degenen die mijn berichten heeft gekopieerd en geplakt hier zal ik zonder pardon verwijderen van mijn vriendelijst.
Mijn facebook pagina is afgeschermt en alleen bestemd voor vrienden.
Dat dit nu openbaar in een openbaar forum wordt geplakt is zonder mijn toestemming gebeurd.
Stel je voor zeg! Ik zou zo van anderen dan teksten en foto's kunnen plakken hier.

Dit gaat mij te ver.
Dit is geen moddergooien, volgens mij is dit heel terecht.
Echt dieptriest dit, en aan de mensen die willen dat dit stopt wil ik vragen hoe zij zich zouden voelen als dat zo bij hen zou gebeuren.
Zou je dan ook je mond houden? Ik denk van niet.

het is niet mijn bedoeling om de sfeer te verpesten, ik wil graag extra veel licht laten schijnen op zaken die worden verdoezeld, goed gepraat en dies al meer zij.
gast
gast mrt 18 '11
Karin je hebt helemaal gelijk! Ik zal mijn profiel ook gaan afschermen want dat heb ik nu nog niet gedaan volgens mij.
Ik heb overigens niets te verbergen en hoef ook geen schijn op te houden. Trouwens in alles wat er op facebook is gezegt zijn geen namen genoemd voor zover ik weet maar we worden wel met naam en toenaam hier open en bloot neergezet. Vind ik ook niet kunnen....
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420