Hoi Lily,
Ja er zijn zeker nadelen aan, tenminste zo ervaar je dat als mens.
Het *schoonbranden* van je kanalen kan heel pijnlijk zijn, maar dat zal iedereen anders ervaren.
Je kunt de meest rare lichamelijke verschijnselen krijgen, het zal er ook van afhangen waar je blokkades zitten, heb je er veel of weinig.
Ben je iemand die met de stroom mee kan gaan of ben je dwars, alles werkt mee volgens mij.
Duik eens in de link die ik hierboven stuurde, daar staan ervaringsverhalen van verschillende mensen en zo heb je een klein beetje een idee.
Ik heb het gelezen en ik moet zeggen waneer je zelf in een crisis bent je met deze info jezelf beter en misschien wel meer onder control kunt houden maar ook wel baat kan hebben bij reguliere therapie .
Omdat dat het hele heling proces kan bevorderen en daardoor je beter geaard bent voor daarop weer je chakra's te openen
en daarna je bewustwording kan laten indalen tot aan je kundalini dingus
waardoor je kundalini rustig aan kan uitrollen en
de energie laat opstijgen door de chakra's heen naar de verbintenis van al het Goddelijke in en om ons heen
dus de verbinding kan nu gemaakt worden met het God gedeelte op een hoger niveau
waarbij je een ware verlichting krijgt doordat je op een
(misschien met alfa training bevorderlijk dit ook, kweetnie zomaar een ideetje.^^)
andere trillings niveau komt en daardoor op een andere (misschien wel hogere) frequentie,
althans dit is mijn theorie die ik onder andere uit die link van je hebt gehaald.
Leuke en zeker boeiende info Karin dank je wel voor het delen!! ^^