Loading...
nl

Aura foto aan het begin van de beurs...

admin
admin mrt 10 '11
Ja ik geef lily ook even een compliment over haar groei...
Heel mooi om te zien lily hoe je je ontwikkelt grote duim omhoog van mij.

liefs Ajada
Serenity
Serenity mrt 10 '11
Oh dank je wel Ajâda , dit wist ik allemaal ook niet.
Ook leuk zeg dat je die info met ons deelt ik was er zelf helemaal niet in thuis namelijk.
Ik had er wel wat over gehoord maar nooit helemaal echt in verdiept vooral van de foto aura.

Ik heb zelf wel eens geëxperimenteerd door mijn and in de lucht te steken en erlangs te kijken welke kleuren in zag, en ik moet zeggen dat ik alleen witte randen zag .
Idem met een meeuw die ik volgeden in de lucht en een hele hoge en oude dennenboom soort die bij mij achter staat.

Deze test die je op typte heb ik anders uit gevoerd.
Namelijk de handen stevig tegen elkaar aan drukken en dan los op elkaar leggen idem met staand tegen een muur je arm ertegen drukken en dan een meter van de muur gaan staan, maar dat waren weer andere een soort test *grinnik.*

___________________

@ Tinne en Ajâda ik lees nu pas jullie teksten, heel erg bedankt voor het compliment ik voel de warmte in mijn buik.
Word er wel iets wat verlegen van maar ik heb inderdaad wel hard gewerkt en super veel mijn best gedaan om zover te komen.
Dat klinkt niet bescheiden maar ben me bewust dat ik het goed doet. *grinnik*

Met heel veel liefde bedank ik jullie voor het zien van mijn geboekte resultaten ik waardeer het echt heel erg namelijk.

Liefs.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki