Loading...
nl

Asension...instrumenten !

jannie
jannie mrt 11 '11
Lieve mensen..wie heeft en/of bebruikt de instrumenten van Asention..??

Ascension – Leven is bewegen

Ascension is één van de wonderbaarlijke geschenken van deze tijd. Ascension-instrumenten zijn zuivere dragers van licht. Ze schijnen ons bij en helpen waar nodig, zodat we vol goede moed op weg kunnen gaan. Ascension-instrumenten brengen verandering op gang in hun omgeving, zonder zelf te veranderen. Ze nodigen ons uit om onze innerlijke reizen met meer lichtheid te gaan, om sneller door veranderingsprocessen heen te gaan en de hobbels op onze weg in een ander licht te zien. Ze maken het makkelijker om onze leef- en werkruimtes en ons eigen energieveld schoon te houden. Ze ondersteunen ons om onze essentie opnieuw te leven en het licht te herkennen dat wij in wezen zijn.
Bewustwording

Het woord Ascension staat voor bewustworden, een hoger niveau van kennis verkrijgen. Bewustwording is een proces dat elke dag opnieuw onze aandacht vraagt. Ieder mens is uniek en bijzonder. Ieder doorloopt zijn eigen unieke proces, met eigen vreugdevolle en verdrietige ervaringen en herinneringen. We hebben allemaal onze lichamelijke en emotionele ongemakken, ziektes, zorgen en verplichtingen, binnen ons eigen netwerk van relaties. Dat alles is een onderdeel van de weg naar het licht. Bewustwording ruimt op. Het helpt ons om onszelf te reinigen van belastende emoties en herinneringen, malende gedachten en belemmerende overtuigingen die onze heelwording in de weg zitten.
De lichtinstrumenten van Ascension bevatten een rijkdom aan behulpzame krachten, die ons ondersteunen op deze weg van bewustwording. Ze zijn wonderbaarlijke helpers in uiteenlopende levenssituaties en omstandigheden. Uiteraard blijven we als mensen zelf verantwoordelijk voor de stappen die we zetten en de keuzes die we maken. We leven zelf, maar niet alleen.
Guardians
Lees wat anderen van dit product vinden



Geeft bescherming, vertrouwen en kalmte

De Guardians versterken onze energie. Daardoor zijn we veel beter in staat in contact te zijn zonder dat er sprake hoeft te zijn van eigen energieverlies. Op deze wijze bieden ze bescherming aan ons.

In contact met anderen worden we blootgesteld aan energieën van anderen en komen we in situaties, omstandigheden die invloed hebben op ons fysieke en psychische welbevinden.

Door de communicatie met onze omgeving worden wij voortdurend blootgesteld aan invloeden van buitenaf. Het dragen van de Guardian omgeeft ons met een sterk krachtveld dat beschermt tegen negatieve invloeden. Het werkt als een filter, dat alle energie en berichten selecteert, en datgene blokkeert dat ons niet ten goede komt. En alles wat ons op alle niveaus van ons wezen verbetert, wordt door de Guardian versterkt. Overdag draag je hem bij je en 's nachts kun je hem onder je kussen leggen.

Deze draag ik zelf bij me...en ja 's nachts onder mijn kussen..
Op een beurs. hiermee in aanraking gekomen..met het advies de pyramide onder mijn bed te zetten ivm slecht slapen...
Deze heb ik nog niet aangeschaft...
Wie weet... is er iemand op dit forum hiermee bekend..???
Knuffel Jannie
Delen:
admin
admin mrt 11 '11
Ik heb er nog nooit van gehoord Jannie...
Wat is het precies is het een kristal of een platinum metaal.
Kun je er nog wat meer van vertellen of evt een plaatje ervan.
jannie
jannie mrt 12 '11
Hallo Ajada..het zijn instrumenten van glas...
Dit is de bron
http://www.ascension.eu/NL/ascension-europe-what.cfm

Daar staat heel veel informatie op...
Lieve groet Jannie
Tinne
Tinne mrt 12 '11
Hoi, lieve Jannie.. ik heb het gelezen, en het "klinkt" uiteraard aanlokkelijk.
Want wie heeft er nu geen invloed van buitenaf.. en waarom nu niet iets dragen dat helpt die invloed af te weren, he. Ik heb dit ook gedaan, en ook doe ik dat nog. En tot op heden voel ik heel veel meer van buitenaf dan ooit te voren. mensen die negatief of positief over me denken, dat wordt ik heel snel gewaar aan m'n zonnevlecht, bv.
Daar heb ik ook bescherming voor gevraagd, en gekregen, via de Cosmos.. een energie die rond me is.

Dus..... - en dat is iets persoonlijks van mezelf dat ik daar zo naar kijk -
de energie, die bescherming geeft kan je daarom evengoed halen/ontvangen uit de Cosmos enerzijds, zowiezo..
als je het vraagt, krijg je dat.. rond je aura, of je zonnevlecht of een ander deel dat je wenst te sterken!
Want ze zijn er voor ons, en het is allemaal te vragen.
Wens je dit echt in een vaste vorm, dat je dat ook echt kunt zien, ok dan is wat je ons hier toont, echt iets voor jou! Fantastisch.
admin
admin mrt 12 '11
Lieve Jannie,

Ik heb even de website bekeken.
En voor mij persoonlijk is het niet iets, omdat ik werk met kristallen en edelstenen dit voelt goed en ben daar tevreden mee.
Maar als je er een goed gevoel bij hebt zou ik het proberen.
Alles onderzoeken en dan weet je of het iets is voor je.
Aan de andere kant is het zo wat Tinne zegt...daar kan ik me voledig bij aansluiten.
Groene_heks
Groene_heks mrt 12 '11
Glas wordt toch *gesmolten/gemaakt* vanuit zand?
Dus is het ook een mineraal zou ik eigenlijk denken.

Ik heb een hanger van Ascension en hij voelt erg fijn smileal draag ik hem niet vaak, ik gebruik hem vaker voor mijn dochter, zij heeft veel last van entiteiten.
Met deze hanger voelt zij zich veel prettiger, heeft meer *ruimte* in haar buik en kan dingen die mis gaan beter handelen.
Groene_heks
Groene_heks mrt 12 '11
De blauwe ring was ik eigenlijk vergeten, dank voor de link!
jannie
jannie mrt 14 '11
Dank jullie wel..voor inzicht..kennis..en ervaring...
Super..knuffel
Serenity
Serenity apr 18 '11
Quote:
Ascension – Leven is bewegen
Ascension is één van de wonderbaarlijke geschenken van deze tijd. Ascension-instrumenten zijn zuivere dragers van licht. Ze schijnen ons bij en helpen waar nodig, zodat we vol goede moed op weg kunnen gaan. Ascension-instrumenten brengen verandering op gang in hun omgeving, zonder zelf te veranderen. Ze nodigen ons uit om onze innerlijke reizen met meer lichtheid te gaan, om sneller door veranderingsprocessen heen te gaan en de hobbels op onze weg in een ander licht te zien. Ze maken het makkelijker om onze leef- en werkruimtes en ons eigen energieveld schoon te houden. Ze ondersteunen ons om onze essentie opnieuw te leven en het licht te herkennen dat wij in wezen zijn.

Bewustwording
Het woord Ascension staat voor bewustworden, een hoger niveau van kennis verkrijgen. Bewustwording is een proces dat elke dag opnieuw onze aandacht vraagt. Ieder mens is uniek en bijzonder. Ieder doorloopt zijn eigen unieke proces, met eigen vreugdevolle en verdrietige ervaringen en herinneringen. We hebben allemaal onze lichamelijke en emotionele ongemakken, ziektes, zorgen en verplichtingen, binnen ons eigen netwerk van relaties. Dat alles is een onderdeel van de weg naar het licht. Bewustwording ruimt op. Het helpt ons om onszelf te reinigen van belastende emoties en herinneringen, malende gedachten en belemmerende overtuigingen die onze heelwording in de weg zitten.
De lichtinstrumenten van Ascension bevatten een rijkdom aan behulpzame krachten, die ons ondersteunen op deze weg van bewustwording. Ze zijn wonderbaarlijke helpers in uiteenlopende levenssituaties en omstandigheden. Uiteraard blijven we als mensen zelf verantwoordelijk voor de stappen die we zetten en de keuzes die we maken. We leven zelf, maar niet alleen.
Guardians


De positieve parasiterende lichtwezens doen dit!!!! OMG!

Wat zal dit betekenen en zijn die instrumenten het enigste wat zal helpen ik bedoel het zijn talismannen en dat elke vorm wel zijn zoals en kruisje om je nek, een symbool, een affirmatie, je geluksonderbroek, ja echt van alles!

Maar wie weet mij meer te vertellen over deze Guardians en/of is het gewoon een goed omschreven stukje tekst?

Ben zeer benieuwd!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki