Loading...
nl

Nikita : Zou iemand mijn foto kunnen lezen?

Serenity
Serenity feb 28 '11
Mooi zuiver en puur maar probeer jouw en je naasten geen kwaad te doen want dan krijg je de kei harde waarheid te horen.

Je bent lief en je doet het goed lieverd!
Marenubium
Marenubium feb 28 '11
Hallo Nikita,

Wat een lieverd ben jij! Een beetje te lief, zou ik zeggen.
Klopt het dat je nu op een belangrijk kruispunt staat, waarbij je beslissingen moet nemen? Iets waar je best veel moeite mee hebt, omdat het andere mensen aangaat, maar ook ergens jouzelf. Alsof je nu te maken hebt met een dilemma en er niet goed uit kan komen.
Ik zou je hierin mee willen geven: volg je gevoel. Doe wat JIJ wilt en houdt niet altijd zoveel rekening met anderen. Want zij moeten ook gewoon hun weg volgen, dat kun jij niet voor hen doen. Jij hebt namelijk jouw eigen weggetje te gaan, en die is best heel erg goed smile

Ik heb het idee dat je worstelt tussen of met Licht en Duister. Weet je, sommige vrienden en mensen zijn goed voor je, sommigen ook niet. Sommige mensen kunnen je echt aan het twijfelen brengen, en die mensen mag je vooral links laten liggen. Vind je weggetje samen met diegenen, waar jij je goed bij voelt zonder oordelen. Hiermee bedoel ik te zeggen: mensen bij wie je gewoon lekker jezelf mag zijn, bij wie je je op je gemakje voelt en waar je je 'thuis' voelt.
Ik krijg namelijk het idee dat je erg makkelijk beïnvloedbaar bent, en er zijn nu altijd mensen die daar gebruik of misbruik van maken.
Luister maar naar dat innerlijke stemmetje van je, wat je al meerdere malen heeft gewaarschuwd smile

Ook krijg ik iets te zien met zwarte magie. Een kriss en een onvoltooid 'verleden'. Het voelt aan alsof je hier bekend mee bent. Weet jij iets van een begraven kriss of iets dergelijks? Van jouw vaders kant, of via een vriend(in)? Dit voelt niet zo heel erg goed.

Verder mag ik zeggen dat in jou het Licht is vertegenwoordigd, maar dat je je soms teveel laat leiden door jouw omgeving en je inlaat met 'duistere' figuren.
Ik weet niet zeker of jij je hier bewust van bent, of dat je hierom een lezing hebt aangevraagd?
Je hebt erg veel liefde in je, en onvoorwaardelijke liefde! Draag dat uit meid, ga zijn wie jij werkelijk wilt zijn en laat iedereen lekker links liggen waar je dat niet van terugkrijgt. Want niet alles hoeft van 1 kant uit te komen smile
Groei en ontwikkeling gebeurt of ontstaat door tweerichtingsverkeer, dus wat dat betreft zit jouw gevoel helemaal goed! Volgens mij weet je wel wat ik hiermee bedoel.
Je bent slimmer dan je denkt dat je bent, of wat jouw omgeving jou probeert 'aan te praten'. Ga op jezelf vertrouwen, en probeer subtiel (hihi) jouw eigen grenzen aan te geven. Als ze dan nog niet willen luisteren, mag je best wat duidelijker worden. Maar geef het gewoon aan wanneer het jou teveel is, wanneer je rust nodig hebt of wanneer je gewoon eventjes niet wilt.
Neem en creëer rust voor jezelf als je voelt dat dat nodig is, en houdt dan in godsnaam even geen rekening met anderen. Die anderen leven heus wel verder zonder jouw aanwezigheid op dat moment wink

Het ga je goed en dat IS, lieve Nikita.
skoellie
skoellie feb 28 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Mooi zuiver en puur maar probeer jouw en je naasten geen kwaad te doen want dan krijg je de kei harde waarheid te horen. Thnx dat vind ik fijn om te horen, dat ik zuiver ben ( want dat is iets wat ik heel erg belangrijk vind) Ik zal mijn naasten niet snel pijn doen, aangezien ik enorm gevoelig ben. Maar er zit naar een aantal personen toe nog veel boosheid in me. Waardoor mijn gedrag nog wel eens anders kan zijn. Dit is iets wat ik moet gaan loslaten.

Je bent lief en je doet het goed lieverd!
Thnx,ik vraag me zelf heel vaak af, of ik mijn pad wel juist bewandel....... en of ik t ook moet volgen! Bedoelde je dit hier ook mee?

Thnx voor je snelle reactie nog!

Veel liefs,

Nikita
skoellie
skoellie feb 28 '11
Beste Marenubium

Bedankt voor je reactie, dat waardeer ik heel erg. Ik heb je een pb gestuurd (hoop dat je dit niet vervelend vind) Ik weet niet of ik het juist heb gedaan. Maar ik hoor het wel als je hem ontvangen hebt.

heel veel liefs,

Nikita
Serenity
Serenity mrt 1 '11
Nee ik kan daar geen antwoord op geven.
Ik krijg namelijk een bepaalde indruk van iemand en die omschrijf ik.
En ik krijg de indruk dat je het goed doet en ook vanuit een zuiver hart.
skoellie
skoellie mrt 1 '11
Fijn in ieder geval om te horen, dat je die indruk van me kreeg. Bedankt nog....
Marenubium
Marenubium mrt 1 '11
pb ontvangen Nikita, dank je wel!
Ik zal zsm reageren smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki