Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen?

Pauline...
Pauline... mrt 8 '11


bvb dank:)
Delen:
Nymira
Nymira mrt 19 '11
Hallo Pauline,

ik zie dat jouw foto nog niet gelezen is en ik zal proberen hem te lezen .
Het eerste wat ik voel is een enorme boosheid en een onbegrepen voelen door je omgeving. opgehoopte energie die geen 'uitweg'vind . Je hebt op dit moment een soort schild van verharding om je heen opgetrokken (met hieronder een gekwetstheid en verdriet) en hoor je zeggen 'wat kan mij het allemaal schelen' en weet niet goed hoe je je opgekropte emoties kunt ontladen en ik voel je veel slikken en binnenhouden waardoor er spanning op je hoofd komt te staan en in de war kunt raken .
Dit kan ook makkelijk doorslaan naar een neerwaartse negatieve spiraal helemaal als je met jouw gevoeligheid misschien de neiging hebt dit te willen verdoven omdat de emoties van anderen anders te heftig binnenkomen , of dat je de verkeerde personen aantrekt omdat je zo de behoefte hebt gezien te worden in wie je werkelijk bent ..Heb je iemand waarbij je je ei een beetje kwijt kan en die jou begrijpt in je gevoeligheid ? Want je hebt een enorme gevoeligheid op het paranormale af . Ik zie achter dit schildje een heel mooi elfjeswezen !
Ik voel ook veel ruzie bij jullie thuis in de familie. waarbij het lijkt alsof er niet echt gecommuniceerd wordt. Ik zie je dan terugtrekken op je kamer en met de deuren slaan uit pure frustratie en zeggen 'het heeft toch geen zin laat maar'
Weet je dat je deze gevoeligheid hebt of ben je je er misschien niet zo bewust van ......?
nou ik hoor wel of je je er een beetje in kunt vinden . groetjes Nymira.
Richie Richard
Richie Richard mrt 23 '11
Eigenlijk reageer ik alleen op de lezingen van mensen met meer dan 1 post. Maar deze vind ik speciaal, ik hoop ook dat je vaker op Merudi zal zijn. Grappig is, dat je geregistreerd bent op mijn verjaardag.

Ten eerste krijg ik het idee dat je mishandelt wordt/werd, fysiek en mentaal.

Je ogen stralen een grote onzekerheden uit. Wat nergens voor nodig is. Naar mijn idee gaan jouw onzekerheden naar je familie en met name je uiterlijk. Bang dat mensen jou niet zomaar accepteren.

Je doet je soms of vaak vrolijker voor in je omgeving dan dat je daadwerkelijk bent.

Ik zie woedde in je, woedde omdat je onzeker bent. Maar ook verdriet. Jij wenst dat je meer zou kunnen lachen vanuit je hart. Je hebt veel geleden.

Meid, het is tijd dat je voor je zelf op komt.

(Trouwens, leeftijd genoot zie ik? Je bent 16-18?)
Pauline...
Pauline... apr 18 '11
heej heel erg bedankt voor het lezen van mijn foto!
ik ben nog niet zo bekend met deze site maar ik ben heel benieuwd.

Nymira het klopt dat ik vaak iets heb van het maakt allemaal niet meer uit het gaat toch wel weer fout..
dat opkroppen klopt ook ik wil niet dat me moeder ziet dat ik ''pijn/verdriet'' heb. Ze heeft al genoeg aan haar eigen hoofd en ik wil niet dat ze daarmee ook nog aan mijn problemen hoeft te denken..Ze heeft me gister nog hard genoemt maar alleen al bij de gedachte dat ik haar al mijn tegenslagen en dingen die mij bezig houden zou vertellen verwacht ik dat ze het ook zwaarder op gaat nemen en dat wenst ik haar allemaal niet toe ze heeft al genoeg aan haar hoofd.
Eigelijk heb ik niet echt iemand waar bij ik alles kwijt kan ik neem meer de verhalen van andere op dan dat ik mijn eigen ding vertel. Ik luister meer. Ik ben altijd al zo geweest.
Dat ik gevoelig ben in mij vandaag ook verteld. Ik ben met mijn moeder naar een workshop geweest : werken met universele energie. We moesten engelenkaarten trekken en ik had de kaart emotionele hooggevoeligheid en daar bij stond: Eer en respecteer je hooggevoeligheid, want het is een geschenk voor ons allemaal.


Richie Richard mishandelt niet echt maar wel zwaar last gehad met mijn zus die mijn hele leven mij en mijn keuzes naar beneden wilt halen want zij weet alles toch alles veel beter denkt ze. Ik denk dat ik daarom ook zo onzeker over kom want mijn zus en ik hadden elke seconde dat we elkaar zagen alweer problemem maar gelukkig is ze het huis uit en kan in nu meer rust vinden. maar het zal nog wel een tijdje duren voor ik alles een plaats heb geven uit mijn verleden...
ik wil idd weer vooruit met het leven en weer gaan leven in plaats van over leven dat heb ik nou al te lang moeten doen.

ik ga me best doen echt bedankt:)

ja ik ben 16 haha;)
Duifje
Duifje apr 18 '11
Lieve Pauline,

Die kaart die je getrokken hebt, en de opmerking die je maakt over dat je naar de verhalen van anderen luisterd, is voor mij heel herkenbaar. Wat ik je als tip kan mee geven is dat je voorjezelf opschrijft wat je dwars zit, schrijf een brief aan je zus (hoef je niet te versturen hooor, het gaat om de energie die je in de brief stopt) Omdat ik ook moeder ben wil ik je ook meegeven dat naar mijn idee het heel belangrijk is dat je JUIST met je moeder deelt wat er bij jouw speelt. ALs jij hooggevoelig bent (en dat voel ik dat je dat bent) dan is de kans aanwezig dat je moeder dit ook is. Dan kan je het een wel zeggen, maar zij zal ook voelen dat dat wat je zegt niet overeen komt met dat wat je voelt.

Ook wil ik je zeggen dat je een prachtige meid ben! Echt waar joh!. Jemig wat een mooi gezicht en dan die ogen! wouw!
Ik denk zelf dat je zus misschien wel gewoon jaloers is op jouw. Denk daar eens over na. EN dat ze zelf zo ontzettend onzeker is over zichzelf dat ze daarom jouw naar beneden haalt om zichzelf beter te voelen. Volgende keer als ze weer een opmerking maakt kan je gewoon zeggen. DAT is jouw gevoel, of dat is jouw gedachte. Dat is niet van mij. DIt kan je ook in jezelf zeggen, daarmee stuur je de energie naar haar terug en blijft het niet bij jouw hangen.

Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt. Ik heb nog een paar dingen gevoelt toen ik naar je foto keek maar ik weet niet helemaal of dat wel handig is om dat hier neer te zetten, ik wil het je wel in een prive berichtje sturen. Als jij dat wilt.
Laat dan maar een prive berichtje bij mij achter. Dan vertel ik je wat ik gezien heb.

Groetjes Duifje
AngelClear
AngelClear apr 19 '11
Ik zie dat je een krachtig iemand bent met heel wat paardekracht onder de motor. Je hebt het potentieel om veel weerstand te bieden in probleemsituaties en je doet dat ook vaak. Je verzetten tegen dingen, zaken of mensen. Jezelf afstoten. Anderen afstoten en weer terugtrekken. Je bent kwaad en gekwetst, soms nijdig en rebels. Ben jij schorpioen ? Het interessante aan heel de zaak is dat ondanks deze dingen jij er fantastisch sterk blijft uitkomen. Je bent een sterke persoonlijkheid en kan ondanks de problemen die intense puurheid en levendigheid niet wegstoppen. Je bent een heel intens en passioneel iemand met de gave om dwars door iemand heen te kijken. Moest jij je bewust zijn van je kracht meisje ... Je zou menig mens in verlegenheid brengen. Ik zie dat je flink van je af kunt bijten. Je bent een vechter. Je hebt een probleem met je gevoel voor eigenwaarde en respect. Weinig zelfvertouwen. Maar ik krijg nu door dat dat er op latere leeftijd serieus uit zal komen. De problemen die je hebt zijn zeer typisch op jouw leeftijd. Ik voel jammer genoeg dat je mishandeld wordt. Misbruik. Binnen de familie. Veel ruzies. Ik zie jou nogal eens weg en weer door gans het huis lopen slaande met deuren en ramen. Je laat je niet doen en dat is maar goed ook. Je straalt een fantastische, fijne, spirituele en zelfs sensuele energie uit. We moeten dat niet onder stoelen of banken stoppen. Jij zou een heel goede zakenvrouw kunnen worden. Ook gevechtsporten zou jij makkelijk aankunnen. Je hebt gewoon talenten op allerlei gebied. Je hebt zoveel meer in je mars dan je denkt meisje ! Je zit met afwijzing. Voel je je vaak afgewezen ? Minderwaardigheid. Je zit met een minderwaardigheidscomplex. Normaal ben ik niet zo rechtoe rechtaan of rechtuit tegen mensen in mijn lezingen. Maar voor één of andere reden heb ik het gevoel dat ik dat tegen jou wel kan zijn. Je bent heel erg sterk diep vanbinnen en je kan het verdragen. Je bent geen katje om zonder handschoenen aan te pakken hé ? Ik denk dat jij ook erg hard uit de hoek kunt komen en dat is een goed iets, maar je moet het leren controleren. Je bent recht voor de raap. Zegt de dingen zoals ze zijn. Jouw moeder houdt zo ontzettend veel meer van jou dan je denkt meisje ! Alleen is de communicatie heel erg slecht (eufimisme). Probeer bewust aan die relatie met je moeder te werken. Ze zal aan jouw kant komen te staan op een gegeven moment en dan zal je zoveel sterker staan. En wat is dat daar allemaal met die vrienden van u ?! Oppassen hé meid ! Jij moet al je slechte vrienden laten vallen en je optrekken aan je goeie en meer tijd doorbrengen met ze. Omring jezelf met positieve vrienden en mensen. Beter alleen zijn dan met slechte vrienden op pad te gaan. Ook niet zomaar meegaan in de negativiteit van die "vrienden" ... Dat niet zomaar klakkeloos aannemen, maar daar iets positief tegenover plaatsen. Waarom praat ik nu zo tegen jou ? Zal ik het je vertellen ? Jij bent diep spiritueel en geestelijk gezien één van de krachtigste mensen die ik al heb zien staan op foto ! Natuurlijk ziet niemand dat en ik weet dat mijn lezing hierin nogal wat zal verschillen met wat je eerder hebt ontvangen. HART EN VUUR ! HART EN VUUR ! DAT IS WAT JIJ BENT !!! DIEP VANBINNEN ! Als dat aan de oppervlakte komt ...
Dan zullen mensen jouw beginnen respecteren. Ik respecteer u nu al omdat ik zie wie jij echt bent in de geest. Het zou mij echt niet verwonderen moest er uit u een grote zakenvrouw groeien. Internationaal zelfs ! Het is nu zaak terug te vechten met de juiste middelen en de juiste mensen ! En die zullen op jouw pad komen ! Ik geloof in jou en jij kunt bij mij altijd terecht met een vraag of probleem ! En neen jij hoeft niet naar een psychiater of dokter zoals sommige rondom jou jou proberen wijs te maken ! sickmadeek
Pauline...
Pauline... apr 19 '11
bedankt AngelClear voor je woorden.

nee ik ben een kreeft.
haha klopt over de kat met hgandschoenen ik kan lastig zijn maar ook makkelijk. ligt aan de persoon tegen over me.
afgewezen worden ben ik zo vaak door me zus. ik doe niks goed in haar ogen en dat laat ze ook aan mij merken. mijn muziek is fout mijn vrienden zijn fout me kleren zijn fout. zelfs me oorbellen.
nou moet ik er wel bij zeggen dat mijn vrienden niet fout zijn en niet alles doen wat verboden is.

mijn moeder is mij veel waard ja. maar ik zou het nooit vol houden om alles met haar te bespreken. Ze kijkt of denkt overal of behandeld alles zo met 10 redenen zo dat ik het niet kan hebben de manier waar op ze praat en wat ze zegt over de dingen waar ik mee zit bepraat ze op manier waar ik me aan kan ergere. Verder is ze een schat van een mens echt waar zou niet weten wat zonder haar.

De zakevrouw zie ik niet zo. mischien komt dat nog maar ik ben meer iemand die lekker buiten moet zijn en lekker in de natuur bezig te zijn vind ik heerlijk en zorgt er voor dat ik me thuis voel. ik zou me ook niks weten zonder dierne om me heen.

verder weet ik niet zo wat ik moet doen met mezelf in de toekomst en nu. Ik vind hoe ik ben lastig te platsen maar ben ook heel benieuwd naar de dingen die ik kan en mee kan maken. Maar in mijn omgeving zijn er geen mensen die mij hier mee kunnen ''helpen''.

nogmaals bedenkt!!

liefs,
Pauline
Maryssa
Maryssa apr 19 '11
Lieve Pauline,

*Wat ik als eerste voel is een groot gevoel van onbegrip. Voel je je alleen op dit moment? Alsof niemand je begrijpt?

*Ik krijg mijn huid te voelen, wat irritatie. Klopt het dat er ter hoogte van jouw rechterenkel uitslag/rode vlekjes zijn waar je last van hebt?

*Ik krijg het gevoel dat je ergens echt mee wilt kappen, je bent er klaar mee. “ze zoeken het maar uit zonder mij” hoor ik je denken. Je hebt heel veel kracht in je maar met die kracht kun je ook iets te hard dingen/mensen van je afduwen. Enorme wilskracht krijg ik ook bij je te voelen.

*Verhuizen is volgens mij nu een groot thema je wilt weeeeeeeeg en wel nu!

*Qua gezondheid krijg ik er verder niet zo veel bij door. Wel voel ik dat je veel spanningen hebt in je lijf. Soms hierdoor hartkloppingen en spieren die ramvast zitten.

*Ineens krijg ik blaas toch nog door bij je. Heb je wat steken in die onderrug? Wacht je te lang met naar de wc gaan? Hou je onderrug goed warm. Ik heb het gevoel dat je wat extra aandacht mag geven aan water drinken en naar de wc gaan als je moet plassen. Ik krijg nog geen blaasontsteking te voelen maar wel dat je hiervoor gevoelig bent qua aanleg.

*De kleur groen zou ik je willen aanraden. Het geeft je wat rust. Een groene sjaal of zo of een ander kledingstuk.

*Verder heb ik het gevoel dat je een vriend hebt die niet helemaal op het rechte pad bezig is. Ik moet hierbij aanvullend softdrugs noemen; met van hem zo nu en dan ook de neiging te experimenteren met harddrugs. Laat je hierin niet meeslepen!

*Dieren reageren bijzonder opn jou. De meest schuwe dieren komen wel naar jou toe. Heb je huisdieren? Ik heb het idee van niet, zou heel goed zijn voor jou.

Veel liefs en blijf geloven in wie je bent in je kern. Er komt een moment dat mensen jou echt zien, horen en waarderen zoals je bent.

Maryssa
AngelClear
AngelClear apr 19 '11
eekIk wist het ! Ik was aan het twijfelen tussen kreeft en schorpioen ! Maar door uw intense uitstraling heb ik voor schorpioen gekozen ... Toen ik het berichtje had doorgestuurd en mijn computer deze nacht uitdeed kreeg ik door dat jij wel eens goed een kreeft zou kunnen zijn ! Maar ik wou bij mijn eerste standpunt blijven ... Zo zie je maar ... frown
Kreeften zijn nog veel erger als je ze kwaad maakt. Die mag je echt niet kwaad maken anders gebeuren er ongelukken. En die blijven terugkomen ! Doorzetters en vechters, maar zeer emotioneel en gevoelig. Bij jouw gevoelig, maar niet emotioneel denk ik. Kreeften weten echt alles van mensen en voelen dingen aan en zo. Weet jij wat jouw Chinese teken is ? Maar goed ... we gaan er hier nu geen les Astrologie van maken ... Laat eerst mijn vorig berichtje wat inzinken. Dan zien we wel weer. sick
Pauline...
Pauline... apr 20 '11
aah okee naja alsnog bedankt:D maar tegen mij mag iedereen je zeggen hoor:D
Pauline...
Pauline... apr 20 '11
* ja alleen voel ik me zekker...

*de rode vlekjes of de last boven mijn rechterenkel kan ik niet ZO plaatsen.

* ik ben gestopt met school omdat ik te veel aan mijn hoofd had zo ook onderandere het verhuizen.

* spanningen kloppen maar er word aan gewerkt:D Ik ga proberen weer alles van binnen te plaatsen en het onnodige gewoon van me af te laten glijden. opnieuw alles bekijken.

* mijn blaas kan ik ook niet zo erg plaatsen maar ik heb wel altijd een koude onder rug. echt altijd haha heb even gevoelt en nu ook:P

* groen ga ik proberen bij me te halen:D

* de vriend heb ik niet zo erg door maar het er wel een paar in mijn hoofd die moegelijk bedoelt kunnen worden. Ik zou daar nooit in mee gaan. Onnodig om te doen.

* dieren in overvloed hier thuis:P haha we hebben 5 paardjes 2 katten en een hond:) dus dat zit wel goed:D

bedankt voor je tijd Maryssa
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 20 '11
Hoi Pauline,

ik lees nooit de eerdere berichten. Wellicht zeg ik dingen dubbel.

De eerste reactie op je foto is dat mijn ogen enorm beginnen te tranen, alsof ik enorm veel verdriet eruit wil huilen. Het is een gevoel dat vanuit mijn buik omgaat en via tranen letterlijk naar buiten wil. Meisje toch! Mijn boodschap; sta jezelf toe om los te laten, te huilen wat eruit moet. Het brand zo ontzettend in mijn ogen; het wordt tijd dat dat eruit gaat! Sta jezelf ook toe om dus wat zachter voor jezelf te zijn;-)

Ik kreeg het beeld voor me van jou, dat je enorm veel aarde en last om je rug meesleept en dat je er van alles eraan probeert te doen om het van je af te gooien, maar het lukt je niet, in het beeld dat ik zag stuiterde het steeds weer terug.

Ook voel ik een hele warme energie bij je, diep in jou. En iets met een hele felle bol met wit licht dat wel in jou zit/ of bij jou is.

Ik zie ook steeds een beeld bij jou met een groot ‘ei’…een ei staat voor symbool voor een nieuw leven. Ik heb het gevoel dat dit ei symbool staat voor de stappen die je onbewust/bewust aan het zetten bent om te ‘transformeren’. Je hebt je pad naar mijn gevoel nog niet helemaal gevonden, maar je zet al wel iets in gang om daar te komen.

Dit is hoever ik vandaag kom met het lezen van jouw foto.

Kan je er wat mee?

Liefs!
Pauline...
Pauline... apr 20 '11
veel vredriet is er zekker bij mij aan wezig.. ik ben erg mijn best aan het doen om er van af te komen. hopelijk is dat snel. Wat bij mij vaak terug komt is mijn moeder die haar zorgen en alles aan mij verteld. ik kan daar geiriteerd door raken.. naja dat is niet echt het goede woord maar ik weet geen betere om de situatie uit te leggen...

wat denk jij/u dat die witte licht bol voor mij zal gaan betekenen?

ik hoop dat ik mijn pad snel ga vinden en me ergens kan thuis voelen. dat ik mijn plek vind.:) ik ga er echt werk van proberen te maken.

bedankt voor het lezen L'arbe de vie
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 20 '11
Hoi Pauline,

dat is waarschijnlijk ook de reden dat ik jou wilde lezen. Dat wat jij vertelt: over je ouders die zorgen op jou projecteren, de irritatie die daar op zit bij jou, het gevoel dat je 'je last' kwijt wilt raken, het gevoel dat je een eigen plek zoekt,
resoneert ook in mij!

Voor mij speelt dit al een jaar en ik heb wel een aantal tips die jou kunnen helpen:

Over je moeder: het is heel belangrijk dat je voor je zelf gaat staan en niet het 'afvalputje' wordt van jouw moeder. Ik weet daar alles van! Dat heeft met mij heel veel gedaan en ik heb heel veel moeite gehad om dit door te hebben en MIJN GRENS hierin te stellen.
Tip: spreek je moeder aan op haar gedrag, en ga niet in op details waar ze het over heeft. Maar zeg wat je denkt en voelt: het voelt voor jou niet prettig dat zij haar problemen bij jouw dumpt, maak haar gedrag bespreekbaar en wees daar consequent in, dit werkt echt goed op de lange termijn!

Over het witte licht, jaa heb daar niet echt een duidelijk antwoord op. Maar ik heb het gevoel dat er een hele mooie energie in jou zit, maar dat is iets wat je nog gaat ontwikkelen..kan er niet echt meer over zeggen.

Over je pad vinden: Je hoeft de dingen niet 'snel' te willen, alles is een proces. Het is belangrijk dat je vooral voor jezelf weet wie je bent, wat belangrijk voor je is, waar jou grens ligt, als je daarin oefent kom je al dichter bij jezelf;)

Heb het gevoel dat je miss de neiging hebt om van dingen weg te lopen. Maar probeer die dingen juist aan te gaan, uit mijn ervaring brengt dat zoveel verandering met zich mee, wat juist heel positief werkt op de lange termijn..je komt dan juist dichter bij jezelf.

Liefs!
Pauline...
Pauline... apr 20 '11
weer super bedankt:D ik ga me best doen met me moeder!! ik zal open zeggen wat ik er mee wil berijken. echt bedankt.

geduld is een schoone zaak ik weet het maar ik voelde me ook een tijdje terug echt nutteloos.. ik heb ook geen idee wat ik in de toekomst ga doen.. maar ik zie eht wel ik laat het wel op me af komen:D

liefs,
pauline
L'arbre de vie
L'arbre de vie apr 20 '11
Graag gedaan hoor!

De eerste stap zetten is altijd spannend, maar als je in je eigen kracht staat en vanuit jezelf aangeeft wat je voelt, dan komt het helemaal goed;-)

Jaa toekomstissues, herken ik ook;) Inderdaad, tip, pin je zelf niet vast op wat je denkt te bereiken, het leven reikt je toch wel aan welke kant je het beste uit je haalt. Je hoeft het alleen maar te zien en te volgen;)

Succes! Liefs!
Maryssa
Maryssa apr 20 '11
Heel graag gedaan, Pauline. Ik wens je heel veel liefde toe voor nu en in de toekomst.

Knuf
AngelClear
AngelClear apr 22 '11
Hallo Pauline , blush

Ik heb de indruk dat jij het ontzettend moeilijk hebt of vind om iets positiefs over jezelf van mensen rondom jou in het algemeen te aanvaarden. Heb jij het moeilijk met complimentjes en zo ? Het ene oor in en het andere weer uit, niet ? Precies of je kan het niet geloven of wil het niet aanvaarden. Je denkt : "het zal wel zijn ... ". Je kan precies niet begrijpen of aanvaarden of geloven dat iemand of mensen in het algemeen iets goed of mooi aan jou vinden en je werpt het gelijk weer weg. frown
Well ... Pauline ... Lieve meid ... Ik vind dit zeer jammer en weet je waarom ? Wij schrijven hier niet zomaar dingen neer. Als wij iets positiefs in jou zien, waarom wil jij dat dan niet zien of geloven ? Dit zijn geen verhaaltjes die we je proberen wijs te maken. En het is zeker ook geen vleierij. Jij hebt hier al enorm veel mooie en positieve dingen gekregen. Denk je dat het sprookjes zijn of illusies ? Dat wij het ons inbeelden ? Aanvaard complimentjes Pauline ! We zijn hier niet in de discotheek hoor, dat er bijbedoelingen zijn. Wij willen je helpen en opbouwen ! Lees alles opnieuw wat op deze fotolezing is neergeschreven ! Het is een cadeau van de engelen aan jou ! In liefde gegeven en neergeschreven omdat ze van je houden en je willen helpen ! AANVAARD HET A.U.B. ! GELOOF HET A.U.B. ! Ik krijg hier letterlijk het gevoel door dat de engelen voor jou op hun knieën kruipen en je smeken om te geloven wat zij te zeggen hebben over jou ! Eens je in die positieve dingen die over jou worden uitgesproken gaat geloven en daarmee aan het werk gaat, dan ga je helemaal openbloeien en word je de vrouw van en uit één miljoen ! Ga met deze dingen aan het werk ! Doe er iets mee en geloof erin ! sleepsickcry

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki