Loading...
nl

wie...??

jannie
jannie mrt 6 '11
Hallo..ben vrij nieuw op dit forum haha en al verslaafd...
Nee ..geintje ..maar ik zie en lees zoveel waar ik zoveel meer over wilt weten..kaartlezen...pendelen..reiki..afstandsreiki...etc etc..
Ik ben rg aan het ontwaken..puff wat een klus...
Ik wil zo graag contact hebben met mijn gids en engelen...wat is mijn weg..wat is het doel..waar moet ik beginnen..wat is het wat ik allemaal voel.....
Wie kan me misschien een stukje op weg helpen....ik weet dat ik moet gaan..dat ik mag zijn...dat .............
heel veel dank.....liefs jannie
Delen:
karda
karda mrt 6 '11
Hoi Jannie,

Heel fijn dat je het forum hebt weten te vinden.
Er is best veel te lezen voor je.
Ik zou het allemaal rustig aan doen en alles op zijn tijd, alles laten komen zoals het komt, iedereen bewandelt zijn eigen pad.
Doe je aan meditatie? daar ga je ook naar de bron binnenin je zelf.

liefs karda
Tinne
Tinne mrt 6 '11
Lieve Jannie,
Je weg is *uniek*.. en je bent al vele langer dan je zelf vermoed die weg aan het volgen ,
je bent *bewust* geworden van jezelf in evolutie van een spiritueel leven!

Er zijn verschillende manieren van *wakkerworden* ,
Allereerst ga je dan zoeken in je eigen persoonlijke omgeving.
met persoonlijke omgeving bedoel ik je eigen persoonlijke interessesfeer, waar je van voelt dat het een deel is van jezelf!
De behoefte om met een bepaalde kwaliteit, anderen te begeleiden ,ligt daar aan de grondslag!

De basis van dit wakkerworden, is dus.. "heee, wat kan ik voor je betekenen".
Reiki, kaartlezen, pendelen, edelstenen, readings geven, enz.. zijn een onderdeel van jouw interessesfeer, dus is dit natuurlijk dat je vanuit dat pad start!

Weet dat het atributen zijn om een bepaald ander iets te ontwikkelen in jezelf, en dat het uitoefenen van deze vaardigheden niet het doel op zich zijn, maar een middel tot groei.

Contakt maken met Gidsen en Engelen kunnen via die groei zeer zeker ontstaan, het gaat stapje per stapje..

Contakt maken met wie je Bént zal ook steeds stapje per stapje gaan,

Hou je niet vast - zoals de meesten doen - aan eventuele kundigheid wanneer je ontdekt dat je het kunt laten voor weer iets anders dat je weer verder brengt naar weer een nieuwe evolutie!

Kies je hoogste doel.


Liefs
Tinne
jannie
jannie mrt 7 '11
Hallo Karda...j ik mediteer elke dag...heerlijk..om zo dicht bij jezelf te zijn..je fysieke lichaam te kunnen voelen...
Maar heb het wel nodig om me terug te trekken ..om me te mogen en kunnen laten gaan....
Dank je wel voor je reactie...lief !
Groetjes jannie
jannie
jannie mrt 7 '11
Lieve Tinne...dank je wel voor je reactie...mooi verwoord .
Ja...ik weet het dat reiki..pendelen etc. hulpmiddelen zijn..de basis is de weg in mezelf...maar ohhhhh wat vindt ik dat nog moeilijk...er gebeurd zoveel in mijn hoofd...ik voel het vaak als ik ben er wel maar ook niet...ik heb een drang naar ..te gaan..maar weet soms niet hoe...Dan ga je zoeken en kijken wat voor jou een hulpmiddel kan zijn...Van nature kan ik ook best ongeduldig zijn als ik iest heel graag wil...als ik voel dat iets gerechvaardig is...misschien mag ik zeggen nodig is..
Ik wil wel..maar misschien durf ik nog niet...
Je laatste zin begrijp ik niet helemaal..misschien beetje dom..haha.sorry !
Mag ik vragen of jij handvaten voor me hebt..dank je wel..liefs Jannie
Tinne
Tinne mrt 7 '11
Origineel bericht van: jannie
Je laatste zin begrijp ik niet helemaal..misschien beetje dom..haha.sorry !

Niks is dom, hoor lieve Jannie..
bedoel je de zin " Kies het hoogste doel?"
daarmee drukte ik uit dat wanneer je een voor jouw hoogste doel kiest, dat dan automatisch iets in het werk schiet in de Cosmos, die jouw daarmee aan de slag laat doen gaan, en die jou via ervaring en lessen, omgang met mensen, en situatie's in die groei naar dat doel brengt.
Hoger doel is bv, " een liefdevol iemand zijn die vanuit het licht werkt". Wees maar zeker dat dit een weg is om te wandelen waarbij heel veel licht en liefde naar je toe komt, en dat je ermee om leert gaan,en ook kunt uitstralen. Het is een voorbeeld he, wat ik geef.. je kiest zelf je hoogste doel!

Mag ik vragen of jij handvaten voor me hebt..dank je wel..liefs Jannie


ja ik heb zeker handvaten voor je.. kan er al eentje zeggen, " alles wat je tot hiertoe in je leven gedaan hebt is goed geweest "
jannie
jannie mrt 7 '11
Dank je wel Tinne.
Zo af en toe zit ik onderwerpen van jou te lezen..ze inspireren me enorm...!
Ik begrijp nu wat je bedoeld..
Haha ik heb zoveel hoogste doelen..dat ik soms mezelf een beetje overroeld..snap je..Maar het vreemde daarbij is mijn gevoel..dat diep in mij zegt...toe maar...ga maar...NU is het jou tijd..net of er geen tijd meer is..dat is soms zo raar..en ook zo mooi..ik heb het gevoel te moeten hollen...
Begrijp je me een beetje..ik heb al zoveel jaren ..niet gezien wat ik waarschijnlijk moest zien...soms aan voorbij gegaan..ego..??
Als ik terug kijk...noemde een dementerende oudere mij altijd..de zwarte engel ...hij keek me ook altijd heel vreemd aan en wilde me vasthouden...
Vorig jaar...komt uit het niets een meisje in portugal naar me toe...ze kust me in mijn hals en is weg...vaak kijken mensen me ook zomaar aan..Misschien verbeelt ik me alles.....maar naar mijn gevoel zegt dit veel meer..
Dank je wel dat je me op weg wilt helpen...liefs Jannie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki