Loading...
nl

injectie

amethist
amethist mrt 10 '11
Ik ben in een ziekenhuis. Ik krijg een injectie bovenop(fontanelplek ongeveer) in mijn hoofd. Er zit lichtgeelachtige vloeistof in.
De vrouwlijke zuster met witte kleren aan, gaat de injectie geven. Het lukt haar niet om op de juiste plaats te injecteren.
Na een poosje komt een mannelijke dokter ook met witte kleding en probeert het nu, het lukt hem wel de injectie op mijn hoofd op de juiste plek te krijgen.
De naald ging er vrij diep in wel 5 centimeter. Het deed geen pijn.

Lieve groet Amethist
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '11
Als ik dit zo lees, dan zie ik iets wat opvalt en dat is de lichgele kleur. Dit is vanuit de chakra-psychologie je 3e chakra. Die staat voor handelen en daadwerkelijk dingen doen. Het lijkt erop dat het je niet lukt om vanuit de vrouwelijke energie (gevoel, ontvangen) kunt handelen. Maar de mannelijke energie lukt dit wel. Dus kracht, en macht.

Dat het bij je geïnjecteerd moet worden, doet mij vermoeden dat jij hier te weinig van hebt in je leven en dat het dus nodig is voor jou, om wat meer te gaan handelen in je leven.
amethist
amethist mrt 10 '11
bedanktvoor je uitleg Nims. In je uitleg kan ik me in vinden dwz in mijn gevoel klopt het volgens mij.
Hoe kan ik hiermee aan de slag gaan, in het dagelijkse leven?

Dus bij mij is mannelijk meer ontwikkelt?

Ik ben wel iemand die actie onderneemt in het leven, als ik iets te doen heb, wil ik het opgelost, gedaan hebben, uit de wereld hebben het probleem of wat ik uitgesproken wil hebben.

Quote:
Dat het bij je geïnjecteerd moet worden, doet mij vermoeden dat jij hier te weinig van hebt in je leven en dat het dus nodig is voor jou, om wat meer te gaan handelen in je leven.
handelen is dat het zelfde als doen. zoals ik hierboven schreef ben ik wel een doener. Ben benieuwd. Het lijkt erop dat ik het toch niet helemaal begrijp.


Beschermengel
Beschermengel mrt 10 '11


Ik heb een paar jaar geleden ook zo'n soort droom gehad ...ik zal hem hier plakken

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/20453/De_Healer.html#Post20453
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '11
Handelen is inderdaad het doen. Maar ook daadwerkelijk daadkrachtig neerzetten en er echt voor gaan staan. Dat is iets wat er ook bij hoort. Ga dus wat meer de dingen vanuit jezelf doen, en ga echt voor je eigen principes staan.
amethist
amethist mrt 10 '11
dankjewel. ik lees net opnieuw je uitleg en voel de boodschap van kracht en mijn mannelijke kant meer ontwikkelen en gebruiken.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki