Loading...
nl

voel zo veel.....................

jannie
jannie mrt 4 '11
Lieve Lezer...
Lichamelijke klachten...?
Ohhhhhh jeeee...wat wil ik hier graag e.e.a. over schrijven..
In een ander forum schrijf ik al over pijn bij het schouderblad..vanaf een jaar of acht geleden..
In de loop van de jaren zijn daar vreemde klachten bijgekomen...hoofdpijn klachten...maar moeilijk te omschrijven want echte pijnen waren/zijn het niet..het was/is meer een gevoel van zwaarte..het gevoel er niet echt te zijn...heel vreemd...
Dit was/is soms zo naar....ook dagen geen last en dan ineens is het er weer. Onderzoeken gehad neurologisch / bloedonderzoeken...nee gelukkig niets aan de hand...Hartklachten...enorme hoge bloedruk...onbegrijpenlijk allemaal..hartfilmje gemaakt..wederom gelukkig geen bijzonderheden...Ben ik nou gek denk je dan..???????????
Op een dag krijg ik tintelingen..trillingen...in de bortstsreek..een onbekend gevoel... ook soms dagen wel dan weer niet....een raar gevoel in en rond mijn buik....voelt eigenlijk wel fijn...
Nu de laatste weken de trillingen in de borststreek zijn minder nu kan ik daar zelfd een gevoel van warmte/liefde voelen...de trillingen/tintelingen zitten nu v.m. in de stuit...
Ik laat e.e.a maar gaan...hebhet gevoel dat ik aan het ontwken ben..het mag er zijn..het is van mij....het voelt de laatst tijd niet meer als ongemak..maar als een verijking..Kan er met weinig mensen over praten want wie begrijpt me...
Voel zoveel...wil zoveel liefde geven...openstaan voor zij die het zo nog hebben..heb vaak het gevoel een hand(en) op mensen te leggen..om ze te helpen..hun mijn liefde te mogen laten voelen als hulp als steun als kracht...dit is waarschijnlijk mijn weg........ik volg hem..liefs jannie
Delen:
Lena
Lena mrt 4 '11
.het mag er zijn..het is van mij....het voelt de laatst tijd niet meer als ongemak..maar als een verijking..


en dat is mooi jannie ik dacht ook vaak dat ik ziek was....
en door het te laten zijn...is het een mooi geschenk.. smile
Tinne
Tinne mrt 4 '11
waaauw wat mooi! Ik krijg er een "kippevelmoment " van! Heerlijk om lezen ..
Lieve Jannie, blijf die weg volgen.. gestadig.. lichamelijke klachten zullen verdwijnen! I Know!

Knuffel!
Tinne
jannie
jannie mrt 4 '11
Dank jullie wel...en haha JAAAAAAAAA ik blijf die weg volgen..!
Een prachtige weg...soms wat hobbels..maar in de weet dat het goed is....!!
Fijn om info te delen..bijzonder "zomaar"eneens op deze site terecht te komen..toeval..nee..natuurlijk niet...!
Kwam het onderweg op mijn weg tegen....liefs Jannie

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki