Heel erg bedankt Tinne,
Wat een herkenning en nu is alles nog duidelijker, het is waar ik al jaren geleden door heen ging en nog steeds ga...
Ik begin al meer en meer stukjes van de legpuzzel op zijn plaats te leggen.
Het mooiste is dat ik alles op mij zelf heb gedaan en gekregen.
Ja, ik weet het, ik eveneens. Zaken aangerijkt gekregen en alles zelf gedaan! Zo Binnen , zo buiten, en binnenstebuiten = buitenstebinnen
Nu pas lees ik vaak de verklaring.
Net eender, hiero. zo is het met alles. Dat komt omdat we totaliteit zijn. Het is het juiste woord ook "verklaring" geen bevestiging, vanuit ons hart hebben we geen bevestiging nodig.
Maar zonder deze kennis gaat alles toch door omdat je de kennis gewoon in jezelf krijgt en herkent, dit is alleen nog maar eens een bevestiging achteraf...
zie het niet als bevestiging, zie het als herkenning, en door de herkenning, ervaar je de eenheid nogmaals!
Ik heb ook die de Cristus energie geintregeert in mijn systeem.
In 1993 heb ik een aanraking gehad van God en sinds die tijd is alles veranderd ik kwam onder stroom te staan en kon een andere taal spreken , ik kon door mensen heenkijken en kreeg andere inzichten over wat er echt in de bijbel staat.
Mooi hoor.
Ik kreeg liefde voor alles en iedereen en zag wat er nodig was om mensen heel te maken in hun hart...Alles had ik al bij geboorte alleen nu intensiveerde zich dat.
Ja, tijdens m'n shamballa-inweiding zag ik de aarde en een hele hoop mensen die ik mocht healen! Ik heb ooit gezegd "ik ben hier (de aarde) tot de laatste is overgegaan" - en begrijp nog wel niet goed over wie het allemaal gaat- en hoe lang ik hier nu heb te blijven
Ik kijk sinds die tijd dwars door alles heen...en kijk met liefde ogen...Tevens heeft dit alles me veraf van mensen gebracht omdat ze het van binnen intuitief ervaren en het eng vinden... er was niemand die dit ook zo kon ervaren dit heeft jaren geduurd.
Ook moest ik leren acepteren dat iedereen anders is, en het niet meer als een afwijzing te ervaren.
Nu pas kom ik echt mensen tegen die net zoals ik dit heel gewoon vinden.
Ik begrijp, dit is de taal van de ziel, hier spreekt je ziel. Mooi, we hebben dezelfde zieletaal.
Ik begrijp alles nu beter en kan het een plekje geven in mezelf.
Snap nu beter waarom dit alles zo is als het is