Loading...
nl

Wie wil/kan deze foto lezen?

Mobabrie
Mobabrie mrt 12 '11
Een foto van mijn dochter,met toestemming geplaatst.
Is er iemand die deze kan lezen? Alvast bedankt. Zij is erg nieuwsgierig,omdat zij in een heel moeilijke situatie zit.

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 13 '11
Sorry, maar in verband met de privacy, is het niet toegestaan om foto's van anderen te plaatsen. Ook niet als die ander toestemming geeft. De foto is daarom verwijderd.
Mobabrie
Mobabrie mrt 13 '11
Vreemd, ook niet als ze er zelf om vraagt? Dus je kunt hier alleen een foto van jezelf plaatsen begrijp ik hier uit? Ze is toch een volwassen vrouw?
Beschermengel
Beschermengel mrt 13 '11

Het zijn de huisregels Mobabrie.

Hieronder de huisregels van fotolezen.

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432
Serenity
Serenity mrt 13 '11
Ergens moeten er grenzen worden aangegeven en in sommige gevallen kan dat als iets negatiefs worden gezien maar dat is natuurlijk niet de bedoeling het zijn de ervaringen die dit forum heeft opgedaan.

Waarom meld ze zichzelf niet aan?
Als ze toch geïnteresseerd is waarom niet en het lijkt me leuker om dan haar eigen respons te lezen!! ^^

Ook kan ze zichzelf inlezen en dan jij weer dingen bespreken of inzicht in geven , lijkt me leuk in zie het al voor me aan de eettafel met een koppie koffie en een lekker koek!!
Mobabrie
Mobabrie mrt 13 '11
Okay, jammer.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki