Loading...
nl

Fabriek

Emuca
Emuca mrt 11 '11
Ik ga jullie verblijden met mijn droom van net. Zeer apart en gedetailleerd vond ik het. Komt ie!

Ik begon de droom op een vreemd fabriekscomplex. Wat voor een fabriek het was weer ik niet, want ik zag lampen, voetballen en gewoon random machines. Er waren geen mensen meer, maar sommige apparaten stonden nog gewoon aan.
Er was een soort hok wat leek op mijn vaders huidige appartement en dat was hij aan het verbouwen. Het grote verschil was alleen dat hij meer ruimte had extra en in totaal 5 kinderen waarvan ik er 1. Zijn nieuwe vriendin was een beetje een barbiepop maar dan ontzettend asociaal en had 6 kinderen. Hij maakte echter slaapplekken voor ons 5.
Toen ging ik een beetje op onderzoek in het appartement omdat het boven heel hokkerig was en heel erg zolderachtig. Ik ging een soort luik door om mijn pa te zoeken en hoi te zeggen, maar kwam toen met mijn haar vast te zitten in loshangende en werkende elektriciteitsdraden. Ik was helemaal van: aaaah! maar me los!
Maar ik voelde niks.

Later gingen we op onderzoek uit in de rest van de fabriek en we verbaasde ons erover hoe groot het was en dat sommige dingen nog werkte terwijl alles verlaten was! Ik zag overal mogelijkheden in om een huis te verbouwen met meer ruimte voor al die 11 kinderen maar daar wilde pa niks van weten. Toen zei ik: ik wil dan wel een eigen plekkie hier op het terrein! En een broer (zomaar een random broer) was heel opgelucht omdat de badkamer voor de kinderen nu ergens anders kon en hij iets meer had dan alleen een bezemkast om in te slapen. Het was wel apart, want mijn nichtje )was opeens ook mijn zusje) had een veel grotere kamers dan mijn 3 broers. (ik heb geen drie broers).
Mijn pa en ik trokken verder door de fabriek en zagen opeens een vrouw die oude vlaggen aan het maken was. Ze maakte de verkleurde dingen alsof ze vers van de pers waren maar plakte ze helemaal scheef in elkaar. Ze zei tegen mijn vader: "Dit zijn vlaggen voor jou! Dan kan iedereen zien dat jij de baas bent van deze fabriek!"
Ik vroeg aan haar: "Wat doe je hier?"
Ze zei: "Ik hoor erbij!"

En toen liepen mijn pa en ik opeens aan een kant van de fabriek waar de zon mooi scheen en zijn vriendin met kinderen kwam aanlopen. En toen liepen we terug met z'n allen en toen keek ik naar rechts, waar opeens een paar huizen stonden. En toen was ik opeens in zo'n huis en dat was het mijne...

smile
Delen:
Sundance
Sundance mrt 11 '11
patchwork zeg, haha

en toen kreeg je je eigen huis. ook leuk toch? hoe voelde de droom aan zo aan het einde?
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Ja een beetje apart... Want die huizen waar ik dus in 1 van hen ging wonen, waren er eerst nog niet in mijn beleving.

Maar ik vond het geloof ik wel een soort rust geven ofzo.
admin
admin mrt 11 '11
en nu heb je je eigen plek gevonden.. ? wink
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Op het moment dat ik wakker werd wel laugh
Sundance
Sundance mrt 11 '11
laugh
Sundance
Sundance mrt 11 '11
Origineel bericht van: Emuca
Ja een beetje apart... Want die huizen waar ik dus in 1 van hen ging wonen, waren er eerst nog niet in mijn beleving.

Maar ik vond het geloof ik wel een soort rust geven ofzo.

dat is ook wel fijn, toch?
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Ja, maar toch vond ik het een vreemde gewaarwording.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki