Loading...
nl

DNA-activatie en symptomen.

Tinne
Tinne mrt 16 '11
Voor zij die allerlei klachten ervaren, desnoods al jaren..
zoals oorzuizingen, tintelingen in lichaam, korte termijngeheugen..enz,

dna activatie

lieve groetjes
Tinne
Delen:
Serenity
Serenity mrt 16 '11
Ja heb ik last van..of ik ondervind het want het is geen hinder.
Mooi en duidelijk stuk zeg….dank je wel voor het delen Tinne.
karda
karda mrt 16 '11
Mooie link Tinne!!

danke je.

liefs karda
admin
admin mrt 16 '11
Mooie Link Tinne ik was er al mee bekend, maar wist je dat dit al eeuwenlang door de munay ki gedaan word.
In afgeslankte vorm, nu is er sinds kort een inwijding bijgekomen twee en die zorgen voor deze aktivatie.
Deze inwijdingsweg kan de hele gang van zaken ondersteunen en een duwtje geven, ik denk dat het uiteindelijk toch wel zover was gekoemn met iedereen die daar voor open staat en aan toe is.

Ik ben me er zeer van bewust van de symptomen en idd het verklaard veel, zelf sta ik daar niet zo bij stil wat er met het lijf gebeurd ik ga veel liever op in mijn harts gevoel de rest komt vanzelf goed.
Gek maar ik voel van binnen dat we zelf alles kunnen zelfs ons lijf genezen, we kunnen het alleen nog niet geloven dat onze mogelijkheden zo groot zijn, maar echt ik weet het zeker dat we alles kunnen maken zoals we het hebben willen, in een oogwenk kunnen we dingen omzetten en heel maken...als kind geloofde ik dit al en nog steeds...knufffffff
Tinne
Tinne mrt 16 '11
graag gedaan Karda LilyBeau.

Ajada, je schrijft wt ik eveneens zou schrijven (zelfde inzichten en kijk erop laughwink


Deze teksten wil ik jullie ook niet weerhouden!

klikkerdeklik!
admin
admin mrt 16 '11
Heel erg bedankt Tinne,

Wat een herkenning en nu is alles nog duidelijker, het is waar ik al jaren geleden door heen ging en nog steeds ga...
Ik begin al meer en meer stukjes van de legpuzzel op zijn plaats te leggen.
Het mooiste is dat ik alles op mij zelf heb gedaan en gekregen.
Nu pas lees ik vaak de verklaring.
Maar zonder deze kennis gaat alles toch door omdat je de kennis gewoon in jezelf krijgt en herkent, dit is alleen nog maar eens een bevestiging achteraf...
Ik heb ook die de Cristus energie geintregeert in mijn systeem.
In 1993 heb ik een aanraking gehad van God en sinds die tijd is alles veranderd ik kwam onder stroom te staan en kon een andere taal spreken , ik kon door mensen heenkijken en kreeg andere inzichten over wat er echt in de bijbel staat.
Ik kreeg liefde voor alles en iedereen en zag wat er nodig was om mensen heel te maken in hun hart...Alles had ik al bij geboorte alleen nu intensiveerde zich dat.
Ik kijk sinds die tijd dwars door alles heen...en kijk met liefde ogen...Tevens heeft dit alles me veraf van mensen gebracht omdat ze het van binnen intuitief ervaren en het eng vinden... er was niemand die dit ook zo kon ervaren dit heeft jaren geduurd.
Ook moest ik leren acepteren dat iedereen anders is, en het niet meer als een afwijzing te ervaren.
Nu pas kom ik echt mensen tegen die net zoals ik dit heel gewoon vinden.
Ik begrijp alles nu beter en kan het een plekje geven in mezelf.
Snap nu beter waarom dit alles zo is als het is
Serenity
Serenity mrt 16 '11
wauw zeg ik hoop dat ik die verlichting op een dag mag krijgen dank je wel voor het delen van je verhaal het raakt mij in mijn hart en keel.
Groene_heks
Groene_heks mrt 16 '11
Dat men maar gauw het licht mag zien wink
Serenity
Serenity mrt 16 '11
Als mijn Ukkie zegt dat hij niets ziet op tv omdat ik er net even voorbij loopt dan zeg ik tegen Uk 'dan moet je je ogen open doen!!' L.O.L.
gast
gast mrt 16 '11
Of jij moet er niet voor gaan staan wink
Serenity
Serenity mrt 16 '11
hahahaha L.O.L.

Hoe moet leren te zien dat hij wel eens moet wachten of moet inzien dat ik er even langs moet! ^^
Tinne
Tinne mrt 16 '11
Origineel bericht van: Ajâda
Heel erg bedankt Tinne,

Wat een herkenning en nu is alles nog duidelijker, het is waar ik al jaren geleden door heen ging en nog steeds ga...
Ik begin al meer en meer stukjes van de legpuzzel op zijn plaats te leggen.
Het mooiste is dat ik alles op mij zelf heb gedaan en gekregen. Ja, ik weet het, ik eveneens. Zaken aangerijkt gekregen en alles zelf gedaan! Zo Binnen , zo buiten, en binnenstebuiten = buitenstebinnen grin
Nu pas lees ik vaak de verklaring. Net eender, hiero. zo is het met alles. Dat komt omdat we totaliteit zijn. Het is het juiste woord ook "verklaring" geen bevestiging, vanuit ons hart hebben we geen bevestiging nodig.
Maar zonder deze kennis gaat alles toch door omdat je de kennis gewoon in jezelf krijgt en herkent, dit is alleen nog maar eens een bevestiging achteraf... zie het niet als bevestiging, zie het als herkenning, en door de herkenning, ervaar je de eenheid nogmaals!
Ik heb ook die de Cristus energie geintregeert in mijn systeem.
In 1993 heb ik een aanraking gehad van God en sinds die tijd is alles veranderd ik kwam onder stroom te staan en kon een andere taal spreken , ik kon door mensen heenkijken en kreeg andere inzichten over wat er echt in de bijbel staat. Mooi hoor.
Ik kreeg liefde voor alles en iedereen en zag wat er nodig was om mensen heel te maken in hun hart...Alles had ik al bij geboorte alleen nu intensiveerde zich dat. Ja, tijdens m'n shamballa-inweiding zag ik de aarde en een hele hoop mensen die ik mocht healen! Ik heb ooit gezegd "ik ben hier (de aarde) tot de laatste is overgegaan" - en begrijp nog wel niet goed over wie het allemaal gaat- en hoe lang ik hier nu heb te blijven laugh
Ik kijk sinds die tijd dwars door alles heen...en kijk met liefde ogen...Tevens heeft dit alles me veraf van mensen gebracht omdat ze het van binnen intuitief ervaren en het eng vinden... er was niemand die dit ook zo kon ervaren dit heeft jaren geduurd.
Ook moest ik leren acepteren dat iedereen anders is, en het niet meer als een afwijzing te ervaren.
Nu pas kom ik echt mensen tegen die net zoals ik dit heel gewoon vinden. Ik begrijp, dit is de taal van de ziel, hier spreekt je ziel. Mooi, we hebben dezelfde zieletaal.
Ik begrijp alles nu beter en kan het een plekje geven in mezelf.
Snap nu beter waarom dit alles zo is als het is




dank je Ajada,
jannie
jannie mrt 16 '11
Wat mooi te lezen Ajada...!
Wat ontzettend mooi dat je bent aangeraakt door god en dat je een andere taal kon spreken..ik heb hier diep en diep respect voor...!! Liefs van mij
jannie
jannie mrt 16 '11
Prachtige info link Tinne...dank je wel..!!
Groene_heks
Groene_heks mrt 16 '11
Wel een beetje jammer dat er nergens te vinden is hoe ze aan deze info komen en ook niet wie het geschreven heeft.
Het verhaal is niet echt onderbouwd, zou in principe toch iedereen kunnen schrijven? of zeg ik nu iets geks?
hebben jullie ook de reacties onderaan gelezen?
Groene_heks
Groene_heks mrt 16 '11
De klachten die jij beschrijft Tinne kunnen natuurlijk ook andere oorzaken hebben.
Ik zou toch altijd eerst langs een dokter gaan voordat je dit zomaar aanneemt.
Maar das mijn mening.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki