Loading...
nl

opa ineens dood deel2

jo
jo okt 21 '06
7 juli schreef ik hier een droom van mij over mijn opa die ineens dood ging.
hij moest laatst voor onderzoeken naar het ziekenhuis. Er was niks aan de hand.
Nu zie ik opa(80) elke dag achteruit gaan en hij zegt niet wat hij voelt want hij werkt nog en dat vind hij belangrijker dan zijn gezondheid.
elke keer als ik daar binnen kom voel ik me niet lekker. Nu wordt het wel heel erg ik viel bijna flauw zo erg was het! ik werd moe, kreeg hartkloppingen, duizelig en kon bijna niet meer op mijn benen staan. ik moest daar weg. ik ging naar huis 1 deur verder( ik woon nu langs mijn oma en opa) na 2 minuten begon ik me beter te voelen en ging terug naar opa en oma. toen ik eenmaal weer daar was begon het weer overnieuw en heb mijn werk afgemaakt en ben weer weg gegaan.
Ik heb het er nu met mijn tante over gehad en die gaat er nu voor zorgen dat hij snel weer terug gaat naar het ziekenhuis!
misschien had ik er voor moeten zorgen dat hij meteen na 7 juli naar het ziekenhuis had moeten gaan...
ik weet ff niet waar ik dit anders neer moet zetten omdat het een soort van late reactie is op de droom... maar dit is dus geen droom
Delen:
Acheliah
Acheliah okt 21 '06
Sterkte Jo

Ja helaas zijn dromen niet altijd bedrog heel veel sterkte

Liefs en een dikke kus Dieneke
Tamara26
Tamara26 okt 21 '06
Dit is heel erg, omdat het een naaste is!
Maar ik herken wat jij hebt en doormaakt.
Heel veel sterkte!

Je kunt er niks tegen doen...
Het gaat zoals t gaat en t is nooit jouw schuld!

Wel goed dat je met je tante kon praten en dat ze je serieus nam!
Dat is al heel wat.

Liefs,
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 22 '06
Veel sterkte, en wat tamara zegt is helemaal waar. Jij hebt het lot niet in handen. Dat heeft niemand. Gelukkig is er nog wel tijd om de puntjes netjes op de I te zetten, op wat voor manier dan ook. Vertrouw je gevoel!
jo
jo okt 23 '06
Ik hoop zo dat ik ongelijk heb!
en dat er niks aan de hand is
maar we zullen het wel te weten komen.
mijn tante heeft ook zo'n dingen als ik heb maar dan niet zo sterk. Daarom neemt ze mij ook erg serieus.
jo
jo okt 24 '06
hij is gisteren naar de docter geweest en moest vandaag naar het ziekenhuis. hij ligt nu op de intensive care en krijgt morgen een pacemaker..
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '06
Sterkte!
jo
jo okt 25 '06
dank je wel!
ik schrok me gisteren kapot toen ze me belde.
er ging ineens van alles door me heen.
de dokter had ook nog gezegt dat hij zo dood neer had kunnen vallen als het nog iets langer geduurt had. ik ben zo blij dat ik iets gezegt heb en dat ze geluisterd hebben. Nu maar hopen dat die operatie goed lukt
Acheliah
Acheliah okt 25 '06
Ik zal mee hopen ok heel veel sterkte

Liefs en een dikke kussssss Dieneke
jo
jo okt 26 '06
Gisteren kon hij niet geopereerd worden omdat zijn bloeddruk te hoog was en moesten ze het nog 1 dag uitstellen. Hij is vanmorgen wel geopereerd en alles is goed gegaan!
ik weet nog niet wanneer hij naar huis mag maar dat zal wel snel zijn.
xx Jo
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '06
Is hij alweer thuis?
jo
jo okt 31 '06
Ja hij is alweer thuis en alles gaat super goed! hij mag binnenkort weer auto rijden en dus mag hij ook weer gaan werken.. alleen weet ik niet of ze dat nog wel willen bij dat bedrijf.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '06
Misschien een signaal voor hem om even nog wat dingen in zijn leven af te sluiten?
jo
jo nov 2 '06
zou kunnen mar ik zou het echt niet weten.. of ik wil het niet weten natuurlijk.. ze zijn a.s. zaterdag 56jaar getrouwd! best lang ook al..
bling
bling nov 11 '06
hij gaat gewoon weer werken en alles komt goed! Het is toch niet jou schuld! wat er ook gebeurd
jo
jo nov 12 '06
oh gaan wij nu communiceren via het forum? zal lekker rustig worden hier thuis ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki