Loading...
nl

Mega Rat

JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 18 '06
Dit een flard van een droom die ik me herrinnerde toen ik mijn tanden aan het poetsen was vanochtend. Het feit dat ik hem nu herinner betekend vast dat ik er iets mee moet.

Ik ben in mijn oude slaapkamer van vroeger. Ik ben daar met meer personen. En ik heb een rat op mijn schouder. Alleen deze rat is extreem groot. Hij hangt met zijn pootjes aan mijn schouder, en zijn lijf komt totaan mijn buik. Dat is meer dan 1 meter! Ik zeg nog tegen iemand, dat ie best wel erg groot is en ik voel het gewicht van de rat onder mijn arm.
Delen:
LPChip
LPChip okt 18 '06
Ik denk dat dit een stukje jeugd is wat je los aan het laten bent. Vroeger had je ook een rat, die best groot was.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 19 '06
Dat denk ik niet haha. Eens kijken wat mijn dromenboek zegt.
Rat: Onbewuste zaken waarvan ik schrik. Zaken die een schuldgevoel kunnen geven.

Tja, wat zou dat nou zijn?
jo
jo okt 23 '06
wel eng hoor zo'n grote rat!!
ben benieuwd of je eruit komt...

ik weet niet hoor maar ben jij niet in al je dromen naar iets aan het zoeken??
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '06
Nou ik probeer ook wat meer met dromen te doen ja. Ik geloof best dat er in dromen een betekenis schuilt en dat er zoveel mogelijk mensen hun dromen moet delen.
jo
jo okt 25 '06
ja oke maar in jouw dromen. als je aan het dromen bent. ben je dan niet naar iets aan het zoeken?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '06
Ik weet niet waarnaar ik aan het zoeken ben. Heb jij iets specifieks in gedachten misschien?
jo
jo nov 2 '06
neej maar als ik zo jou dromen lees, lijkt het net alsof je naar iets zoekt.. komt denk ik heel wazig over maar dat gevoel krijg ik erbij.. maar wat??? ik zou het echt niet weten sorry..
Mirreke
Mirreke dec 22 '06
Een droom over ratten geeft aan dat u bedrogen zult worden door een bekende. Ruzie met metgezellen wordt hier ook door voorspeld. Het vangen van ratten betekent dat u de meningen van anderen zult verachten en dat u uw tegenstanders ruimschoots zult kunnen aftroeven. Het doden van een rat voorspelt een overwinning.

Even wat gegoogled, maar of het klopt???
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 22 '06
Een grote rat, een grote en sterke tegenstander misscchien die aan mijn schouder hangt? Even om mij heenkijken wie dat zou kunnen zijn. Bedankt voor het googlen iig :).

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki