Loading...
nl

Ik ben zoooo nieuwsgierig

mo66
mo66 mrt 8 '11
Ook ik wil wel eens mijn foto laten lezen, ik ben zo nieuwsgierig! Alvast bedankt voor je moeite!
Delen:
Ruby
Ruby mrt 16 '11
Best Mo66
Ik ga mn best voor je doen om je foto te lezen.

moeilijk ik voel een ietwat gesloten persoon die niet gauw zegt hoe het nou werkelijk met haar is.Ik heb ook sterk het gevoel dat je met veel dingen zit die je nog niet verwerkt hebt?
Je bent volgens mij wel een heel zorgelijke vrouw die graag mensen helpt, maar toch ook weer teleurgesteld word.Ik krijg ook het idee dat je voor moeilijk keuzes staat op dit moment,zijn er moeilijke tijden waar je nu doorheen noet?Verder een lieve vrouw ook jij mag er zijn! Vergeet dat niet!
Meer krijg ik niet door wil je laten weten of het een beetje klopt?

Groetjes Ruby
Nymira
Nymira mrt 19 '11
Hallo 'Mo'...

Ook ik zal eens een poging wagen , zie dat bij jou nog niet veel lezingen zijn geplaatst..alweer een poos geleden voor mij , en ben er ook nog wel onzeker over maar ik hoop , net zoals de vorige persoon die een reading heeft gedaan ook op enige feedback, dat is fijn voor de mensen en bovendien leerzaam voor anderen !

Allereerst komt het woord mediterraans in me op , een warm klimaat met bergen en schone lucht ...kan het zijn dat je in het buitenland woont , daar een vakantiehuisje hebt of daar wegkomt ?
Voel ook dat je een natuurmens en dierenliefhebber bent en houd van wandelen waardoor je tot rust komt ( met hond en bergschoenen ;-)) volgens mij verbouw je ook nog het liefst je eigen groenten en hou je veel van zelf maken en koken (zie hier veel creativiteit in ) vooral koken voor meerdere mensen en dan gezellig samen eten....
'de eenvoud van een natuurlijk leven '
Volgens mij ben je heel sociaal en gul ,maar hebt het ook weer nodig om alleen te zijn en op te laden (in de natuur) voel veel warmte in je ....zie steeds je handen ...behandel je mensen ? deed je eerder iets zakelijks waar je vanaf gestapt bent omdat het innerlijk geen voldoening meer schonk ? (volgens mij had je toen ook met veel mensen te maken en had je een of andere leidinggevende functie )
Heb je op een of andere manier een rigoreuze stap gemaakt..scheiding bijv. of andere woonplek ? voel ook ergens heimwee naar .......maar wil je daar niet echt aan toegeven, omdat je weet dat je de juiste beslissing hebt genomen..maar ergens 'knaagt' er wel iets maar kunt daar verder goed mee omgaan want je hebt een positieve instelling .
Je bent een sterke vrouw die niet zo snel een zwakheid zal toegeven. voel hier ook een bepaalde koppigheid in.
Je voelt voor mij stabiel en aanwezig. niet bang om op de voorgrond te treden als dat moet ....assertief ook , voel hier ook een bepaalde felheid in . Je laat je niet zo snel van je stuk brengen denk ik .
nou dit was het even, hoop het ook te horen als ik de plank volledig missla smilegroetjes Nymira.
mo66
mo66 mrt 19 '11
Beste Ruby,

allereerst bedankt voor je moeite. Je hebt mijn foto heel goed gelezen. Ben idd een gesloten persoon als het op persoonlijke zaken en gevoelens aankomt. Heel bijzonder dat je dat kunt lezen. Ik ben nog niet zo lang weduwe en het ziekbed van mijn partner was zwaar dus idd heb ik een lastige tijd achter de rug en ben ik nog bezig alles een plekje te geven. Ik ben onder de indruk!

Beste Nymira,

Ook jij erg bedankt voor je moeite. Het mediteraanse komt mij niet zo bekend voor. Ben gewoon een hollands kleimeissie.

Maar ik ben zeker een natuur- en dierliefhebber en ik kom idd het best tot rust tijdens het uitlaten van de hond. Koken is niet zo aan mij besteed, maar het eten met veel mensen vind ik heerlijk.
Ik hou idd van een natuurlijk leven en ben niet van de blingbling... Ik heb het idd nodig regelmatig alleen te zijn.
Ik was idd werkzaam als spil in een organisatie, maar helaas door omstandigheden heb ik dit moeten neerleggen. Misschien knaagt dat wel, want ik had het liever anders gezien, maar daar waren de omstandigheden niet naar.
Ook jij zegt dat ik een zwakheid niet snel zal toegeven en dat klopt. Ik laat niet snel het achterste van mijn tong zien.

Welnu, ik heb heel blij met mijn lezingen! Ik vind het heel knap dat jullie zulke persoonlijke dingen uit een gezicht en een plaatje kunnen halen. Heel erg bedankt!
admin
admin mrt 21 '11
Hoi Mo,

Als eerste zie ik een lieve, zachte vrouw die zich goed kan berusten in de dingen die in haar leven gebeuren. Het is zo dat je de juiste dingen er uit weet te halen, en aan de andere kant ook positief weet te blijven. Je hebt je hart niet op de tong hebt, en praat niet altijd gemakkelijk over jezelf. Je staat duidelijk open voor anderen, omdat je hen goed kan begrijpen. Soms zoek je naar mijn idee wel een uitlaatklep, maar dit is meer in bezigheden waar je alleen mee bezig bent, bijvoorbeeld op het creatieve vlak. Je bent de laatste tijd duidelijk gegroeid en wil ook meer doen met je eigen kwaliteiten. Zoek het niet teveel in zaken die je aan het dromen zetten, maar maak het meer concreet door bijvoorbeeld een cursus te doen waarmee je daadwerkelijk tot actie over kan gaan. Dit zal zeker goed voor je zijn!

Je bent introvert, maar soms wil je het ook wel eruit schreeuwen, daarom die energie die zoekende is. Omdat je graag naar mensen luistert, lijkt me dit de juiste weg voor jou, of ben je misschien werkzaam al op dit gebied. Je bent heel gevoelig, en kan je dit persoonlijk aantrekken, waardoor je soms met zaken van een ander blijft zitten. Lukt het je om het te relativeren. Je kunt een prachtige droomwereld creeeren waar het mooi is om in te leven, dit bedoel ik op een kunstzinnige en ook uitvoerende manier. Elfjes - romantiek - bloemen. Kinderen begrijp jij heel goed.

Ik zie je veel binnen zitten, maar je bent wel plannen aan het uitbroeden ! Doen zou ik zeggen !!

Groetjes !
Bart
Mimosa
Mimosa mrt 21 '11
Hallo Mo,

Ik ben geen echte lezer, meer een voeler. Maar zelden voel ik een foto, soms kan ik er niet omheen. Nu dus ook.

Jouw innerlijk kind, het kind in jou is heel sterk aanwezig. Het wil gehoord worden, gezien worden en vooral losgelaten worden. Je hebt heel veel geleerd tot nu toe en nu is het tijd voor jezelf. Tijd om los te laten, om je te herinneren wie je bent, te voelen wie je bent.
Het is niet meer nodig om jezelf achter te houden, om delen van jezelf te onderdrukken. Deze delen horen ook bij je, maken je compleet, een prachtig wezen. Laat jezelf zien, vooral aan jezelf, maar ook aan de wereld.
Hoewel het vreemd kan voelen, het misschien ook wel heel eng is, zul je al gauw merken dat het je juist sterker maakt, krachtiger en dat je voelt dat het goed is.
Waarschijnlijk weet je dit onbewust, misschien zelfs bewust al. Het sluimert al een tijdje. Nu is de tijd om voor jezelf te gaan.
Marjanne
Marjanne mrt 21 '11
Hallo Mo,

Toen ik een eerste blik wierp op jouw foto waren mijn eerste gedachten: 'een heks' smileEn dat bedoel ik zeer positief. Ik zie jou met rituelen bezig.. onder een eik staan bij volle maan en in contact staan met natuurwezens. Ik zie jou wel als solo heks, omdat je erg zelfstandig bent en niet zozeer een groepsmens is mijn gevoel. Al zou je het misschien fijn vinden om af en toe met een groepje vrouwelijke en mannelijke wicca wat te doen. Heel sterk heb ik het gevoel dat je verdiepen in wicca/hekserij, en rituelen, jou dichterbij je oorsprong brengt.
Verder wil ik nog even opmerken dat ik tijdens het typen van dit berichtje een aantal keren de naam Ferry hoor of Ferdinand,
of fer/ver .. en iets met gedichten?? Misschien zegt jou dat wat.

Ik hoop dat je wat kunt met bovenstaande,

Hartelijke groet,

Marjanne
Groene_heks
Groene_heks mrt 21 '11
Ja dat herken ik Marjanne smilemisschien wel een heksje in de dop?
mo66
mo66 mrt 22 '11
Beste Bart,

Ook jij vriendelijk dank voor het lezen. Je eerste alinea is heel treffend. Zoekende energie en tot actie over willen gaan, dat herken ik heel goed. Veel binnen zitten klopt ook en dat ik daar dringend uit wil is ook helemaal correct. Ik zal je adviezen ter harte nemen.

Beste Mimosa,

Ook jij vriendelijk dank voor je woorden. Dat innerlijke kind herken ik ineens zelf. Na alles wat ik meegemaakt heb wil ik niet meer terug naar mijn oude keurslijf. Ik heb als braaf kind altijd naar de buitenwereld geluisterd en merk nu dat dat niet de goede weg is. Ik wil meer mijn gevoel volgen en daarin ga ik idd veel terug naar mijn kindertijd om me te herinneren wat ik allemaal wilde en droomde. Jouw woorden bevestigen mijn gevoel en ik vind dat buitengewoon!

Beste Marjanne,

Eerlijk gezegd heb ik van het gebied van wicca en heksen enzo heel weinig verstand. Ik weet er eigenlijk niets vanaf. Dus ik kan niet zo goed zeggen of het treffend is. Maar je suggestie om me er in te verdiepen kan geen kwaad natuurlijk, dus dat zal ik zeker doen! Heel vriendelijk bedankt voor je lieve woorden.
Mimosa
Mimosa mrt 22 '11
Hoi Mo,

Fijn dat je er wat aan had. Veel plezier met het hervinden van je innerlijk kind. smile
Serenity
Serenity mrt 22 '11
hihi ik zag je foto en je lijkt op mij maar dan ouder.
Wat een prachtige bos haar heb jij zeg, ik heb dat niet maar het maakt van jouw een vamp fatale!
Lekker springerig karakter en optimistisch en vrolijk.
Maar er zit net zoals bij iedereen een duistere kant want ik denk te zien dat je behoorlijk gevat kan reageren maar ik denk ook dat je het daarbij laat , in het verleden heb je misschien flink geschreeuwd maar je hebt nu de wijsheid gevonden waarmee je beter kan communiceren en ook wel inzicht mee hebt gekregen dus je HOEFT je zelf niet meer zo op te winden en uit te laten maar misschien… wacht je rustig af en achteraf zeg je vaak "nou zie je nou wel"
En dat is nu je sterkte punt geworden denk ik daarmee kan je lekker aan de slag en het geeft een veel bevredigde gevoel, niet alleen over jezelf maar ook over vele situaties want volgens mij gun jij het iedereen het beste zolang ze maar niet in jouw speciale 'persenol space' komen ik zie je zitten voor de voordeur op een houten bankje ofzoies in het zonnetje en je zit met je armen over elkaar dat wil een bepaalde gereserveerdheid zeggen, klopt dit?
Is die gereserveerdheid daar vanwege pijnlijke dingen uit het verleden waarvan jij het liefs wil dat dat in het duister blijft en niet met het opkomen van de zon in het daglicht word gezet?!!?!?!
Is dit een bepaalde schaduw over uw leven want dan kan ik zeggen: HAK HET OPZIJ (of in mootjes) EN LAAT HET LICHT SCHIJNEN!!

Oja ik lees geen foto's ik krijg een indruk en laat nu spreken wat erin mij opkomt, zeg gerust of het waar is of niet , ik heb namelijk geen kwade bedoelingen met u..

gegroet.
susie14
susie14 mrt 22 '11
Hai Mo,

Ik heb een poging gedaan om je foto te lezen. Ik zag dat er meerdere dit hebben gedaan aan het aantal reacties, maar je foto spreekt me aan.....vraag me niet waarom grin.
Heb de reacties niet gelezen, want dan ben ik beinvloed...dus dat doe ik hierna.

Het eerst wat ik dacht wat een mooie vrouw! Van binnen en van buiten.
Ik zie puurheid en een lieve vrouw.
Mijn keel wordt dichtgeknepen en ik heb daarbij het gevoel dat er iets op je hart ligt wat je nog niet hebt kunnen uitspreken of nog niet hebt willen uitspreken.
Het belemmert je in ieder geval, het zit je dwars.
Last van je blaas....hoofdpijn? Krijg idee dat het een hormonenkwestie is wat je meerdere klachten oplevert die je liever kwijt dan rijk bent.
Het lijkt je humeur te beinvloeden op een manier de je niet kent van je zelf, normaal ben je behoorlijk nuchter.

Ik voel een jongere vrouw aan je zijde, blond haar, zou zomaar je dochter kunnen zijn.
Zegt de naam Laura je iets?

Voel wel een verdriet en nu weet ik niet of ik dat aan jou moet koppelen of aan de jonge vrouw of aan jullie beiden.
Ik denk het laatste.
Ben je onlangs alleen op reis geweest? Ik zie je lopen in de bergen en genieten van de stilte. Zou bijna zeggen de mount everest.
Boeken, veel boeken...je leest graag.
Eerlijk gezegd voel ik momenteel geen partner bij je.
Zelfstandige vrouw die meer en meer op zichzelf kan en wil vertrouwen.


Dit is wat ik er ff uit kan halen.
Ik hoop dat je er iets mee kunt..misschien ook niets.
Ik hoor het graag..

groetjes Sieske

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki