Loading...
nl

Wie kan deze waskaart lezen?

admin
admin mrt 2 '11
Hoi,

Ben gisteren naar een avond geweest waarin mensen een waskaart met persoonlijke boodschap kregen. Ben zelf niet aan de beurt gekomen, maar ze had een aantal kaarten over, en heb gevraagd of er eventueel een kaart voor mij bij zat. Dat was onderstaande kaart, heb er alleen geen uitleg bij gehad. Misschien dat jullie mee kunnen denken m.b.t. de betekenis?!

Dank alvast en groetjes,
Bart
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 2 '11
Als eerst valt het mannetje onderop mij op. Alsof jij dat bent die heel triest en een beetje onder gesneeuwd is. Je vingers steken omhoog, maar je ogen zijn gesloten. Een soort van, help, ik vind het leven niet zo leuk meer.

Kwa kleuren zie ik veel rood, dus Aarden! Daarin ook groen, en dat is je hart. Je eigen liefde mag dus veel meer gaan bloeien. Het geel (je gevoel) steekt er bovenuit. Dus misschien ben jij voor buiten veel te gevoelig, en zou je dat wat meer naar binnen mogen halen?

Goed dit was wat ik ervan kon maken. Ik heb verder geen ervaring met het lezen van dit soort kaarten, dus ik heb alleen maar genoemd wat er direct in mij opkwam laugh.

Ik ben benieuwd of je er ook iets mee kunt.
admin
admin mrt 2 '11
Het mannetje links onderin valt me ook heel erg op. Maar ik zie en voel het niet zo als een roep van help of dat ik het leven niet zo leuk meer vindt.

Het is eerder dat hij verwondert en geinteresseerd "kijkt" naar de "mensen", of contact probeert te maken op een ander niveau.

Geaard zijn zit volgens mij ook wel goed, en eigenliefde: jawel smile

Dank Nims !
Ruby
Ruby mrt 2 '11
Lieve Bart,
Ik maak zelf ook waskaarten en ik zal mn best doen om hem voor je te lezen:dat mannetje onderin ben jij, veel liefde uit je hart een zacht karakter,die bergen in de tekening zie ik als heuvels en opstakels waar je overheen moet om hetgeen te bereiken wat je graag wilt.verder gaat dat zeker lukken dat zie ik aan het lichte gedeelte van de kaart wees alleen geduldig!!

Hoop dat je hier iets mee kunt.
admin
admin mrt 2 '11
Lieve Ruby,

Een hele mooie uitleg ! Kan er zeker wat mee. Dank je wel !!
Sundance
Sundance mrt 2 '11
wat ik meer zie is, dat 'dat mannetje' waar jullie het over hebben, bij de andere figuren hun sluiers er voorzichtig afhaald, door aanraking.en dat je daardoor steeds zuiverder vanuit je hart (kunt) gaan leven.(dat roze vlekje en de witte mantel, geeft dat vanuit mijn inzicht zo mooi aan).
Tinne
Tinne mrt 2 '11
Zoals ik het ervaar,
alle figuren die je ziet op de kaart stellen jou voor..in proces, in ontwikkeling van onder naar boven gezien

De onderste figuur ervaar ik als een rustig geduldig persoon, die zijn plek waar ie is aanvaart, en het leven laat komen zoals het komt. Die zijn hand opsteekt om de toekomst te groeten, en welkom te heten..
Ook al zit hij wat onconfortabel, en ingepakt in een soort deken of doek, hij accepteert deze situatie!

schuin rechts van hem tekent zich een schim af, die een bepaald kado'tje heeft, of een soort offer bij zich heeft om af te geven
De schim toont dat aan de Rode figuur, die ik beschouw als een gesluierde vrouw! Het staat voor goed afgeschermde delen van jezelf, die het nodig hebben om zich veilig te voelen..
Rood is actie, de basis.. en ook wel een portie Passie!

De groene volledig bedenkte figuur is een figuur die zeer zorgzaam is, hij heeft zijn rechterhand voor zich uit, in een sussende, troostende, vaderlijke handeling.
Alles is omgeven door veel licht en warmte.


bovenaan twee heuvels, die zich nog moeten ontwikkelen tot iets..
Vaag en onduidelijkheid en nog geen idee van wat het zal worden, en je lijkt dit allemaal te aanvaarden.

De kleuren stralen aards uit!

De woorden die ik er nu bij krijg zijn " Vaste grond, heb je niet altijd.. soms is het niet voorspelbaar hoe het leven zich voordoet, het is niet altijd duidelijk.. sommige zaken ontwikkelen zich zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen.. dan alleen maar deelnemen! De sluiers die er nu nog zijn, zullen mettertijd ijler worden, en oplossen!
admin
admin mrt 2 '11
alle figuren die je ziet op de kaart stellen jou voor..in proces, in ontwikkeling van onder naar boven gezien.

Ja, zo zie ik dat ook.

De onderste figuur ervaar ik als een rustig geduldig persoon, die zijn plek waar ie is aanvaart, en het leven laat komen zoals het komt. Die zijn hand opsteekt om de toekomst te groeten, en welkom te heten..
Ook al zit hij wat onconfortabel, en ingepakt in een soort deken of doek, hij accepteert deze situatie!

Het lijkt mij op een soort van cape

schuin rechts van hem tekent zich een schim af, die een bepaald kado'tje heeft, of een soort offer bij zich heeft om af te geven
De schim toont dat aan de Rode figuur, die ik beschouw als een gesluierde vrouw! Het staat voor goed afgeschermde delen van jezelf, die het nodig hebben om zich veilig te voelen..
Rood is actie, de basis.. en ook wel een portie Passie!

Duidelijk !

De groene volledig bedenkte figuur is een figuur die zeer zorgzaam is, hij heeft zijn rechterhand voor zich uit, in een sussende, troostende, vaderlijke handeling.
Alles is omgeven door veel licht en warmte.

Mooi wel, dit herken ik!


bovenaan twee heuvels, die zich nog moeten ontwikkelen tot iets..
Vaag en onduidelijkheid en nog geen idee van wat het zal worden, en je lijkt dit allemaal te aanvaarden.

Ja, ben ook benieuwd wat de toekomst zal brengen, en tegen die tijd... ik zie het wel inderdaad!



De kleuren stralen aards uit!

Wat bedoel je hiermee Tinne, en waarop heeft dat betrekking bij mij?

De woorden die ik er nu bij krijg zijn " Vaste grond, heb je niet altijd.. soms is het niet voorspelbaar hoe het leven zich voordoet, het is niet altijd duidelijk.. sommige zaken ontwikkelen zich zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen.. dan alleen maar deelnemen! De sluiers die er nu nog zijn, zullen mettertijd ijler worden, en oplossen!

Ben benieuwd ! Dank voor je uitleg voor zover smile
karda
karda mrt 2 '11
Hoi Bart,

Wat ik erbij denk als ik zo de afbeelding bekijkt.
Ik vind de liggende man, net een man die aan meditatie doet.
Ik heb het idee hoe meer jij tijd gaat nemen om te mediteren, dieper naar de bron binnenin je gaat, des te meer zullen de sluiers gaan verdwijnen.

liefs karda
admin
admin mrt 3 '11
Origineel bericht van: Sundance
wat ik meer zie is, dat 'dat mannetje' waar jullie het over hebben, bij de andere figuren hun sluiers er voorzichtig afhaald, door aanraking.en dat je daardoor steeds zuiverder vanuit je hart (kunt) gaan leven.(dat roze vlekje en de witte mantel, geeft dat vanuit mijn inzicht zo mooi aan).


Mooie symboliek Sundance. Wie is het mannetje, en wie zijn de gesluierden? Dat mannetje werkt dus al vanuit zijn hart, en door te helpen bevrijdt hij zichzelf?
admin
admin mrt 3 '11
Hoi Karda,

Wat leuk om te zien hoeveel manieren van kijken er zijn. Ook een mooie uitleg van jou, die aanslui op die van Sundance...

Dank!
Marenubium
Marenubium mrt 3 '11
Jippie ajeee, wat een vreugde! Allemaal leuke omgevingen te exploreren (bergen)! Waar zal ik eens beginnen?
Anderzijds staan mij wat figuren in de weg die mijn pad richting de gouden bergen (achtergrond) 'blokkeren'.
Ze zijn wel erg groot...
Hmzz...wat zal ik daar eens mee doen?

Eva interpretatie smile
Beschermengel
Beschermengel mrt 3 '11


Nu ik jullie lees zie ik ook het mannetje, maar mijn eerste indruk was een reuze duif met een gevallen kroontje (het handje)
Het hoofdje van de duif zie je er vlak boven iets ernaast.
En zo zien we allemaal iets anders smile
admin
admin mrt 3 '11
Lieve Bart,

Ik zag een vogel, met een geopende snavel, die voeding geeft, door middel van communicatie, deze wijsheden liggen verborgen in de steen die hij vasthoud...deze steen is verbonden met oude wijsheid uit Egypte die in je opgesloten ligt...
Ik zie dat je een gids hebt waarschijnlijk je hoger zelf die je helpt om deze waarheid en wijsheid uit de steen te halen, deze steen symboliseert je vermogen tot geven van onderwijs, over deze oude kennis.
Hier ben je al mee begonnen zie ik.
De vogel voel ik als een Adelaar, vandaar de hoge bergen.
Je kunt ze met gemak overvliegen naar de gouden bergen die daar achter liggen....
Op dit moment is dit niet je weg om hoog te vliegen, je hebt juist deze kennis mee genomen naar de aarde om deze te onderwijzen.
De aarde is op dit moment je werk gebied, en ik zie een boodschapper in je vanuit kennis uit het verleden.
De gouden bergen is je hemelse thuis waarvan jij heel goed weet vanwaar je komt.
Ik zie dat er veel energie is, veel rode aarde energie om in beweging te zijn en in actie te komen.
Ook voel ik dat er veel groene energie is die je sterk en stabiel maakt en gevend vanuit je hart.
Ik zie ook dat je nog wel iets hebt op te ruimen oud zeer.
Maar dit gaat je goed lukken immers je hebt vleugels waar je mee kunt vliegen wannneer je dit zou wensen.
Ik zie verder dat je een connectie hebt met een wezen wat niet op aarde is.
Dit is waarschijnlijk een vrouwelijke energie...
Ook voel ik dat je een leven hebt gehad, waarin je bij een indianenstam hebt geleefd, er is vanuit dat leven veel verdriet nog in je, je was een hoog geplaatst persoon daar en je stam is om het maar even te zeggen op een brute wijze uitgemoord.
Je hebt dit als zijnde jouw schuld en verantwoording ervaren, je zag je geliefden op deze wijze vermoord worden en kon niets voor hen betekenen.
Heel erg veel pijn en verdriet zit hierop vast, het was helemaal niet je schuld maar heb het je erg aangetrokken.
Zo erg dat het je nu nog in de weg zit.
Het maakt dat je nu als een havik overal bovenop zit (zo moet ik het echt zeggen)
En je alles in eigen controle wilt houden....is niet naar bedoeld ik zie dat je er mee bezig bent.

lieve Bart ik hoop dat je er iets van herkent, en een manier gaat vinden om die oude dingen op te ruimen....die niet meer nodig zijn het is voorbij.
Je leeft nu en het oude mag je loslaten, bovendien is het niet eens iets waar je iets aan kon doen of schuld had.

liefs Ajada
admin
admin mrt 3 '11
Origineel bericht van: Marenubium
Jippie ajeee, wat een vreugde! Allemaal leuke omgevingen te exploreren (bergen)! Waar zal ik eens beginnen?
Anderzijds staan mij wat figuren in de weg die mijn pad richting de gouden bergen (achtergrond) 'blokkeren'.
Ze zijn wel erg groot...
Hmzz...wat zal ik daar eens mee doen?

Eva interpretatie smile


Is ook inderdaad een interpretatie Eva, thanks smileSlaat misschien weer terug op de "sluiers" die er eerst vanaf moeten, voordat de berg over gegaan kan worden?!
admin
admin mrt 3 '11
Origineel bericht van: Beschermengel


Nu ik jullie lees zie ik ook het mannetje, maar mijn eerste indruk was een reuze duif met een gevallen kroontje (het handje)
Het hoofdje van de duif zie je er vlak boven iets ernaast.
En zo zien we allemaal iets anders smile


Ajada heeft het ook over een vogel, en als je anders kijkt, zou je dat inderdaad ook zo kunnen zien, met het kroontje. Interesting!

Ik reageer later verder, alvast bedankt !
Serenity
Serenity mrt 3 '11
ik zie ik zie wat jij misschien niet ziet en dat is......

-5mensen gehuld in stof waarvan 1stiekem meekijkt en op de loer ligt maar de wind verraad zijn kledij en ik zie 2toekijken en 2 aan het bidden zijn voor voorspoed en liefde en veel geluk.
-ja ja ook dat heksen mannetje met die kromme neus en lange vingers hij lijkt wat te willen zeggen het lijkt erop alsof hij de biddende dames wil sussen 'het komt allemaal goed, geen zorgen nu.'
-Ook zie ik een duif die net met zijn vleugels naar voren klappert weg van die man....?
-het roze kloddertje bovenin fascineert mij, war staat roze ook al weer voor....... --> 'Roze licht dat doorbreekt, liturgische kleur op de derde zondag van Advent (Gaudete) en de vierde zondag van de veertigdagentijd (Laetare (zachte tedere liefde, blijdschap).'

Maar goed die was kaart kan van alles en nog wat zijn natuurlijk! ^^
Sundance
Sundance mrt 3 '11
Origineel bericht van: Bart
Origineel bericht van: Sundance
wat ik meer zie is, dat 'dat mannetje' waar jullie het over hebben, bij de andere figuren hun sluiers er voorzichtig afhaald, door aanraking.en dat je daardoor steeds zuiverder vanuit je hart (kunt) gaan leven.(dat roze vlekje en de witte mantel, geeft dat vanuit mijn inzicht zo mooi aan).


Mooie symboliek Sundance. Wie is het mannetje, en wie zijn de gesluierden? Dat mannetje werkt dus al vanuit zijn hart, en door te helpen bevrijdt hij zichzelf?

het mannetje wat ik tussen aanhalingsteken schreef, linksonder. waar over gesproken werd door anderen. ik zie meer een vogel, mss wel een pinguin, hahaha. dat was idd mijn eerste ingeving. maar had gister heel weinig tijd om te schrijven.
de gesluierden zie ik als jou. jouw eigenste verschillende lagen. je bent in de afpelfase terecht gekomen(als je dat wil natuurlijk;) ).
en je zult hierin ook worden begeleidt. door gidsen en engelen en noem maar, ieder heeft zijn eigen gebiedt.
ja dat mannetje/vogeltje ben jij en ja jij werkt al wel vanuit je hart. maar door al die afpelfases te gaan, zul je nog meer/telkens meer vanuit je hart gaan leven.
Sundance
Sundance mrt 4 '11
Origineel bericht van: Sundance
Origineel bericht van: Bart
Origineel bericht van: Sundance
wat ik meer zie is, dat 'dat mannetje' waar jullie het over hebben, bij de andere figuren hun sluiers er voorzichtig afhaald, door aanraking.en dat je daardoor steeds zuiverder vanuit je hart (kunt) gaan leven.(dat roze vlekje en de witte mantel, geeft dat vanuit mijn inzicht zo mooi aan).


Mooie symboliek Sundance. Wie is het mannetje, en wie zijn de gesluierden? Dat mannetje werkt dus al vanuit zijn hart, en door te helpen bevrijdt hij zichzelf?

het mannetje wat ik tussen aanhalingsteken schreef, linksonder. waar over gesproken werd door anderen. ik zie meer een vogel, mss wel een pinguin, hahaha. dat was idd mijn eerste ingeving. maar had gister heel weinig tijd om te schrijven.
de gesluierden zie ik als jou. jouw eigenste verschillende lagen. je bent in de afpelfase terecht gekomen(als je dat wil natuurlijk;) ).
en je zult hierin ook worden begeleidt. door gidsen en engelen en noem maar, ieder heeft zijn eigen gebiedt.
ja dat mannetje/vogeltje ben jij en ja jij werkt al wel vanuit je hart. maar door al die afpelfases te gaan, zul je nog meer/telkens meer vanuit je hart gaan leven.


nog kleine aanvulling oftewel een iets kortere/duidelijkere uitleg :); jouw fysieke, mentale, emotionele en etherische lichaam zal een zuiveringsproces doorlopen.(de afpelfase). dat kan heel intens zijn maar soms zijn er ook alleen maar nog kleine aanpassingen/zuiveringen nodig.
admin
admin mrt 4 '11
Ik vind het een hele mooie uitleg Sundance, en ook herkenbaar!! Dank voor je uitgebreide antwoord/aanvulling !!
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki