Loading...
nl

kundalini reiki

jannie
jannie mrt 6 '11
hallo..wie wil en kan mij wat meer vetellen over kundalini reiki op afstand...Wat zijn de voordelen...?
je leest ook heel veel negatieve info op internet..
Bedn nog niet zo bekend met de vormen van reiki maar wel enorm geinterreseerd....dank je wel ..
Delen:
admin
admin mrt 7 '11
Ik kan je daar wel een antwoord op geven.
De inwijding op afstand is precies hetzelfde als 1 op 1.
Er is dus geen verschil in de inwijding, het verschil wordt gemaakt door de beleving als de inwijding 1 op 1 wordt gegeven door de omgeveving waar je je dan bevindt.
De uitwerking van de inwijding zal precies hetzelfde verlopen op afstand als anders.
De negatieve berichten die er zijn zijn de belevingen van de mens zelf dat ligt niet aan de inwijding maar aan de ingewijde.
De inwijder behoort altijd "nazorg" te verlenen of het nou 1 op 1 is of op afstand, daar schort het vaak aan omdat de meeste het voor het geld doen en aangezien de prijs voor de kundalini vrij laag ligt (tussen de 45 en 75 euro) willen ze daar hun tijd verder niet aan besteden.
Ik geef zelfs groepsinwijdingen in de kundalini en doe dat helemaal voor niks, ook geef ik antwoorden op alle vragen na de inwijding en indien nodig een begeleiding.
De uitleg van wat de kundalini inhoud kan je zo opzoeken via google of hier
Ik denk zo wel een beetje je vragen beantwoord te hebben mocht je meer vragen hebben dan lees ik het wel.

jannie
jannie mrt 8 '11
Ha white night...dank je wel voor je info...
Ik begrijp wat je bedoeld...ik heb via EddY Rosier een kundalini ontvangen..voor hem was het de eerste x.
Ik geef feedback...
Voelde zooooooo ontzettend veel..maar wist niet of dit nu juist was ja/nee...??
Met name de 2x inwijding was heel vreemd..ik kreeg het met name aan de rechterzijde van mijn lichaam warm..terwijl de huid normaal aan voelde.
OOk het ik regelamtig tintelingen door mijn lichaam...in het begin bij de stuitchacra...
Dat is nu minder..ook heb ik veel tintelingen in mijn gezicht...
Ik heb dit ook gemaild...maar omdat het voor hem ook de eerste x was..ener veel reacties waren stuurde hij een algemeen bericht.
Ik ga nog even op google kijken...fijn dat je me wilde antwoorden..fijne dag nog liefs Jannie
Groene_heks
Groene_heks mrt 8 '11
Lees dit eerst eens.
Ik heb jaren contact gehad met een aantal bekende mensen in Amerika die goed op de hoogte zijn van het kundalini fenomeen.
Mijn advies daarom, wees erg voorzichtig.
Leuk dat mensen zeggen dat ze aan nazorg doen, maar ik vraag me af in hoeverre deze nazorg gaat als je echt in een crisis komt.

http://www.xs4all.nl/~robvd/kundalini/
jannie
jannie mrt 8 '11
Hallo Groene heks..dank je wel voor deze link...
Ik denk dat ik spontaan de kundalini heb laten ontwaken...toen ik een burn-out kreeg..zoveel dingen herkenbaar..
Geeft ook een stukje rust mag ik zeggen...wat ik me wel afvraag is hoe lang duurt e.e.a.....of is dit p.p verschillend..!
Jeetje wist niet dat dit alles mogelijk was/is...een hele ervaring rijker...al is het soms heel moeilijk...liefs Jannie
Groene_heks
Groene_heks mrt 8 '11
Het gaat niet meer over Jannie.
Zodra de kundalini is ontwaakt zal hij zelden of nooit (er zijn uitzonderingen) weer terug oprollen.
Het is soms heel moeilijk ja, heel goed aarden, veel water drinken is heeel belangrijk.
En bedenk dat na de moeilijke dagen de goede echt weer terugkomen.

Het kan dat je in een heftige situatie een ontwakening meemaakt, bij bevallingen hoor je het bijvoorbeeld ook nog wel eens.
Je lijf *red* je eigenlijk.
Wat veel mensen niet realiseren is dat de kundalinistroom tegen blokkades in je energiebanen aanknalt.
Je zult met die blokkades aan de slag moeten, dat kan heel heftig zijn zowel lichamelijk als geestelijk.

Ik heb maanden geen echte actieve stroom gevoeld, sinds anderhalve week, en ik weet niet of de ziele reis die ik met Witte Maan maakte of de zonnevlammen van vorige week maandag de schuldige zijn, maar het stroomt weer lekker pittig.
Dus ik wandel veel en ben veel buiten, zo kun je wat afvoeren van al die energie, als ik dat niet doe dan is het of er continu een trein op hoge snelheid door mijn lijf heen vliegt.

Je zult merken (als je een actieve kundalini hebt) dat in periodes van ziekte de stroom ook soms opvlamt.

Mocht je meer vragen hebben, je weet me nu te vinden.

Gaaf Whitenight, dat je je diensten gratis en voor niets aanbied.
Ik moet even kwijt dat ik het er niet mee eens ben dat je *zomaar* bij iemand de kundalini kunt opwekken.
Ik denk wel dat als je zelf een actieve kundalini hebt en je komt in de buurt van iemand of je stuurt via boven energie, je een al half ontluikende kundalini kunt wakker schudden.
Maar zo op een cursus of initiatie? Nee dat kan niet volgens mijn ervaring.
Heb je het boek van Gandhi gelezen met zijn ervaringen?

Eigenlijk zou iedereen die de wens heeft om zijn kundalini te laten ontwaken, eerst eens dat boek moet lezen.
Het lijkt zo mooi, verlichting, maar bezint eer ge begint is mijn motto.
admin
admin mrt 8 '11
Lieve Groene Heks,

Bedankt voor je uitleg en commentaar waar mensen zeker wat aan hebben en het zeker in acht moeten nemen.
Ik ben alleen van mening dat je nu 2 dingen door elkaar haalt, je hebt de kundalini reiki; Bij Kundalini Reiki wordt de Kundalini geleidelijk 'wakker' gemaakt. Als het opstijgen van de Kundalini energie niet gelijkmatig gebeurt, kan men sterke ongemakken ervaren. Er kunnen namelijk sterke ervaringen worden opgedaan wanneer blokkades worden doorbroken. Een open Kundalini betekent dat er na verloop van tijd een complete zuivering van de chakra’s, lichaamdelen en de energiekanalen bereikt wordt.

Bij Kundalini Reiki wordt de energie op een rustige manier 'wakker' gemaakt en krijgt zo de kans kans om rustig op te stijgen. Mensen die problemen hebben, of gehad hebben, met het verkeerd ontwaken van Kundalini of andere problemen hebben met de Kundalini energie, kunnen meestal goed geholpen worden met Kundalini Reiki.

en je hebt kundalini energie die spontaan ontwaakt en dat is dus heel gevaarlijk als je dat bij mensen teweeg brengt en om antwoord te geven op je suggestie dat iemand dat niet kan, daar heb 100% gelijk in. Zoals vermeld wordt bij de meeste ervaringen van het plots ontwaken gebeurt dat vaak na een traumatische gebeurtenis in dit leven of na herkenning daarvan vanuit een vorig leven.
Ik ken geen mensen en/of heb berichten gehoord van een spontana ontwaking via een inwijding van de kundalini reiki.Na veel inwijdingen gegeven te hebben en nog meer mensen ken met de ervaring van de kundalini reiki inwijdingen, kan ik zeggen dat het bijna onmogelijk is.
Serenity
Serenity mrt 8 '11
Hoi Karin,

Zijn er ook negatieve kanter van het ontwaken behalve dat je energie stroom als een gierende trein voorbij stroomt? ^^
(onrustig gevoel van binnen, denk ik)
Groene_heks
Groene_heks mrt 9 '11
Hoi Whitenight,

Wat fijn om dat te lezen!
Ik heb dus zo'n spontane ontwaking gehad en ik heb echt twee jaar gezocht voordat ik snapte wat er aan de hand was.
Mijn huisarts heeft mij hierin echt geholpen (fijne man in dit geval).
Ik heb ook gezocht naar mensen die kundalini yoga gaven of andere *workshops* en wat me steeds opviel is dat die mensen (in mijn ogen) geen idee hadden waarmee ze bezig zijn.
Jij snapt het en dat doet me goed smile

Want ik denk dat er steeds meer mensen met spontane ontwakingen komen.
Naar mijn idee is er veel oppervlakkige kennis van dit fenomeen, en dat is echt jammer.

Ik klop graag een keertje bij je aan smile
Kun je het verschil uitleggen tussen *gewone* reiki en kundalini reiki?
Groene_heks
Groene_heks mrt 9 '11
Hoi Lily,

Ja er zijn zeker nadelen aan, tenminste zo ervaar je dat als mens.
Het *schoonbranden* van je kanalen kan heel pijnlijk zijn, maar dat zal iedereen anders ervaren.
Je kunt de meest rare lichamelijke verschijnselen krijgen, het zal er ook van afhangen waar je blokkades zitten, heb je er veel of weinig.
Ben je iemand die met de stroom mee kan gaan of ben je dwars, alles werkt mee volgens mij.

Duik eens in de link die ik hierboven stuurde, daar staan ervaringsverhalen van verschillende mensen en zo heb je een klein beetje een idee.
Emuca
Emuca mrt 9 '11
Wat is precies het voordeel van kundalini reiki ten opzichte van 'gewone' reiki?
Serenity
Serenity mrt 9 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Hoi Lily,

Ja er zijn zeker nadelen aan, tenminste zo ervaar je dat als mens.
Het *schoonbranden* van je kanalen kan heel pijnlijk zijn, maar dat zal iedereen anders ervaren.
Je kunt de meest rare lichamelijke verschijnselen krijgen, het zal er ook van afhangen waar je blokkades zitten, heb je er veel of weinig.
Ben je iemand die met de stroom mee kan gaan of ben je dwars, alles werkt mee volgens mij.

Duik eens in de link die ik hierboven stuurde, daar staan ervaringsverhalen van verschillende mensen en zo heb je een klein beetje een idee.

Ik heb het gelezen en ik moet zeggen waneer je zelf in een crisis bent je met deze info jezelf beter en misschien wel meer onder control kunt houden maar ook wel baat kan hebben bij reguliere therapie .

Omdat dat het hele heling proces kan bevorderen en daardoor je beter geaard bent voor daarop weer je chakra's te openen
en daarna je bewustwording kan laten indalen tot aan je kundalini dingus
waardoor je kundalini rustig aan kan uitrollen en
de energie laat opstijgen door de chakra's heen naar de verbintenis van al het Goddelijke in en om ons heen
dus de verbinding kan nu gemaakt worden met het God gedeelte op een hoger niveau
waarbij je een ware verlichting krijgt doordat je op een
(misschien met alfa training bevorderlijk dit ook, kweetnie zomaar een ideetje.^^)
andere trillings niveau komt en daardoor op een andere (misschien wel hogere) frequentie,
althans dit is mijn theorie die ik onder andere uit die link van je hebt gehaald.

Leuke en zeker boeiende info Karin dank je wel voor het delen!! ^^
jannie
jannie mrt 9 '11
Wat een openbaringen allemaal zeg...onder de indruk !
Ik weet ( bijna) zeker dat mijn kundalini is ontwaakt bij mijn burn-out..Ik schreef dit al...Er gebeurde zo intens veel met mij...en ik wist maar niet wat...Jaaaa burn-ou zei de arts..maar ik voelde zo veel meer...haha ik ben geen arts maar het voelde zo anders..zo intens..zo diep...zo vreemd...
Mooi om hier zoveel over te lezen..dank jullie wel..liefs jannie
jannie
jannie mrt 10 '11
Ik heb mijn 3 de kundalini inwijding ontvangen maar ditmaal voelde ik niets...
Ik denk zelf dat ik een spontane kundaline ondergaan heb...eerst niet wetende wat er gebeurde..Daarna in contact gekomen met deze vorm van heling..en me opgegeven...
De eerst 2 x..tintelingen gevoeld..warmte met name aan mijn rechterzijde..maar bij de 3e de inwijding niets gevoeld..
OOk een begeleidend schrijven ontvangen..over verdere zelf heling dmv verschillende vormen..als geboorte trauma reiki..balans..vorig leven reiki..DNA reiki..locatie reiki.en kristal reiki..deze moet gegevn worden door een persoon want je moet aangeraakt worden....
Best wel ingewikkeld allemaal haha..warme groet Jannie
admin
admin mrt 10 '11
Leuk om te lezen jannie en white night en witte heks bedankt voor het delen...
Zelf heb ik nu twee kundalini reiki inwijdingen ontvangen van Marcus en heb er niets van gevoeld, het kan nog komen bij de derde.
Maar zelf ben ik me ervan bewust dat deze kundalini al ontwaakt was al dertig jaar geleden bij mij...al die jaren tot nu was het al zo dat het proces in gang was...
We zullen zien wat de derde gaat doen.
ik hou jullie op de hoogte..

liefs Ajada
Serenity
Serenity mrt 10 '11
Waar kan je kundalini reiki doen of zijn er ook mensen die dat op afstand kunnen?
Ik heb wel eens vaker gehoord van 'reiki op afstand' en vroeg me net zoals Witte Maan af….
----->
Origineel bericht van: Witte Maan
Wat is precies het voordeel van kundalini reiki ten opzichte van 'gewone' reiki?
<---- *grinnik.*
Bestaat er net zoals Yoga voor Dummies ook een dvd van Reiki voor Dummies?
Tinne
Tinne mrt 10 '11
Als kundalini wakker wordt.. is dit een ontwikkeling naar Godsbewustzijn.
Het gevolg van kundalini-activatie is ook dat je derde oog en zevende chakra in werking treed.
Het gaat dan niet meer over "wat zie ik" of "wat kan ik" maar wie ben ik!
Kundalini is de ontwikkeling in het ontdekken en Zijn van het "ik Bén".. en met het "ik ben" bedoelen ze niet je persoonlijkheid als mens/ego... maar je Zielewezen, die Goddelijk is.
Kundalini die wakker wordt is de eerste stap naar de Bron, en de Bron ZIJN.

Kundalini-reiki is volgens mij in leven geroepen om de samskara's (zie topic over samskara's) te ledigen op een rustige manier.. maar is niet noodzakelijk.. eens de kundalini wakker is, is zuiveren dé oplossing,

Je hoeft het niet lastig te hebben, simpele ademhalingstechnieken zuiveren je obstakels waardoor je vlotjes doorheen deze kundalini-ontwikkeling gaat!
voor wie wat wenst te lezen, deze boeiende inhoud..

living enlightenment
admin
admin mrt 10 '11
Je kan even White night vragen Lily hij wijd mij ook in

kijk maar even op zijn profiel daar staat zijn website

De kundalini inwijdingen zijn gratis
Serenity
Serenity mrt 10 '11
Oh dat wist ik niet Tinne het neemt bij mij nu ook wat meer druk af.
De druk dat ik nu als een 'ontwaakte kundalini' persoon moet zijn en handelen maar in principe ben ik nog steeds mezelf met mijn eigen mankementen en beperkingen alleen met een heleboel maniertjes om inzicht zelf te kunnen creëren waardoor er meer begrip voor situaties is en daardoor de stress afnam.
Ik heb nu een betere samenwerking met mijn innerlijke stem en dat merk ik wel en dat vind ik ook erg leuk en warm aanvoelen.

Oke wanneer ik er klaar voor bent ga ik verder met mijn ontwikkelingstocht.^^
Mijn kruin tintelt een boel ik denk dat de 7de chakra als een bloemknop aan het open gaan is.
Op www.vijfdedimensie.nl vond ik daar veel leuk info op o.a.over dit.
admin
admin mrt 10 '11
dank Tinne ik ga het lezen
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki