Loading...
nl

Wat zag ik nou toch ?

Lin
Lin mrt 12 '11
Moest vandaag in een ander filiaal werken en tot 3 keer toe ik iets voor m'n ogen flitsen. Ik dacht eerst dat we last hadden van muizen , maar die rennen niet zo snel dacht ik later...
en toen nog een keer..
Ik weet nog steeds niet wat ik zag maar had wel het gevoel dat het iets van niet-aardse afkomst was.

ik zag alleen heel snel heel dicht op de grond zwarte streepjes

Ben benieuwd wat jullie mening hierover is

Liefs lin
Delen:
Maryssa
Maryssa mrt 14 '11
Hallo Lin,

Als ik kijk naar het eerste wat in me op komt dan kom ik uit op een wat negatievere energie die is neergestreken op die plek. Hoe voelde het daar in dat filiaal? Wat is de geschiedenis van het pand?
Lin
Lin mrt 14 '11
Het is daar qua heftigheid aan energie een heel groot verschil dan in m'n eigen filiaal. Het filiaal waar ik van de week gewerkt heb is vele malen rustiger, maar er is wel het 1 en ander km-ters verderop veel gebeurd, maar heb niet het idee dat het daarmee te maken heeft. Het is een nieuw winkelcentra.
Mijn (ex)bedrijfsleidster die voor 4 jr terug is overleden aan kanker heeft wel heel dichtbij daar gewoont, maar dan had ik wel een groter en lichter van kleur energie gezien.
Later zat ik te denken aan de "winkelkat" maar die bleek nog te leven..dus dat ging ook niet op.

Qua negativiteit zou er idd wel iets kunnen zijn omdat daar op het moment veel nijdigheid en afgunst is na elkaar toe wat vooral word toegekent aan de bedrijfsleider .
In die vorm heb ik het ook nog nooit eerder gezien, maar het zou wel wat verklaren dat er een toestroom is van negatieve energieen die de problemen daar alleen maar nog meer verergeren.

Heb jij dit aleens meegemaakt Maryssa ?
Het gekke is wel dat ik er niet bang voor ben, net of het mij niet kan raken maar wel opmerk.

Ben benieuwd wat jou kijk hierop is.

Liefs Lin
Maryssa
Maryssa mrt 14 '11
Ow dit is balen ik had een hele tekst getypt is ie weg! Grrr. Nou ik probeer het even samen te vatten. Bij jouw verhaal zag ik steeds een oud gebouw voor me; pakhuis/molen met planken op de vloer en hele oude massieve houten balken. Een jute zak meel op de grond. Weet je ook wat er voor het winkelcentrum op die plaats stond?

Wat je beschrijft over de haat en nijd op die plek dat kan de negativiteit opgeroepen hebben (een soort van portaal hebben gecreëerd) maar andersom kan ook dat de mensen die er werken beinvloed worden door wat er hangt aan energie.

Ik heb wat jij beschrijft nog niet meegemaakt. Ik werk in de verslavingszorg en je kunt je voorstellen dat in het gebouw waar ik werk ook veel hangt en blijft hangen. Heb wel eens de neiging om de boel te reinigen maar dat is dweilen met de kraan open. Ik probeer me goed af te schermen maar is moeilijk als ik ook mn gave gebruik om te scannen in wat voor gemoedstoestand iemand aan mn balie is. Dit om adequaat te kunnen handelen bij escalatie omdat er ook wat cliënten komen van reclassering en verslaafden onberekenbaar kunnen zijn.

Ik vind het heel goed van je dat je niet bang bent. Dat is zooo belangrijk! Het maakt dat je 100x steviger staat als er geen angst bij jou in het spel is en het maakt je goed beschermd.

Heb je de mogelijkheid iets te doen aan de sfeer daar?

Liefs Maryssa
Lin
Lin mrt 17 '11
irritant he dat je hele bericht weg is, heb ik ook wel es..
Er zouden heel goed molens of bedrijven op hebben gestaan . Ik ga dat ff checken.

Het zal zeker een samenloop zijn daar ...gisteren heb ik er ook gewerkt en heb het toen niet opgemerkt...maar kan ook liggen aan de persoon met wie ik werk. Want 1 van de collega's draagt heel veel boosheid en irritatie bij zich.

Heb respect voor je dat je zo goed weet af te blokken.
Ben wel es met m'n moeder naar een inrichting geweest en een vriendin van haar bezocht maarrre das ook geen kattepis.

Ik zou nu nog niet weten hoe ik het daar zou kunnen veranderen, maar ik kom het natuurlijk ook niet zomaar tegen op m'n pad.
Soms doe ik iets automatisch en los het zich op.
Ben heel benieuwd hoe dit allemaal verder gaat.

Liefs Lin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki