Is weer terug.
Ik kon het niet na laten mee te blijven lezen.
Mijn omgekrulde tenen noodzaakten mij om me weer eens lekker tegen van alles aan te bemoeien.
De kundalini verhalen waren voldoende om mij te triggeren me weer aan te melden.
Gekrulde tenen zijn vet hip Nims dank voor het toevoegen en voor je welkom.
Ik schud de boel nu eenmaal graag op, thats who i am en ik weet dat me dat niet altijd in dank wordt afgenomen, maar das mijn pakkie an voortaan.
Ik heb veel geleerd de afgelopen maanden.
Heksen bezemen nu eenmaal graag denk ik lol.
Ja hoor, ik heb geleerd dat het helemaal niet erg is als er mensen zijn die mij NIET aardig vinden
Dat ik mij niet in allerlei bochten hoef te wringen om maar leuk over te komen.
Ik mag mezelf zijn van mezelf.
Dat voelt goed
Hihi ervaar jij ook net zoals mij dat waneer je iets nieuws leert doorschiet in het uiterste omdat je enthousiast erover bent en dan moet je een balans leren om het nieuwe geleerde vanuit een verstandig hart gebruik ervan te kunnen maken op een zeer mooi niveau, hihi ik heb dat namelijk wel! ^^
En eerst had ik dat niet in de gaten maar toen ik mezelf ervan bewust van was kon ik er ook makkelijker mee om gaan .
Zo kon ik mezelf eerder halt toe roepen en bewuster die balans maken.
Dat gaf mij een enorme rust in mijn hoofd maar ook groos op mezelf dat ik mezelf in de gaten had en erop in kon spelen, in mijn eigen gedrag...
Nee want de eerste echte les was een harde en dan schiet je niet door, tenminste zo voelt het voor mij.
Maar ik begrijp wel wat je bedoelt.
En ik geloof ook dat zodra je het geleerde in praktijk brengt je toch nog wel eens op je smoel gaat hoor, zal bij mij vast ook nog wel een keer gebeuren.
Het mooie is dat je daar( als het goed is) dan weer van leert.
Het is niet zo dat ik nu tegen iedereen onaardig moet doen, nee juist niet, want ik ben niet onaardig, ben wel soms lomp, maar dat hoort wel een beetje bij mij.
Maar als iemand mij om de oren probeert te meppen kruip ik niet meer gelijk in mijn schulp maar blijf staan en dat is een wereld van verschil voor mij.