Loading...
nl

wie kan mijn wastekening lezen?karda

karda
karda mrt 7 '11

Delen:
Serenity
Serenity mrt 7 '11
een hemel bed of in Arabische sferen iets,
En een joekel van een rood hart,(incl.spierweefsel!!) warm en fluweel zacht doet het mij aan!

Ook doet de kleur mij aan de grijze vleugels van meeuwen denken of van grote schelpen met veel lagen.

In het midden is een poel met erg helder water lijkt het mij.
Beschermengel
Beschermengel mrt 7 '11

Wauw wat zie ik er veel in, een eenhoorn rechts een beetje in het midden tegen de kant aan...veeel engelenvleugels en links tegen de rand aan in het midden 2 verliefde? visjes ..ze houden elkaar inieder geval vast en lachen naar elkaar...daarnaast een hondekoppie het lijkt wel een spaniel hondje.
Handen die volgens mij om hulp roepen ...ze wijzen naar boven, ook zie ik een olifant net boven de verliefde visjes de slurf omring hen.
karda
karda mrt 7 '11
Dank jullie wel voor het lezen van de wastekening.

beschermengel, ik vind het mooi dat je er een spanielhondje in zag, wij hebben zelf ook een cocker spaniel hond gehad hij heette Davy en is nu al bijna 3 jaar geleden overgegaan.

liefs karda
Beschermengel
Beschermengel mrt 7 '11


Wat leuk! ...zie je hem zelf ook? ..links op de kaart en dan ongeveer 10 cm van onderaf...onder hem zie je een soort ganzenkoppie smileen helemaal onderaan een zeehondje.
Tinne
Tinne mrt 7 '11
Origineel bericht van: karda



ik heb de kaart in m'n kwote meegenomen, zodat ik hem kan zien, terwijl ik schrijf,

Ik zie iemand die in haar/zijn ogen wrijft, ik zie dat als een teken dat je soms twijfelt aan jezelf, en als je nogmaals stilstaat bij wat je aan het doen bent,merk je dat je heel goed bezig bent! Dat zie ik aan de tweede figuur net daarboven.
Het lijkt wel of je eerst zegt "ben ik nu wel goe bezig?" en dat je daarna, wanneer je die gedachte loslaat, vind dat je weldegelijk goed bezig bent. Het is aan het evolueren,meer en meer zal je vanuit je eerste gevoel al vinden dat je goed bezig bent. Vele gezichten zie ik, in allerlij uitdrukkingen van emotie en denken. Dat zegt me dat je al die overtuigingen opgedaan vanuit je verleden, nog mag loslaten, want dat ze nog te veel meespelen in jouw actie.
Ik zie een arm en een wijsvinger die naar beneden wijst, en als ik die vinger volg zie ik heel vaag figuren in het blauw met zacht roodbruine tinten, hij heeft een witte baard en haren. Een soort Abraham/kerstman figuur. Lijkt wel een soort Opa ook..
Ha kijk, weer een gezicht die ik zie, een mannegezicht met een bril op en ook hier een baardje en snor. De gezichen zijn vaag , alsof het nog vrij verborgen is, je draagt indrukken mee van het verleden.. die af en toe opdoemen maar die niet erg duidelijk zijn.
Ik zie een soort meer en vlak aan dat meer, st jij in het wit.. zuiver, puur, open en ontvankelijk want je houdt je handen hoog de lucht in om te ontvangen.. iets wat je hebt gevraagd en ook krijgt! Er staat nog een andere vrouw naast je, ook zuiver, wit, puur en ontvankelijk. Jullie hebben zwierige poncho's aan!

Ik zie een egel wat verborgen, het snuitje zie je, maar niet de stekels.. ik denk dat je echt moeite doet om je stekels niet te tonen, om ze stil te houden!
Het rode is een krachtige energie, die van bovenaf naar jullie toe komt ( naar de twee met de poncho's) het is een basiskracht, de oerkracht!

liefs
Tinne
karda
karda mrt 7 '11
Ik zie het hondje cocker spaniel inderdaad.

dank je wel

liefs karda
karda
karda mrt 7 '11
Dat doe ik inderdaad dat ik soms twijfel aan mezelf.
afgelopen zondag weer een confrontatie met mijn familie, dat ze bang zijn dat waar ik mee bezig ben afkomstig is van wat zij noemen de duivel. ik had een mooie mandala gemaakt stond op de tafel, werd ook niks over gezegd, terwijl ik altijd vraag als ze kaarten maken maar in hun ogen zijn zelfs mandala´s iets duisters.
ik vind het jammer dat het me toch nog steeds raakt.
wat zou die spiegel daarin naar mij toe zijn?
Ik denk zelf dat ik nog te veel mezelf in houdt en dat mijn ware zelf heel graag helemaal zichzelf zou willen zijn.
ik merk het de laatste tijd aan dat ik erg veel jeuk krijg op mijn lichaam. zijn toch allemaal signalen.
ik vind het een hele mooie lezing.
dank je wel Tinne

liefs karda
Tinne
Tinne mrt 7 '11
@wat zou die spiegel daarin naar mij toe zijn?

er gebeuren twee zaken..

puntje 1, Je verlangt nog goedkeuring van hun. Het raakt je, wanneer je die niet krijgt!
puntje 2, Ze spreken "hun" angsten uit die ze gereflecteerd zien in wat jij doet..,maar het zijn zaken die in hunzelf afspelen.

als je deze twee gescheiden kunt houden, zal je zien:
aan puntje 1 kan je werken door te gaan nakijken waarom je die goedkeuring van de buitenwereld wilt krijgen, en hoe dit op te lossen naar jezelf toe

aan puntje 2 kan je alleen maar tegen jezelf zeggen dat je begrijpt dat ze iets binnen in zichzelf, niet zien, maar buiten zichzelf leggen.. en dat dit "hun" ding is! Dan kan je het beter laten voor wat het is!

Lin
Lin mrt 8 '11
Hoi Karda,
Ik zie je wastekening vanuit de ogen van een klein meisje, dat als ik omhoog kijk ik tegen dansenden groep vrouwen aan kijk met hun lange gewaden.
Rechts , 2 x rode jurk waarvan de achterste een arm links uitsteekt,
Daarachter zie in het grijs een vrouwen gezicht.
Links zie ik 3 dansende vrouwen.

Leuk dat ieder zo z'n eigen invullin gder aan kan geven.

Liefs Lin
admin
admin mrt 9 '11
Origineel bericht van: karda



Ik zie heel veel in deze tekening,

Allereerst je zuiverheid van de kleuren veel wit, dit geeft voor mij aan dat je zelf zuiver bent in je intenties en dit ook wilt zijn .
Je wilt jezelf zuiveren en rein houden van andere energieen.
Deze energieen zijn er wel rondom je en je bent je ervan bewust dat deze wereld niet helemaal jou wereld is...
Ik zie dat je op energetisch niveau een verbinding hebt via het oor.
Via het horen ontvang je boodscappen van deze ziel.
Je hoort en krijgt de energie via het oor binnen daar licht een verbinding
Alles wat je binnenkrijgt is via dat gezamelijke oor...
Er is veel aktiviteit in dat oor.
Maar er kleeft een gevaar aan.
Je kan ook informatie met je andere oor ontvangenen en je dan laten meeslepen door dingen vanuit je omgeving.
Je bent helderhorend
Maar onderscheid goed wat van jou is en wat vanuit de kosmos komt en wat van mensen is hier op aarde.
Je bent geneigd je oren te laten hangen naar wat een ander wil.
Dit komt door je helderhorendheid en gevoeligheid.
Probeer zo zuiver mogelijk te voelen, dus als je je verdrietig of ellendig voelt zoek een manier om daaruit te komen.
Als je eruit bent dan hebben die andere oren geen vat op je.
Je bent zeer sterk verbonden met je tweelingziel jullie zijn 1...
Deze ziel is deel van jou en geeft je de goede boodschappen door.
Je leeft nu in een troebel omgeving die de aarde heet.
Maar je afstemming is van een heel hogere aard.
Ik zie in jou een engelmens in de goede zin van het woord....
Dit weet je zelf ook Karda wie je bent ga het maar eens geloven het word tijd dat je gaat opstaan.
En aan de slag gaat ongeacht de konsekwenties...
sta op en neem je taak op waarvoor je gekomen bent.
Laat alles wat je niet begrijpt los en kijk niet achterom alleen vooruit kijken...
Pak alles positief op want die kracht bezit je, en neem alleen stappen die voor jou bestemd zijn.
Doe geen stappen meer voor iemand anders loop je eigen pad.
De rest volgt je heus wel als jij maar gaat.
blijf vooral in je liefde en zuiverheisd staan.
Dan verdwijnt vanzelf de rommel uit je systeem wat helemaal niet van je is...
Je hebt veel hulp om je heen en in de kaart zitten veel levens verstopt.
Je bent een oude ziel...die uit het licht vandaan komt, geef jezelf een schop en laat je niet weer terug glijden in de donkere delen van de aarde.
Dat ben jij niet herhinner wie je bent, de materialen liggen voor je neus.
Kijk zelf nog eens goed naar deze kaart en voel wat hij je zegt.
Maar vooral hoor wat hij zegt.
Dit is wat ik erin zie


liefs Ajada
admin
admin mrt 9 '11
Links voorin zie ik een devote vrouw, afgestemd op de Hogere Bron, met haar ogen gesloten en haar hoofd iets gebogen in nederigheid. Haar lange haar loopt over in groen en gaat over in de sfeer om haar heen, verbonden met het geheel. Mooi !!
karda
karda mrt 10 '11
Dank jullie wel voor het lezen van de wastekening, heel leuk te zien wat jullie er allemaal uit kunnen halen.

liefs karda

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki