Loading...
nl

wie wilt mijn foto lezen

Serenity
Serenity mrt 7 '11
Hoi Ventura,
ik lees geen foto's maar krijg een indruk van je en die typ ik op.

Ventura je naam doet mij stoer en mystiek aan .
Ik kijk naar je foto en wat mij opvalt is dat je luidkeels kan lachen , je lacht als het ware het leven toe en dat is mooi vind ik.

Ik denk dat je weet wat je wilt en een heleboel ook kan maar dat wil niet zeggen dat je het ook gebruikt behalve in positieve zin .
Je ogen hebben een beetje de uitdrukking van 'fuck jouw ik laat me niet gek maken.' *grinnik*

De struiken achter je hebben dikke stammen en die stoel naast je heeft een design die van jaren geleden, is deze foto bij je ouders genomen?
Ben je ook een vader?

Je ziet er breed uit volgens mij sport je veel en ben je toch wat ijdel maar je vind het sporten denk ik ook een lekker bezigheid om je energie in kwijt te kunnen, en je bent er lekker uit.(van huis) ^^

Groetjes

admin
admin mrt 8 '11
Hoi Ventura,

Aardige vent, type ruwe bolster, blanke pit. Je bent iemand die heel erg aan familie hangt en altijd klaar staat voor zijn moeder. Open persoonlijkheid, altijd wel in voor een grap.

Je hebt het een en ander meegemaakt, wat best een grote invloed op je leven heeft gehad. Hier heb je soms wel eens moeite mee, het is een zwaar gevoel. Maar je hebt en straalt een positiviteit uit! Daarnaast ben je wel iemand die over dingen praat of aangeeft wat je dwars zit, maar wat echt diep zit, komt er niet uit. Dit hoeft ook helemaal niet, als jij je er goed bij voelt is dat prima uiteraard!

Heb jij iets met Amerikaanse auto's en/of motoren? Je laat je trouwens ook niet altijd in de kaarten kijken omdat je soms het idee hebt alsof je aan een beeld moet voldoen wat mensen om je heen hebben, en je je hierdoor wel eens onbegrepen of beknot voelt.

Leef lekker je leven zonder dat je de neiging krijgt om je af te sluiten van de mensen om je heen, omdat jij denkt deze vrijheid nodig te hebben en het niet op een andere manier zou kunnen. Als iemand over een grens gaat bij jou, dan kun je je echt van iemand afwenden, weet niet of je dit herkent.

Heb je het idee op dit moment even stil te staan, dat je het even niet weet wat je moet of gaat doen. Weet niet of je een baan hebt, of graag een andere richting op wilt?

Hoor graag wat je van de lezing vindt.

Groeten,
Bart
ventura
ventura mrt 9 '11
hallo bart het klopt helemaal precies vooral mijn moeder is mijn alles ik dank jou voor de reactie
admin
admin mrt 9 '11
Hoi Ventura,

Dank voor je reactie en graag gedaan !
Ruby
Ruby mrt 9 '11
Lieve Bart,

Ik ben nog aan het oefenen wat foto's lezen betrefd ,maar ga mn best voor je doen en kijken wat ik doorkrijg.Ik zie een man die heel levenslustig is en echt van het leven geniet.Je bent graag de gangmaker op feestjes en hebt gemakkelijk gesprekken met mensen.
Achter die breede lieve lach zie ik ook een stukje verdriet kan dat? iets wat een beetje weggestopt is naar mijn idee.Verder zie ik iemand die zeer ijdel is en zich goed verzorgd.
doe je iets in de beveiliging? Verder een leuke vrolijke man die voor iedereen klaarstaat als er wat is.Super goede energie voel ik bij jou! Dit is wat ik doorkrijg hoor gaarg van je of dingen juist zijn.

Liefdevolle groet Ruby
admin
admin mrt 9 '11
Hoi Ruby,

Ik heb het laatst gereageerd op de foto, dus de beschrijving die je geeft is voor Ventura !!
Ruby
Ruby mrt 9 '11
Jeetje Sorry foutje is aan ventura natuurlijk! Ventura wil je laten weten of het een beetje klopt? Sorry dat ik je bart noemde!
admin
admin mrt 9 '11
Zo'n belediging is dat echt niet hoor Ruby wink
Tinne
Tinne mrt 9 '11
laugh
ventura
ventura mrt 10 '11
hallo ruby het klopt precies wat je zegt
em inderdaad achter die glimlach schuil verdriet

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki