Loading...
nl

wie wil mijn foto lezen (LifeLotus)

LifeLotus
LifeLotus feb 27 '11
Delen:
Ruby
Ruby feb 27 '11
Lieve life Lotus,
Ik ben nog aan het oefenen met foto lezen,maar zal je vertellen wat ik doorkrijg.Ik voel een hele warme energie om je heen,je bent een heel liefdevol persoon,doet graag veel voor anderen.Vergeet je je zelf niet!
je houd veel van lachen en geniet vollop van het leven.Gun jezelf ook om vaak de natuur in te gaan en even bij jezelf te komen,gooi de zorgen van je af die je hebt.Ook jij mag er zijn!
Je bent ook vaak ijverig in de dingen die je wilt, heel goed!
Dit is wat ik door krijg hoop dat je er wat mee kan hoor het graag van je.
LifeLotus
LifeLotus feb 27 '11
Quote:
,doet graag veel voor anderen

klopt
Quote:
je houd veel van lachen

dat klopt ook
Quote:
geniet vollop van het leven

nou op het moment valt dat nog wel mee
Quote:
Je bent ook vaak ijverig in de dingen die je wilt

klopt ook

je doet het goed dus dat betekend dat je oefening je goed heeft beloond
Maryssa
Maryssa feb 28 '11
Hey Lifelotus,

Ik wil wel even kijken wat ik doorkrijg bij jouw foto:

* Doe jij iets qua werk of opleiding wat te maken heeft met mode/vormgeving/kunst? Ik heb het idee dat je een heel uniek gevoel hebt voor vorm, kleur en esthetiek.

* Zweden krijg ik bij je door. Heb je een conectie met Zweden? Ook Afrika, je bent echt dol op die felle kleuren en aparte stoffen maar ook de cultuur spreekt je aan.

* Boosheid krijg ik te voelen bij jou als klein meisje. Ze laten me bliksemschichten zien om jou heen. Ik heb het gevoel dat je niet begrepen bent en je je niet goed kon uiten. Dit heeft een soort van imploderen tot gevolg gehad waarbij jouw woede zich naar jezelf toe richtte. Er zijn littekens uit die tijd; letterlijk, moet ik hierbij zeggen.

* Als ik kijk naar de volwassen Lifelotus krijg ik een gelijkmatiger beeld te zien. Je hebt een basisgevoel ontwikkelt over wie je bent en waar je voor staat. Nog steeds begrijpen mensen je niet altijd maar het raakt je niet meer zo. Je haalt je schouders op en in gedachten zie ik je er ook jouw tong bij uitsteken hahaha lekker eigenwijs ben je wel, leuk is dat. Je bent heel eigen heel uniek.

* Creatief ben je en je kunt goed tekenen ook toneel trekt je aan. Zing jij ook?

* Als ik me op jouw energie ga invoelen krijg ik duizeligheid en zwaar hoofd te voelen. Ook alsof je teveel zweeft daarmee bedoel ik dat je niet genoeg geaard bent. Je zou kunnen kijken of je jezelf heel bewust elke dag kunt aarden/gronden vordat je de deur uitstapt om aan een nieuwe dag te beginnen en kijk eens of je verschil merkt.

* Ik krijg bij jou het gevoel dat je op een mens valt en niet zozeer speciaal op OF mannen OF vrouwen. Je plaatst jezelf niet in een hokje hierin.

* Hmm vreemd ik krijg een soort van feeënhoed te zien bij je; zo 1 die uitloopt in een punt boven je hoofd en waar lange gekleurde linten aan wapperen. Kun je daar wat mee? Ik kan het zelf niet plaatsen.. Roze een paars en wit zijn de kleuren.

* Wat is er met een hamster..ik hoor het woord hamster. Heb jij een hamster of iets van een ratje als huisdier?

* Nou..ze zijn wel heel gedetailleerd bij jou.. ze geven me door dat je een maillot draagt met groen, wit, geel? In horizontale banen? Draag je er gympjes bij?

Ik ga het even bij deze lezing laten. Laat je weten wat er klopt en wat niet?

Liefs Maryssa
LifeLotus
LifeLotus feb 28 '11
hallo Maryssa ik zal even laten zien wat er klopt en niet

Quote:
Doe jij iets qua werk of opleiding wat te maken heeft met mode/vormgeving/kunst? Ik heb het idee dat je een heel uniek gevoel hebt voor vorm, kleur en esthetiek.

ja ik doe aan kunst ik ben dan ook van plan om naar een kunst school te gaan na de middelbare school
Quote:
Zweden krijg ik bij je door. Heb je een conectie met Zweden? Ook Afrika, je bent echt dol op die felle kleuren en aparte stoffen maar ook de cultuur spreekt je aan.

dit zegt me niks
Quote:
Boosheid krijg ik te voelen bij jou als klein meisje. Ze laten me bliksemschichten zien om jou heen. Ik heb het gevoel dat je niet begrepen bent en je je niet goed kon uiten. Dit heeft een soort van imploderen tot gevolg gehad waarbij jouw woede zich naar jezelf toe richtte. Er zijn littekens uit die tijd; letterlijk, moet ik hierbij zeggen.
klopt maar wat bedoel je als klein meisje? want ik ben een jongen maar ik kan het natuurlijk ook verkeerd begrijpen
Quote:
Als ik kijk naar de volwassen Lifelotus krijg ik een gelijkmatiger beeld te zien. Je hebt een basisgevoel ontwikkelt over wie je bent en waar je voor staat. Nog steeds begrijpen mensen je niet altijd maar het raakt je niet meer zo. Je haalt je schouders op en in gedachten zie ik je er ook jouw tong bij uitsteken hahaha lekker eigenwijs ben je wel, leuk is dat. Je bent heel eigen heel uniek

klopt
Quote:
Creatief ben je en je kunt goed tekenen ook toneel trekt je aan. Zing jij ook?

klopt behalve dat toneel gedeelte
Quote:
Als ik me op jouw energie ga invoelen krijg ik duizeligheid en zwaar hoofd te voelen. Ook alsof je teveel zweeft daarmee bedoel ik dat je niet genoeg geaard bent. Je zou kunnen kijken of je jezelf heel bewust elke dag kunt aarden/gronden vordat je de deur uitstapt om aan een nieuwe dag te beginnen en kijk eens of je verschil merkt

hier weer ik even niks op te zeggen
Quote:
Ik krijg bij jou het gevoel dat je op een mens valt en niet zozeer speciaal op OF mannen OF vrouwen. Je plaatst jezelf niet in een hokje hierin

als je een relatie bedoeld dan klop het
Quote:
Hmm vreemd ik krijg een soort van feeënhoed te zien bij je; zo 1 die uitloopt in een punt boven je hoofd en waar lange gekleurde linten aan wapperen. Kun je daar wat mee? Ik kan het zelf niet plaatsen.. Roze een paars en wit zijn de kleuren.
zegt me niks
Quote:
Wat is er met een hamster..ik hoor het woord hamster. Heb jij een hamster of iets van een ratje als huisdier?
ik heb ooit een tamme rat gehad
Quote:
Nou..ze zijn wel heel gedetailleerd bij jou.. ze geven me door dat je een maillot draagt met groen, wit, geel? In horizontale banen? Draag je er gympjes bij?

wacht wat? eekik weet niet wat het betekend maar ik zal nooit in mijn leven een maillot dragen confused

hartelijk bedankt voor de lezing
Gr LifeLotus
Maryssa
Maryssa mrt 1 '11
Hey Lifelotus,

Dank voor je feedback. Ik heb nog even gevoeld bij jouw foto over het feit dat je een man bent en geen vrouw. Maar vrouwelijke energie kwam het meest naar voren vandaar dat ik dat kleine meisje benoemde. Ik wil je mijn excuses maken, ik weet niet hoe je het opvat maar ik vind het vervelend dat ik dit verkeerd heb gezien en wil je geenszins beledigen.

Die maillot kreeg ik echt te zien bij je...Heel raar! Dat klopt dus ook ab-so-luut niet.Ik denk dat ik de bron waar deze info uit kwam eens even door elkaar mag gaan schudden. Ik heb hier dus onjuiste info doorgegeven. Spijtig vind ik dat; ik wil dat mijn lezingen grotendeels kloppen, dat vind ik belangrijk. Misschien een signaal dat ik fotolezen even niet moet doen in deze voor mij drukke periode.

Ik wens je een mooie tijd toe op de opleiding die je gaat volgen, Lifelotus het past super bij je!

Liefs Maryssa
LifeLotus
LifeLotus mrt 1 '11
geeft niks hoor, fouten maken is menselijk
karda
karda mrt 2 '11
Hoi lifelotus (mooie naam)

Wat ik bij je voel als ik je foto kijk

iets bravoursachtigs
innerlijk weten (jij weet vanuit jezelf al een hoop)
het kind in je zelf
blijmoedig
je kan ook best stoer overkomen
houd jij van computeren
sociaal

ben benieuwd of je het herkend.

liefs karda
Serenity
Serenity mrt 2 '11
Hoi hoi Lifelotus.
Ik lees geen foto's ik krijg een bepaalde indruk van mensen en die kunnen soms wat negatief van aard zijn maar ik bedoel het allemaal goed immers ken ik je niet om je te veroordelen.

Goed hier komt die.

Life Lotus ik krijg de indruk dat je behoorlijk schijt hebt wat andere denken over je acties en handelingen omdat je denkt vrij zeker bent in je doen en laten of zo wil je overkomen.

Ik krijg ook de indruk dat er een verdriet is, vroeger gepest geweest misschien?!
Ik krijg ook de indruk dat je geen vrede hebt met de bouw van je lichaam en daar speel en experimenteer je nu nog mee om te checken wat jouw eigen stijl nu eigenlijk is.(leuk leuk leuk)
Hiermee ontdek je ook wat je wel of niet leuk vind en de voor en nadelen van verschillende soorten stijlen.

Ik zie nu je gezicht veranderen in een vriendelijke warme persoon je doet erg je best voor anderen en je moeder of oma heeft je dat goed geleerd ook de wijze levens lessen worden door haar uit gelegd en die begrijp je en kan je inbeelden en plaatsen in je eigen leven denk ik.

Ik denk dat je verdrietig bent over iets uit het verleden en dat je met die gevoelens aan de slag zou kunnen gaan daar door hoeft je niet meer zo grof en bot te reageren en kan je meer en ook weer je warme eigenschappen naar boven halen en lekker lachen en aantutten met de rest (op wat voor gebied dan ook.)

Dat was het ik ben benieuwd wink
LifeLotus
LifeLotus mrt 2 '11
voor karda, bijna alles klopt alleen het sociaal gedeelte klopt niet

en voor lily beau:
Quote:
ik krijg de indruk dat je behoorlijk schijt hebt wat andere denken over je acties en handelingen omdat je denkt vrij zeker bent in je doen en laten of zo wil je overkomen.

klopt
Quote:
Ik krijg ook de indruk dat er een verdriet is, vroeger gepest geweest misschien?!

klopt maar dat werd minder toen ik van me af begon te slaan
Quote:
Ik krijg ook de indruk dat je geen vrede hebt met de bouw van je lichaam en daar speel en experimenteer je nu nog mee om te checken wat jouw eigen stijl nu eigenlijk is.(leuk leuk leuk)
Hiermee ontdek je ook wat je wel of niet leuk vind en de voor en nadelen van verschillende soorten stijlen.

dat valt eigenlijk nog wel mee
Quote:
Ik zie nu je gezicht veranderen in een vriendelijke warme persoon je doet erg je best voor anderen en je moeder of oma heeft je dat goed geleerd ook de wijze levens lessen worden door haar uit gelegd en die begrijp je en kan je inbeelden en plaatsen in je eigen leven denk ik.

dat zou kunnen kloppen maar dat heb ik dan van mijn moeder want ik heb mijn oma niet lang gekend helaas
Quote:
Ik denk dat je verdrietig bent over iets uit het verleden en dat je met die gevoelens aan de slag zou kunnen gaan daar door hoeft je niet meer zo grof en bot te reageren en kan je meer en ook weer je warme eigenschappen naar boven halen en lekker lachen en aantutten met de rest (op wat voor gebied dan ook.)

het klopt dat ik met mijn verleden zit maar zo grof en bot vind ik me zelf eigenlijk niet grin

dank jullie beiden voor de lezing

Gr LifeLotus

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki