Loading...
nl

enge droom

patricia
patricia sep 6 '06
Laats had ik een droom die echt raar was.
Ik zit aan een riviertje en kijk eens in het water. Daarna heb ik het gevoel dat er iets dus ik sta op. Ik kijk om me heen en ik zie niks. Dan staat er opeens een geest rechts van me die mij waarschuwt voor iets. Ik kijk achter me en zie een soort van rode doorzichtige muur die steeds dichterbij komt. Ik voel dat er iets niet goed is dus ik begin te rennen. Ik ren langs een aantal mensen die niks door hebben. Als ze te dicht bij de muur komen dan komen er ineens een soort van klauwen uit de muur die de mensen openkrabben. Ik stop even en kijk om. Achter me liggen heel veel dode mensen waarvan ik de meeste ken. Ik ren weg en kom opeens in een weg waar ik niet meer verder kan. De "muur" komt dichterbij en net voordat hij mij wil pakken schrik ik wakker.
Kan iemand mij misschien vertellen wat deze droom betekend?
Delen:
LPChip
LPChip sep 6 '06
Lijkt mij een typische vorm van: Het overwinnen van je angst.

Er is blijkbaar iets waar jij bang voor bent, en om verder te kunnen moet je die angst leren overwinnen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 7 '06
Ben ik niet met je eens LPchip:

Wat ik denk is dat de weg in je droom je huidige levensweg voorsteld. Het lijkt erop, dat dat op dit moment op een DOOD spoor zit. Vandaar alle dode mensen en de muur. Blijkbaar heb je het zelf niet door, en moet een geest je erop wijzen. Mijn advies is ook, kijk eens goed naar je huidige leven op het moment. Ben je een dood spoor aan het ingaan? Vraag het ook niet aan je omgeving, want zoals je al in je droom aangeeft, heeft je omgeving niet echt iets door.
Riaction
Riaction sep 7 '06
Het lijkt er juist op of jij ergens heel erg mee bezig bent waar door je deze droomen krijgt.

En wat Nims zegt kan idd, dat een geest je er op moet wijzen. Het kan namelijk zijn dat je onderbewust ergens mee bezig bent, maar jij het niet ziet als een groot probleem.

Jou`n droom doet mij namelijk veel denken aan mijn droom waar ik wel de oplossing voor gevonden heb.

Suc6 met zoeken ;)

Groetjes Ria
LPChip
LPChip sep 8 '06
Daar had ik nog niet aan gedacht Nims. Je kan inderdaad gelijk hebben.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki