hallo Maryssa ik zal even laten zien wat er klopt en niet
Doe jij iets qua werk of opleiding wat te maken heeft met mode/vormgeving/kunst? Ik heb het idee dat je een heel uniek gevoel hebt voor vorm, kleur en esthetiek.
ja ik doe aan kunst ik ben dan ook van plan om naar een kunst school te gaan na de middelbare school
Zweden krijg ik bij je door. Heb je een conectie met Zweden? Ook Afrika, je bent echt dol op die felle kleuren en aparte stoffen maar ook de cultuur spreekt je aan.
dit zegt me niks
Boosheid krijg ik te voelen bij jou als klein meisje. Ze laten me bliksemschichten zien om jou heen. Ik heb het gevoel dat je niet begrepen bent en je je niet goed kon uiten. Dit heeft een soort van imploderen tot gevolg gehad waarbij jouw woede zich naar jezelf toe richtte. Er zijn littekens uit die tijd; letterlijk, moet ik hierbij zeggen.
klopt maar wat bedoel je als klein meisje? want ik ben een jongen maar ik kan het natuurlijk ook verkeerd begrijpen
Als ik kijk naar de volwassen Lifelotus krijg ik een gelijkmatiger beeld te zien. Je hebt een basisgevoel ontwikkelt over wie je bent en waar je voor staat. Nog steeds begrijpen mensen je niet altijd maar het raakt je niet meer zo. Je haalt je schouders op en in gedachten zie ik je er ook jouw tong bij uitsteken hahaha lekker eigenwijs ben je wel, leuk is dat. Je bent heel eigen heel uniek
klopt
Creatief ben je en je kunt goed tekenen ook toneel trekt je aan. Zing jij ook?
klopt behalve dat toneel gedeelte
Als ik me op jouw energie ga invoelen krijg ik duizeligheid en zwaar hoofd te voelen. Ook alsof je teveel zweeft daarmee bedoel ik dat je niet genoeg geaard bent. Je zou kunnen kijken of je jezelf heel bewust elke dag kunt aarden/gronden vordat je de deur uitstapt om aan een nieuwe dag te beginnen en kijk eens of je verschil merkt
hier weer ik even niks op te zeggen
Ik krijg bij jou het gevoel dat je op een mens valt en niet zozeer speciaal op OF mannen OF vrouwen. Je plaatst jezelf niet in een hokje hierin
als je een relatie bedoeld dan klop het
Hmm vreemd ik krijg een soort van feeënhoed te zien bij je; zo 1 die uitloopt in een punt boven je hoofd en waar lange gekleurde linten aan wapperen. Kun je daar wat mee? Ik kan het zelf niet plaatsen.. Roze een paars en wit zijn de kleuren.
zegt me niks
Wat is er met een hamster..ik hoor het woord hamster. Heb jij een hamster of iets van een ratje als huisdier?
ik heb ooit een tamme rat gehad
Nou..ze zijn wel heel gedetailleerd bij jou.. ze geven me door dat je een maillot draagt met groen, wit, geel? In horizontale banen? Draag je er gympjes bij?
wacht wat?
ik weet niet wat het betekend maar ik zal nooit in mijn leven een maillot dragen
hartelijk bedankt voor de lezing
Gr LifeLotus