Loading...
nl

Japan........

jannie
jannie mrt 14 '11
Vol verbijstering kijken we naar en horen we de beelden en berichten over Japan...we kunnen op dit moment niets anders doen dan toekijken..en energie sturen naar een gebied..waar zo veel verdriet pijn en wanhoop is...
Nu horen we dat er op 19 maart weer wat te gebeuren staat..
Mijn hart krimp ineen...hier leven we ons leven..het leven van alledag...dat mag...dat is goed..maar .....................
Knuffel.
Delen:
Emuca
Emuca mrt 14 '11
Voor mijn gevoel is dit de aarde en precies wat er te verwachten staat.. Het doet mij geen pijn de beelden te zien op een of andere manier... want iets in mij zegt dat het allemaal 'moet' gebeuren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 14 '11
Ja het is niet zo opvallend dat dit gebeurd vlak na de 9e maart (eerste dag van het begin van de Maya Kalender). De aarde grijpt zijn macht terug. Tenminste zo voelt het voor mij.

Ik vind het wel erg om te zien wat er gebeurd met al die onschuldige mensen.
Groene_heks
Groene_heks mrt 15 '11
Het is verschrikkelijk en we zijn er nog niet.
admin
admin mrt 15 '11
admin
admin mrt 15 '11
Serenity
Serenity mrt 15 '11
Deze had ik gisteren bij het Topic 'Lichamelijke klachten na stress' mnaar vond hem meer op zijn plek hier denk ik.
Origineel bericht van: Lily Beau
Dank je wel!
Ik kom nu pas achter het hele Japan drama, poeh hé echt bizar!
Net zo surreal als de twin towers en net zoals toen worden onschuldige mensen, kinderen, gezinnen, families, dieren, planten getroffen en of weggevaagd.

Het is uit handen en niemand kon het stoppen.
En nu te bedenken dat alles een rede heeft…..
Dat dit bij de levens lessen hoort….
Dat dit het pad van de slachtoffers waren…
En God dat pad heeft uitgekozen voor hen…..
Wat een verschrikking en een machteloos gevoel geeft dat mij, om te weten dat ons leven in God's handen ligt en hij bepaald hoe pijnlijk je mag sterven of hoe moeilijk jouw pad word.
Heel bizar om te bedenken dat dit netjes uit gebalanceerd is door God en uit gecalculeerd wie zich waar bevond op dat precieze moment.
Dan kan het niet anders dan dat je een God bent!
Zoiets surreal kan geen mens in zijn eentje bedenken dit komt vanuit een mega immens groot intelligentie voort….dit is te onmenselijk vanuit een mens zijn oogpunt, vanuit mijn oogpunt.
En ik mag dat vinden want ik ben een mens, ik maak er deel vanuit.
En ik mag verdrietig, boos en verloren voelen waneer God dit kiest om te doen…om wat voor reden dan ook!

Amen

Even van het Topic 'de dagtekst' weggehaald.
Origineel bericht van: Lily Beau
Mooi en herkenbaar bericht vandaag.

Helaas geen bericht over dimensies en andere werelden.
Ook geen bericht over verschillende vormen van bewust 'zijn' stadia' s.
Geen trilling of frequentie geen omschrijving van 'dat' wat ons verbind met elkaar.

Word hiermee bedoelt dat je je eigen hemel of hel maakt op aarden, door de manier hoe je met meevallers en tegenvallers omgaat?
_____

Volgens mij ben ik van mijn apperepo door de Tsunamie….iedereen heeft het leed en natuurgeweld gevoeld bewust of onbewust.
Ook de maanstand spelden duidelijk een rol en daarna kwamen de naeffecten …ook niet al te makkelijk.

Massaal word er rust genomen en ik hoop in de meditatie of het gebed, waar we door de rust goed en bewust de tijd voor kunnen benutten, veel liefde naar het universum word gestuurd zodat de entiteiten meer energie krijgen om mensen te begeleiden naar het licht.
Zo word het denk ik makkelijker voor iedereen, entiteit en menselijke ziel op een frequentie van 'de geest.'

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki