Loading...
nl

Dromendagboek

Acheliah
Acheliah sep 10 '06
Ik had vanochtend een hele leuke fijne droom hahaha ik droomde dat ik verliefd was op een hele leuke jongen en we liepen in een winkel en voor we de winkel uitliepen zag ik mijn huidige vriend staan die zich afvroeg waar ik in gods naam mee bezig was (hij wist niet van die andere knul) ik ben toen met hem meegegaan en heb die hele knape lieve knul laten weten dat ik terug zou komen wanneer ik van mijn huidige vriend af was omdat ik het anders niet eerlijk vond tegen over allebei wie kan mij uitleggen wat deze droom betekend zelf heb ik een vermoeden maar ik wil weten of mijn vermoeden juist is.

=XXX= Dieneke
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 11 '06
Wat ik denk is dat je heel duidelijk het verschil ziet, en de belofte die je aan jezelf doet als je je huidige vriend loslaat. Er komt dan veel moois voor terug. Toch laat jij in je droom al het mooie wachten, maar waarvoor toch?
LPChip
LPChip sep 11 '06
Ik intepreteer dit als een schuldgevoel richting je huidige vriend waarin je hem niet durft te vertellen hoe je op dit moment denkt over de situatie.

Je onderbewustzijn wil je dat duidelijk maken.
Acheliah
Acheliah sep 11 '06
Hallo
Ja hij is een kei om mij een schuldgevoel aan te praten dat klopt ook ben ik bang voor hem want hij dreigt mij en als ik een nieuwe vriend krijg wat aan te doen en ik weet dat ik eerst het oude op moet lossen voor ik aan iets nieuws begin maar ik vond het wel een heerlijke droom p.s. hihihihii was eigenlijk best een lekker ding jammer dat het maar een droom was. Maarafijn jullie hebben allebei gelijk en NiMS ik denk dat het angst is hij dreigt naar de instanties te stappen om allemaal negatieve verhalen over mij te vertellen en hij komt zo overtuigend over dat ik het gevoel heb dat ze hem geloven. Maar wat jullie dachten over die droom dacht ik zelf ook. Bedankt Dieneke
LPChip
LPChip sep 12 '06
Als je er bang voor bent dat hij echt naar de instanties toe stapt, waarom ben je hem dan niet gewoon voor?

Je kan naar diezelfde instanties gaan en zeggen welk probleem je hebt, dat je vermoedt dat je vriend dit gaat doen. Ze zullen er dan een notitie van maken, en wanneer je vriend besluit om het als nog te doen, dan weten ze welk probleem er speelt, en nemen ze je vriend niet serieus meer.
Acheliah
Acheliah sep 17 '06
Ik weet dat ik dat moet doen maar ik ben zo vreselijk bang dat hun dan zeggen dat ik dan nooit mijn kinderen meer terug krijg en dat ik zelf voor deze relatie kies. Natuurlijk kies ik zelf voor deze relatie maar hij heeft ook andere kanten en dat maakt het zo moeilijk een keus te maken. Hij kan namelijk ook heel lief en behulpzaam zijn maar ook heel dominant en agressief hij heeft een hele sterke persoonlijkheid hij laat zich niet gauw uit het veld slaan het is echt een heerser. Dat is ovrduidelijk.
LPChip
LPChip sep 17 '06
Tsja... Je zult toch zelf de stap moeten zetten. Meer advies als wat ik nu gegeven heb, kan ik niet geven. Er zijn momenten van advies geven, en momenten van uitvoer. Nu is het moment van beslissen en ernaar handelen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki