Loading...
nl

kundalini reiki

jannie
jannie mrt 10 '11
Haaaaaa Ajada..jeetje zeg...ik ben benieuwd wat jij gaat voelen bij de 3de inwijding..!
En/of je daarna ook de andere reiki vormen bij jezelf moet doen..!
Ik denk ook dat ik eerder spontaan ben ingewijd..zonder dit te beseffen..ik heb dit al verteld..haha val in herhalingen..
Maar misschien is dat ook waarom ik zo weinig voel nu...!!
We wachten af...
Succes...warme knuffel
admin
admin mrt 10 '11
word je ook door Marcus ingewijd Jannie?

Ja ik ga alle vormen doen want als ik dat niet zou doen dan kan ik misschien dingen op iemand anders overdragen, dat wil ik absoluut niet.
Dus eerst aan mezelf sleutelen en integreren en dan de rest wanneer het de juiste tijd is.
Emuca
Emuca mrt 10 '11
Nog steeds zie ik nog niet precies wat de voordelen zijn tegenover gewone reiki. Of ligt dit aan mij?
Niet dat ik ooit een inwijding heb gehad in iets smile
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Nee ik ook niet maar ik heb er de ballen verstand van van beiden, niets gevonden op de google Emuca?
Groene_heks
Groene_heks mrt 11 '11
Quote:
Je hoeft het niet lastig te hebben, simpele ademhalingstechnieken zuiveren je obstakels waardoor je vlotjes doorheen deze kundalini-ontwikkeling gaat!
voor wie wat wenst te lezen, deze boeiende inhoud..


Ooit de boeken gelezen van mensen met spontane kundalini ontwakingen?
Zou ik eerst eens doen voordat je dit hier opschrijft...
Ik heb mijn eigen ervaring en drie jaar direct contact gehad met een aantal mensen die deze ervaringen ook hebben, het gaat echt niet altijd vlotjes.
Ik heb met artsen in Amerika gesproken over dit fenomeen en er doen veel sprookjes de ronde dat heb ik wel geleerd.
Er zijn voldoende mensen die door deze ervaring in instellingen en inrichtingen terecht komen.

Jammer dat men alleen maar goodled en dan maar aanneemt dat dat de waarheid is, het is beter (als je adviseert) dat je spreekt vanuit kennis en het liefst ook uit eigen ervaring.

In Europa is er weinig echte kennis te vinden over Kundalini en dat zeg ik vanuit ervaring want ik zoek al jaaaren, vanaf 1994 om precies te zijn.
De enige met goede info vind ik op deze site: http://www.xs4all.nl/~robvd/kundalini/ (in het Nederlands dan)

Ook heb ik contact gehad met mensen in Zweden, BoB Boyd in Amerika (heel bekend van KSS).

Ik claim echt niet de waarheid in pacht te hebben, maar onzinverhalen veeg ik echt van tafel!
Het is NIET altijd echt makkelijk, het kan heel heftig en zwaar zijn.
Als je dat niet ervaart dan heb je geen ervaring met Kundalini maar met een ander fenomeen gehad.
Groene_heks
Groene_heks mrt 11 '11
Ik vind het echt heel kwalijk dat Kundalini nu als een of ander *snoep* fenomeentje wordt behandeld.
Maar goed, ik heb gewaarschuwd...

Daarbij zijn de echt verlicht mensen op deze wereld op 1 hand te tellen, denken jullie nu echt dat je dat hier mee gaat bereiken wat duizenden al hebben geprobeerd?
Weten jullie wat echt verlicht zijn inhoudt?

Lees het boek van Gandhi en denk dan nog eens na of je dat echt wilt smile
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Nee ik ook niet maar ik heb er de ballen verstand van van beiden, niets gevonden op de google Emuca?


Ik hou niet zo van dingen opzoeken. Ik heb liever dat mensen die er echt ervaring mee hebben mij dit direct kunnen vertellen smile
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Origineel bericht van: Emuca
Origineel bericht van: Lily Beau
Nee ik ook niet maar ik heb er de ballen verstand van van beiden, niets gevonden op de google Emuca?


Ik hou niet zo van dingen opzoeken. Ik heb liever dat mensen die er echt ervaring mee hebben mij dit direct kunnen vertellen smile

Jammer want dan mis je een heleboel, die verhalen op internet komen ook uit iemands ervaring denk ik.
En je kan al het goede of wat jouw aan spreekt eruit halen maar niets is waarheid of onzin het is een andere interpretatie van een ervaring.
En elke ervaring is uniek aangezien de persoon in kwestie en de situatie altijd wel anders zijn, niets is gelijk maar kunnen denk ik wel vergelijkingen hebben waardoor we met elkaar veel kunnen delen lijkt mij.
Origineel bericht van: Groene heks
Ik vind het echt heel kwalijk dat Kundalini nu als een of ander *snoep* fenomeentje wordt behandeld.
Maar goed, ik heb gewaarschuwd...

Daarbij zijn de echt verlicht mensen op deze wereld op 1 hand te tellen, denken jullie nu echt dat je dat hier mee gaat bereiken wat duizenden al hebben geprobeerd?
Weten jullie wat echt verlicht zijn inhoudt?

Lees het boek van Gandhi en denk dan nog eens na of je dat echt wilt smile
Oei oei Karin niemand maar dan ook echt niemand behandeld dit fenomeen als een *snoepje* en ja je hebt gewaarschuwd maar net zoals de rest op internet is dat een persoonlijke visie en geen volledige waarheid want ieders verhaal is net even wat anders denk ik.

En wat verlichting voor iemand is moet diegene ook denk ik wel zelf weten het is alleen zo makkelijk om de eventuele symptomen en mogelijke oorzaken en daarmee de meest logische gevolgen te weten zodat eenieder daar een beetje houvast aan kan hebben misschien wel net zoals een rode draad. ^^

Gandi kon het ook mis hebben en tegelijkertijd het juist hebben het ligt aan de situatie en persoon plus de eventuele achtergrond erbij en dan de algemene gevoelens en emoties die in een patroon ontstaan denk ik.
Groene_heks
Groene_heks mrt 11 '11
Ja zo klets je alles recht wat krom is smile

Maar ook dat mag wink
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Ja zo klets je alles recht wat krom is smile

Maar ook dat mag wink
whahaha L.O.L. :D, tja zo kan je het bekijken!!!
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Lily, internet is heel tof. Maar google bevat ook heeeeel veel zooi. Ik mis niks! Want als ik zoeken wil, dan zoek ik wel. Maar hier zijn mensen met ervaring met deze reiki.. dus wil ik het hier horen! En niet van een site van mensen die ik nooit schrijf. smile

Alles klakkeloos van internet aannemen is heel makkelijk... maar dat is nog niet alles. Het gaat erom dat je persoonlijk voelt dat jij benaderd wordt in antwoorden op je vragen. Zoeken naar nieuwe vragen brengt nieuwe wegen, maar ook verwarring. wink
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Dus ik hoop dat iemand mijn basisvraag kan beantwoorden:

Wat is het voordeel van kundalini reiki ten opzichte van reguliere reiki?
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Origineel bericht van: Emuca
Lily, internet is heel tof. Maar google bevat ook heeeeel veel zooi. Ik mis niks! Want als ik zoeken wil, dan zoek ik wel. Maar hier zijn mensen met ervaring met deze reiki.. dus wil ik het hier horen! En niet van een site van mensen die ik nooit schrijf. smile

Alles klakkeloos van internet aannemen is heel makkelijk... maar dat is nog niet alles. Het gaat erom dat je persoonlijk voelt dat jij benaderd wordt in antwoorden op je vragen. Zoeken naar nieuwe vragen brengt nieuwe wegen, maar ook verwarring. wink
Mooi gesproken Emuca, je hebt echt vanuit je verstandige hart geantwoord en ik voel direct wat je mij wilden duidelijk maken.
Emuca
Emuca mrt 11 '11
Dat is mooi laugh
jannie
jannie mrt 11 '11
Goedemorgen Ajada..nee ik ben ingewijd door Eddy Rosier..hij heeft ook een eigen hyves site..
Marcus ken ik niet is dit een persoon die ook op dit forum actief is..??
Ik vind het zeer boeiend allemaal..en een verrijking..moet nu nog an zelfinwijdingen gaan werken..liefs Jannie
Serenity
Serenity mrt 11 '11
Origineel bericht van: Emuca
Dat is mooi laugh
wink
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki