alle figuren die je ziet op de kaart stellen jou voor..in proces, in ontwikkeling van onder naar boven gezien.
Ja, zo zie ik dat ook.
De onderste figuur ervaar ik als een rustig geduldig persoon, die zijn plek waar ie is aanvaart, en het leven laat komen zoals het komt. Die zijn hand opsteekt om de toekomst te groeten, en welkom te heten..
Ook al zit hij wat onconfortabel, en ingepakt in een soort deken of doek, hij accepteert deze situatie!
Het lijkt mij op een soort van cape
schuin rechts van hem tekent zich een schim af, die een bepaald kado'tje heeft, of een soort offer bij zich heeft om af te geven
De schim toont dat aan de Rode figuur, die ik beschouw als een gesluierde vrouw! Het staat voor goed afgeschermde delen van jezelf, die het nodig hebben om zich veilig te voelen..
Rood is actie, de basis.. en ook wel een portie Passie!
Duidelijk !
De groene volledig bedenkte figuur is een figuur die zeer zorgzaam is, hij heeft zijn rechterhand voor zich uit, in een sussende, troostende, vaderlijke handeling.
Alles is omgeven door veel licht en warmte.
Mooi wel, dit herken ik!
bovenaan twee heuvels, die zich nog moeten ontwikkelen tot iets..
Vaag en onduidelijkheid en nog geen idee van wat het zal worden, en je lijkt dit allemaal te aanvaarden.
Ja, ben ook benieuwd wat de toekomst zal brengen, en tegen die tijd... ik zie het wel inderdaad!
De kleuren stralen aards uit!
Wat bedoel je hiermee Tinne, en waarop heeft dat betrekking bij mij?
De woorden die ik er nu bij krijg zijn " Vaste grond, heb je niet altijd.. soms is het niet voorspelbaar hoe het leven zich voordoet, het is niet altijd duidelijk.. sommige zaken ontwikkelen zich zonder dat je er zelf iets voor hoeft te doen.. dan alleen maar deelnemen! De sluiers die er nu nog zijn, zullen mettertijd ijler worden, en oplossen!
Ben benieuwd ! Dank voor je uitleg voor zover