Loading...
nl

Orbs???

Esther
Esther mrt 2 '11
We hebben een feestje gehad in een kelder van een hotel.... Op bijna elke foto staat een bol (orb?) op... ik vraag me af of het nou stofdeeltjes zijn of dat er toch echt meer was in dat hotel. (op de foto die hierna is genomen, uit een iets andere hoek, zit de bol bij de tl-buis op precies dezelfde plek).

Zou graag horen wat jullie hiervan vinden...

Grtz Esther
Delen:
Serenity
Serenity mrt 2 '11
Zo dat zijn er veel en er zijn ook veel mensen nou ja misschien wilden de niet zichtbare wereld ook meegenieten van het feestje!! ^^
Esther
Esther mrt 2 '11
Dan zet ik er de andere foto ook even bij... kunnen jullie t zien. (die is net iets eerder of later genomen)..
En nog een foto waar je er veel op ziet.. zo zijn de meeste fotos.. sommige met hele grote bollen..
Serenity
Serenity mrt 2 '11
hihi op die laatste lijkt het net alsof die rechter witte beweegt, er zijn er echt veel zeg!
Esther
Esther mrt 2 '11
inderdaad..... was wel heel gezellig.. hing een lekker sfeertje... was wel een druk feestje op deze manier... grin... maar ze waren allemaal welkom!!!
Serenity
Serenity mrt 2 '11
Leuk leuk leuk ^^
Sundance
Sundance mrt 11 '11
tja...feestjes hou je nooit alleen he, dat zien we dus weer. haha..
er zullen vast ook stofdelen tussen wapperen maar verder voel ik toch zeker dat er ook meer aanwezig is. gezellige boel daaro smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki