Loading...
nl

>>

Yggdrasill
Yggdrasill mrt 3 '11
Waar stel ik mij voor? Ik moet het nog even uitzoeken... Een aantal jaar geleden is mij een voorspelling gedaan door een vrouw die mij zeer integer overkwam. Echter de voorspelling is nog niet uitgekomen... mijn vraag is eigenlijk wie kan mij antwoord geven.. heb ik mij zelf nog niet eens voorgesteld: mijn naam is John ik ben 42 en kom uit het noorden des land Friesland, hier is de link naar mijn foto: http://images.merudi.net/albums/userpics/13263/thumb_7839924.jpg
Delen:
Yggdrasill
Yggdrasill mrt 3 '11
Hmm.. vreemde naam heb ik gekozen... 345.. kan ik die nog veranderen?
Soenarjo
Soenarjo mrt 3 '11
Hé John,

Welkom op Merudi! Ik hoop dat je hier vind wat je zoekt. Je kunt je weergegeven naam veranderen op de volgende manier: [klik op] forums en vervolgens op 'mijn instellingen/berichten > dan edit profile. Bij het vakje display name kun je je weergegeven naam veranderen.

Als je je foto wil laten lezen dan kun je dat in het daarvoor bestemde fotoleesforum doen.

Hier kun je lezen hoe het precies werkt:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432

Om je foto te laten lezen maak je hier een nieuw topic aan:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/forums/9/1/Fotolezen.html

Zorg voor een (recente)foto met normale afmetingen, dus groter dan dat je nu hebt en waarop je ogen duidelijk zichtbaar zijn.

Succes ermee!

Groetjes Soenarjo

Serenity
Serenity mrt 3 '11
Hoi 345 alias John, neem je tijd voor een naam ui te kiezen misschien schuift er iets over je pad wink
Yggdrasill
Yggdrasill mrt 3 '11
Ok, bedankt hoor!
admin
admin mrt 4 '11
Welkom op Merudi Yggdrasill smileWat een aparte naam, hoe ben je hierop gekomen?!
Yggdrasill
Yggdrasill mrt 5 '11
Goeie vraag, ik hou van de natuur en met name bomen en het bos... yggdrasill is de levensboom in de noorse mythologie en vind het gewoon een mooie naam met een mooi verhaal...
admin
admin mrt 5 '11
Het kwam me al ergens bekend voor, is inderdaad een mooie naam! Dank voor je uitleg smile
Serenity
Serenity mrt 5 '11
Leuk leuk leuk ik en mijn vriend herkende op de tekening de 3levensbomen al *grinnik.*
De tekening was zo mooi dat ik hem in mijn bestand hebt gezet! ^^

En hoe ziet uw levensboom eruit?
Beschermengel
Beschermengel mrt 7 '11

Welkom Uqqdrasill smile
Sundance
Sundance mrt 7 '11
welkom!
Yggdrasill
Yggdrasill mrt 7 '11
Ok, bedankt allemaal; niet dat het nu perse noodzakelijk is maar wie gaat nu mijn foto lezen? Betekent geen reaktie dat ik onleesbaar ben? Moet ik andere dingen doen om de aandacht op mij te vestigen? Ik verwelkom suggesties hieromtrent.
Ten slotte wens ik iedereen hier een heerlijke lente die we op het punt staan te verwelkomen!!
Serenity
Serenity mrt 8 '11
Meer posten denk ik , dat is wat mensen waarderen en geen gevoel van eventuele misbruik te hebben.

Dank je wel de lente is inderdaad heeeeeeeeerlijk!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki