Loading...
nl

Wil iemand alsjeblieft de foto van mijn kat lezen?

daffene
daffene mrt 14 '11


Hallo allemaal,

Via verhalen ben ik terecht gekomen op dit forum. Ik wil verder nog niet teveel vertellen, maar ik zou het heel fijn vinden als iemand de foto van mijn kat zou willen proberen te lezen. Is dit een geschikte foto om dat te doen?

Ik hoop op reactie!

Groetjes, Daphne
Delen:
daffene
daffene mrt 14 '11
Mocht een andere foto beter zijn dan kan ik die ook uploaden.
Ik wil heel graag weten of Tiger medisch ergens last van heeft of dat hem misschien iets anders dwars zit. En of iemand vanaf de foto kan lezen wat het probleem is.
Wie kan ons helpen?
Tinne
Tinne mrt 14 '11
Ja dafenne, ik wil zijn gezichtje zien.. hij ziet er op eerste gezicht wel wat teneergeslagen uit..
en als ik in z'n ogen kan kijken, zou het kunnen dat ik beter kan zien.
Lin
Lin mrt 14 '11
Hoi Daphne,
This een tijdje geleden dat ik een foto heb gelezen, maar wil het gewoon proberen.
Als ik voel met mijn hand boven der buik voel een bepaalde onrust,ademhaald ze momenteel heel snel en veel slapen ?? te snel ademhalen kan duiden op eventuele pijn.

Het is ook een kat die veel energie oppikt, maar ook iemand lijkt te missen die in je omgeving is overleden.
Wat ik voel is een jongeman, een jaar of 24.. met donkerbruin kort haar en een blauweshirt aan. Ik weet niet of jou dit wat zegt..
M'n kontakt met GZ staat niet op een al te hoog pitje
hoop dat je der wat uit kan halen.

Benieuwd naar je reactie

Liefs Linda
karda
karda mrt 14 '11
ík krijg het woord indigest.
ben een beetje wezen googelen
ik denk dat het betekent iets met de spijsvertering, misschien voedsel wat niet goed is verteerd.

hopelijk knapt je kat snel op.

sterkte

liefs karda
daffene
daffene mrt 14 '11
Ik heb nog 3 foto's kunnen vinden.

Hetgene wat tot nu toe naar boven is gekomen kan ik zelf niet plaatsen. Hij is zaterdag 2 jaar geworden en is op dit moment een half jaar bij ons. Met voedsel heeft hij geen problemen. Het probleem dat hij heeft had hij ook al vanaf het begin toen hij klein was bij zijn vorige eigenaar.





Ik hoop dat hier een betere foto tussen zit.

Groetjes, Daphne
daffene
daffene mrt 14 '11
Hoi Linda,

Dankjewel voor je reactie.
Hij heeft geen moeite met ademhalen. Slapen doet hij vergeleken met mijn andere kat zelfs wat minder smileIk denk niet dat hij pijn heeft, maar dat wil ik natuurlijk ook uitsluiten!

Ik zal later ook het probleem hier beschrijven, maar ik wacht nog even of iemand dit misschien uit een foto kan halen, als dat mag.

Groetjes, Daphne
Tinne
Tinne mrt 14 '11
Hoi Daffene ,
ja leuke foto's van je kat! Hele mooie kat oook..en op deze foto's is voelt ie goed!
Ik zie dat ie - een kat van me ooit, had dat ook - zo'n zak heeft aan zijn buik, tussen zijn poten . De Da had me ooit gezegd dat de urineleider daar zat, ipv dieper in het vel. Daarmee kan het zijn dat ie al eens moeite heeft met plas ophouden.
voor de rest zie ik daar weinig problemen bij hoor! Ook geen echte knuffel, meer wat op zijn eigen, maar wil er wel bij horen!

Voor de rest ; ik kan er weinig uithalen!
daffene
daffene mrt 14 '11
Hoi Tinne,

Dankjewel voor je reactie! Hij heeft inderdaad een buikje/pensje haha, de dierenarts zegt dat dat komt door de castratie in combinatie met teveel eten. Hij is vrij vroeg gecastreerd en helaas is de (Belgische) fokker van de aardbodem verdwenen.

Tiger is wel een echte knuffel, wat typisch is voor zijn ras (Toyger). Hij wil het liefste de hele dag op schoot liggen kroelen en loopt de hele dag waar ik ga. Hij wil er inderdaad ERG graag bijhoren en dat doet hij ook laughDaarom wil ik ook het beste voor hem. Ik stuur je ook nog even een PBtje.

Groetjes, Daphne
daffene
daffene mrt 15 '11
Mocht iemand nog iets doorkrijgen, dan hoor ik het graag!
Petra
Petra mrt 30 '11
Ik heb de indruk dat jouw kater wat problemen met het (ophouden) plassen heeft en ook wat verontreiniging in de blaas (gruis). Daarbij voel ik iets bij zijn lies, maar niet overtuigend (ik vermoed een breukje). Een hooggevoelig diertje, waardoor je duidelijk kan zien dat hij het de ene dag beter naar zijn zin heeft als de andere, een kat met gezichtsuitdrukking. Heel alert en op zijn hoede, houdt niet zo van drukte, maar is toch nieuwsgierig. Hij heeft een typisch mauw geluid en soms vraag je je af wat hij je daarmee duidleijk wil maken omdat het anders is als je van andere katten weet/gewend bent. Deze jongeman heeft gewoon even de tijd nodig om zijn plek te vinden.
daffene
daffene apr 13 '11
Hoi Petra,

Sorry voor de late reactie, maar je hebt het helemaal goed smile
We zijn op het moment begonnen met medicijnen ivm het plassen en tot nu toe lijkt het een positief effect te hebben (even afkloppen). Hij is inderdaad erg alert en loopt de hele dag waar ik loop. Wil ook altijd weten wat er aan de hand is. Het is een super grote knuffelkont en kan inderdaad een erg typisch geluid produceren haha. Ik wilde ook eigenlijk zijn foto laten lezen omdat ik graag wilde weten of de problemen met het plassen iets lichamelijks was of juist gedragsmatig. Er komt niets uit alle testen dus vandaar de keuze deze medicijnen te proberen. En ik weet inderdaad soms niet wat hij mij duidelijk wil maken, dus als je nog ideeen hebt, dan hoor ik het graag winkIn ieder geval heel erg bedankt!

Groetjes, Daphne
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 13 '11
Hoi Daphne,

mijn eerste reactie op je foto's is een hele benauwde reactie. Mijn keel wordt dichtgeknepen en ik heb het heel erg benauwd op mijn borst. Ook voel ik bij je kat een gevoel van 'schuw en angstig zijn'. Verder kom ik vandaag even niet,

lfs, L'arbe de Vie
Petra
Petra apr 23 '11
Origineel bericht van: (niet actief)
Ik heb de indruk dat jouw kater wat problemen met het (ophouden) plassen heeft en ook wat verontreiniging in de blaas (gruis). Daarbij voel ik iets bij zijn lies, maar niet overtuigend (ik vermoed een breukje). Een hooggevoelig diertje, waardoor je duidelijk kan zien dat hij het de ene dag beter naar zijn zin heeft als de andere, een kat met gezichtsuitdrukking. Heel alert en op zijn hoede, houdt niet zo van drukte, maar is toch nieuwsgierig. Hij heeft een typisch mauw geluid en soms vraag je je af wat hij je daarmee duidleijk wil maken omdat het anders is als je van andere katten weet/gewend bent. Deze jongeman heeft gewoon even de tijd nodig om zijn plek te vinden.


Ik ben blij dat je het herkend, bij twijfel altijd de dierenarts in schakelen en om je vraag te beantwoorden, het is lichamelijk en geestelijk, kijk maar even naar de dikgedrukte tekst.
Misschien kun je daar bij de DA gericht naar vragen.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 24 '11
het eerste wat ik in mijn gedachte kreeg was "blaasgruis"
maar het is een echte lieverd, wel heel erg aanhankelijk...
het is een kat die echt tegen je "praat"
het beestje loopt ook overal mee naar toe!
ik bedoel ook buiten... en als ie je uit het ook verliest gaat hij keihard, miauwen laugh

hmmz.. nu weet ik het niet meer, het laatste doet mijn eigen kat namelijk ook, is ook een tijgertje (korthaar)

oh, ik zie nu pas, tijdens het naar boven scrollen, dat, dat al gezegt is:p
maar toch plaats ik mijn berichtje omdat ik van de 1ste foto uitgegaan ben, en dat het toch voor een gedeelte goed is, is voor mij een bevestiging... bedankt smile
ik heb nog nooit een foto gelezen, dus daarvoor bedankt
groetjes cindy
ps Ook voel ik dat het vrouwtje (jij) ontzettend lief voor hem is
maar ook soms een beetje overbezorgd!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki