Lieve mensen..wie heeft en/of bebruikt de instrumenten van Asention..??
Ascension – Leven is bewegen
Ascension is één van de wonderbaarlijke geschenken van deze tijd. Ascension-instrumenten zijn zuivere dragers van licht. Ze schijnen ons bij en helpen waar nodig, zodat we vol goede moed op weg kunnen gaan. Ascension-instrumenten brengen verandering op gang in hun omgeving, zonder zelf te veranderen. Ze nodigen ons uit om onze innerlijke reizen met meer lichtheid te gaan, om sneller door veranderingsprocessen heen te gaan en de hobbels op onze weg in een ander licht te zien. Ze maken het makkelijker om onze leef- en werkruimtes en ons eigen energieveld schoon te houden. Ze ondersteunen ons om onze essentie opnieuw te leven en het licht te herkennen dat wij in wezen zijn.
Bewustwording
Het woord Ascension staat voor bewustworden, een hoger niveau van kennis verkrijgen. Bewustwording is een proces dat elke dag opnieuw onze aandacht vraagt. Ieder mens is uniek en bijzonder. Ieder doorloopt zijn eigen unieke proces, met eigen vreugdevolle en verdrietige ervaringen en herinneringen. We hebben allemaal onze lichamelijke en emotionele ongemakken, ziektes, zorgen en verplichtingen, binnen ons eigen netwerk van relaties. Dat alles is een onderdeel van de weg naar het licht. Bewustwording ruimt op. Het helpt ons om onszelf te reinigen van belastende emoties en herinneringen, malende gedachten en belemmerende overtuigingen die onze heelwording in de weg zitten.
De lichtinstrumenten van Ascension bevatten een rijkdom aan behulpzame krachten, die ons ondersteunen op deze weg van bewustwording. Ze zijn wonderbaarlijke helpers in uiteenlopende levenssituaties en omstandigheden. Uiteraard blijven we als mensen zelf verantwoordelijk voor de stappen die we zetten en de keuzes die we maken. We leven zelf, maar niet alleen.
Guardians
Lees wat anderen van dit product vinden
Geeft bescherming, vertrouwen en kalmte
De Guardians versterken onze energie. Daardoor zijn we veel beter in staat in contact te zijn zonder dat er sprake hoeft te zijn van eigen energieverlies. Op deze wijze bieden ze bescherming aan ons.
In contact met anderen worden we blootgesteld aan energieën van anderen en komen we in situaties, omstandigheden die invloed hebben op ons fysieke en psychische welbevinden.
Door de communicatie met onze omgeving worden wij voortdurend blootgesteld aan invloeden van buitenaf. Het dragen van de Guardian omgeeft ons met een sterk krachtveld dat beschermt tegen negatieve invloeden. Het werkt als een filter, dat alle energie en berichten selecteert, en datgene blokkeert dat ons niet ten goede komt. En alles wat ons op alle niveaus van ons wezen verbetert, wordt door de Guardian versterkt. Overdag draag je hem bij je en 's nachts kun je hem onder je kussen leggen.
Deze draag ik zelf bij me...en ja 's nachts onder mijn kussen..
Op een beurs. hiermee in aanraking gekomen..met het advies de pyramide onder mijn bed te zetten ivm slecht slapen...
Deze heb ik nog niet aangeschaft...
Wie weet... is er iemand op dit forum hiermee bekend..???
Knuffel Jannie