Loading...
nl

Steeds dezelfde droom

Meisje
Meisje sep 4 '06
Heey

Ik heb nu ongeveer 6x de zelfde droom gehad. Soms zaten er een paar dagen tussen, en soms een paar weken.

Ik droom dat een paar mensen die ik ken, en/of mijn familie, een wedstrijd doen wie het eerste ergens is, en dan ben ik met mijn groep ALTIJD op voorsprong, en als we dan aankomen is iedereen er toch al.

Ik weet niet waarom deze droom steeds terug komt, en zou ook echt niet weten wat het zou moeten betekenen en of het uberhaubt WAT betekend, maar ik vroeg het me gewoon af.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '06
Dit is wat ik denk:

Je strijd ergens mee, en hoewel je zelf denkt voor te liggen, kom je er steeds weer achter dat je helemaal niet voor ligt, maar laatste blijkt te zijn. Het is een strijd met bekenden van je. Probeer eens wat meer details naar voren te halen. Zoals: Waar is de wedstrijd? Waar ren je naar toe? Hoe zijn de groepen opgebouwd? Wat draag je voor kleren. Is het dag, of nacht? Hoe is de stemming als jij als laatste aankomt? Al dit soort details zijn van belang voor een goede uitleg.
LPChip
LPChip sep 5 '06
Dit klinkt ook een beetje als het sprookje: de slak en de haas, waarin hun een wedstrijd doen, en de slak toch wint.

Ik ben alleen de achterliggende gedachte van dit sprookje kwijt, want ik denk dat deze slaat op jouw droom.
jo
jo sep 5 '06
ik krijg ook het idee dat je iets erg graag wilt maar dat het steeds niet lukt!
Meisje
Meisje sep 5 '06
 Quote:
Origineel van NiMS:
Dit is wat ik denk:

Je strijd ergens mee, en hoewel je zelf denkt voor te liggen, kom je er steeds weer achter dat je helemaal niet voor ligt, maar laatste blijkt te zijn. Het is een strijd met bekenden van je. Probeer eens wat meer details naar voren te halen. Zoals: Waar is de wedstrijd? Waar ren je naar toe? Hoe zijn de groepen opgebouwd? Wat draag je voor kleren. Is het dag, of nacht? Hoe is de stemming als jij als laatste aankomt? Al dit soort details zijn van belang voor een goede uitleg.
De wedstrijd was laatst in mijn droom in een flatgebouw, en een andere keer nog in een kas ofzo.. Heel vaag.. :oIk droeg gewone kleren, en het was dag.. De stemming, nja weet ik niet, gewoon net zoals anders :o

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki