Je hoeft het niet lastig te hebben, simpele ademhalingstechnieken zuiveren je obstakels waardoor je vlotjes doorheen deze kundalini-ontwikkeling gaat!
voor wie wat wenst te lezen, deze boeiende inhoud..
Ooit de boeken gelezen van mensen met spontane kundalini ontwakingen?
Zou ik eerst eens doen voordat je dit hier opschrijft...
Ik heb mijn eigen ervaring en drie jaar direct contact gehad met een aantal mensen die deze ervaringen ook hebben, het gaat echt niet altijd vlotjes.
Ik heb met artsen in Amerika gesproken over dit fenomeen en er doen veel sprookjes de ronde dat heb ik wel geleerd.
Er zijn voldoende mensen die door deze ervaring in instellingen en inrichtingen terecht komen.
Jammer dat men alleen maar goodled en dan maar aanneemt dat dat de waarheid is, het is beter (als je adviseert) dat je spreekt vanuit kennis en het liefst ook uit eigen ervaring.
In Europa is er weinig echte kennis te vinden over Kundalini en dat zeg ik vanuit ervaring want ik zoek al jaaaren, vanaf 1994 om precies te zijn.
De enige met goede info vind ik op deze site:
http://www.xs4all.nl/~robvd/kundalini/ (in het Nederlands dan)
Ook heb ik contact gehad met mensen in Zweden, BoB Boyd in Amerika (heel bekend van KSS).
Ik claim echt niet de waarheid in pacht te hebben, maar onzinverhalen veeg ik echt van tafel!
Het is NIET altijd echt makkelijk, het kan heel heftig en zwaar zijn.
Als je dat niet ervaart dan heb je geen ervaring met Kundalini maar met een ander fenomeen gehad.