Loading...
nl

Nims, Fotolezen

admin
admin feb 26 '11
Bedankt Mare voor je mooie uitleg smile

knufff Ajada
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 26 '11
Origineel bericht van: L'arbe de vie
Lieve Nims,

Hoi L'arbe, bedankt voor het lezen! Ik zal ook even op jouw lezing reageren.
Origineel bericht van: L'arbe de vie

Bij het lezen van je foto merkte ik dat mijn zicht verslechterde, ik zag wazig en voelde een druk bij mijn hoofd, tussen mijn wenkbrauwen.

Dat klinkt als mijn 3e oog. Ook zie ik in de rest van de lezingen het thema terugkomen dat er een druk op mijn hoofd zit en dat ik het heel druk heb. Dat klopt ook wel en ik merk de laatste paar dagen dat er opeens veel rust in mijn dagen wordt ingebouwd. Zo worden afspraken ineens afgezegd, of verplaats en ben ik zowaar bijna het hele weekend sinds lange tijd weer thuis.
Origineel bericht van: L'arbe de vie

Ik kreeg daar een heel misselijk gevoel bij, alsof als het ware er van heel diep vanuit mijn onderbuik ook allerlei dingen naar boven kwamen.

Dat kan ook te maken hebben met een paar sessies die ik op mijn opleiding heb gedaan waarin vooral mijn innerlijke kind naar boven is gekomen. Die heeft een hoop weggestopt in vele jaren, waaronder een walging en misselijkheid die is losgemaakt.
Origineel bericht van: L'arbe de vie

Verder zie ik ook een vermoeidheid naarmate ik langer naar je kijk. Weet niet of je die week een drukke week had gehad, maar je houding en uitstraling laten moeheid zien. Heb het gevoel dat je misschien wat meer rustmomenten voor jezelf mag inplannen.

Zoals ik al zei, het leven rijkt mij dat aan laugh. Toch voel ik enorm veel energie in de hektiek, dus ergens zit er toch een disbalans. Maar zeker op mijn werk heb ik een enorme drukke periode, waarin gelukkig weer wat rust begint te komen!
Origineel bericht van: L'arbe de vie

Ik merk dat je een hele warme lieve energie om je heen draagt.
Voor de rest laat je mij niets meer zien of voelen,

Ok dank je wel voor je lezing. Zeer treffend! Je hebt er duidelijk gevoel voor om goed te kunnen lezen.
Origineel bericht van: L'arbe de vie

Liefs, L’ arbe de Vie
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 26 '11
Dankjewel voor je feedback Nims!
lfs
karda
karda feb 27 '11
hoi Nims,

Leuke foto trouwens!
Open minded
Intelligent niet zo veel moeite om leerstof tot je te nemen
Je weet in grote lijnen wat je wilt maar je bent nog wel wat onzeker over jezelf, wil nog wel af en toe bevestiging van anderen.
Hsp
doorzetter, je kan ergens voor 200% voor gaan, dan geef je je
helemaal.
Ik zie ook het kind injzelf.
perfectionist
je maakt het jezelf wel eens moeilijker dan het is.
Bedachtzaam
creatief

Ik ben benieuwd of je er iets in herkend
liefs karda






JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '11
Origineel bericht van: karda
hoi Nims,

Leuke foto trouwens!

Dank je :), en ook bedankt voor je lezing! Ik zal meteen reageren.
Origineel bericht van: karda

Open minded

Klopt.
Origineel bericht van: karda
Intelligent niet zo veel moeite om leerstof tot je te nemen

Klopt ook.
Origineel bericht van: karda
Je weet in grote lijnen wat je wilt maar je bent nog wel wat onzeker over jezelf, wil nog wel af en toe bevestiging van anderen.

Klopt ook. Hoewel de bevestiging van anderen is niet het juiste woord. Soms betrap ik me erop dat ik waardering wil hebben. Vanuit mezelf weet ik namelijk wel dat ik het juist doe, en wat ik wil.
Origineel bericht van: karda
Hsp
doorzetter, je kan ergens voor 200% voor gaan, dan geef je je
helemaal.

Klopt ook.
Origineel bericht van: karda
Ik zie ook het kind injzelf.

Inderdaad, daar heb ik weer contact mee gekregen de laatste tijd.
Origineel bericht van: karda
perfectionist

Nee niet echt. Ik wil de dingen wel graag secuur en goed doen, maar niet tot in het perfecte af. Goed is goed genoeg is eerder mijn motto wink.
Origineel bericht van: karda
je maakt het jezelf wel eens moeilijker dan het is.

Ik probeer altijd efficient te zijn. Ik ben van nature nogal lui smile. Dus meestal maak ik het mezelf makkelijker wink.
Origineel bericht van: karda
Bedachtzaam

Ja dat klopt heel goed. Ben een echt hoofdmens, hoewel ik nu meer naar mijn gevoel aan het gaan ben.
Origineel bericht van: karda

creatief

Klopt ook. Toevallig had ik een heel creatief weekend dit weekend laugh.
Origineel bericht van: karda

Ik ben benieuwd of je er iets in herkend

Jazeker wel. Bedankt en klopt voor het grootste gedeelte helemaal!
Origineel bericht van: karda
liefs karda
karda
karda feb 27 '11
Hoi Nims,

Leuk dat je het meeste herkend.
bedankt voor je feedback.

liefs Karda
Sundance
Sundance feb 28 '11
de zonnevlecht komt sterk naar voren, hij gloeit als een lampje, lekker warm.
als ik zo naar je kijk, krijg ik de lachstuipen, hahaha. heerlijk.
je hebt ze allemaal voor de gek, niet dat je mensen uitlacht...zeker niet. wel proberen er altijd weer mensen boven jou te gaan staan. maar jij hebt ze wel gauw door. niet dat je dat zegt tegen hen maar je neemt dan wat afstand, je gaat dan even uit het veld/buiten de lijn staan, om alles weer even goed te overzien. aansluitend (als je weer ziet hoe alles staat, duik je weer het veld op en speel je weer mee op jouw eigenste manier).
dit deed je van kinds af aan al. meespelen/afstand nemen/kijken waar je staat/ en weer meedoen, maar op jouw manier.en beviel het niet, dan was het klaar en zocht je jouw dingen elders.(ik zie in dit deel trouwens niets zwaars hoor. het is een mooi iets om af en aan even aan de zijlijn te gaan staan om alles even heel goed te bekijken).
hou jij jouw rechterringvinger altijd omhoog bij het typen, of bij andere dingen doen? hij staat wat hoger als je in ontspannen staat bent. (of wacht je op een mooie ring...haha, grapje;) ).
als jij wat 'nieuws' hebt ontdekt/herinnerd loop je wat te stuiteren en voel je bij jou mega grote vlinders in de buik. je taalt dan ook totaal niet naar voedsel (ik bedoel hiermee niet een verliefdheid naar een dame toe). je hebt dan gewoon geen aards voedsel nodig, je leeft dan echt voor wat dagen op hooglicht. tot dat je denkt; oh, ik moet toch wat(al krabbent op het koppie)? ohja...eten. hahaha...
wel goed blijven drinken.
je hart opend zich met de dag, als een hanenborst kan die ineens naar voren gaan staan, zo vol warmte telkens weer. soms zo vol, dat je wel eens het gevoel hebt dat het je borst bijna uitloopt/stroomt. heerlijk vol gevoel. tot het zich weer geintegreerd heeft met jou en dan weer op naar een volgend moment. en die momenten volgen zich nu wel heel snel achter elkaar op. de liefde voor jezelf wordt steeds sterker en de omgeving voelt het heel sterk. ze gedragen zich zo naar jou toe, of ze allemaal verliefd zijn op jou, hoewel het eigenlijk om jouw energie/uitstraling gaat. maar dat hebben ze (nog) niet in de gaten.

even stoppen voor nu.even kletsen met m,n broertje en dan ik ga sporten. hahaha...
bye bye
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 2 '11
Origineel bericht van: Sundance
de zonnevlecht komt sterk naar voren, hij gloeit als een lampje, lekker warm.
als ik zo naar je kijk, krijg ik de lachstuipen, hahaha. heerlijk.

Bedankt voor het lezen. Ik hou zeker van humor smile.
Origineel bericht van: Sundance

je hebt ze allemaal voor de gek, niet dat je mensen uitlacht...zeker niet. wel proberen er altijd weer mensen boven jou te gaan staan. maar jij hebt ze wel gauw door. niet dat je dat zegt tegen hen maar je neemt dan wat afstand, je gaat dan even uit het veld/buiten de lijn staan, om alles weer even goed te overzien.

Dit klopt deels. Echter ga ik geen afstand nemen, maar meestal ga ik er gewoon wat mee doen. Ik confronteer mensen graag met hun eigen gedrag wink. Dus afstand nemen zou ik misschien wat meer mogen doen.
Origineel bericht van: Sundance

aansluitend (als je weer ziet hoe alles staat, duik je weer het veld op en speel je weer mee op jouw eigenste manier).
dit deed je van kinds af aan al. meespelen/afstand nemen/kijken waar je staat/ en weer meedoen, maar op jouw manier.en beviel het niet, dan was het klaar en zocht je jouw dingen elders.

Ik herken dat niet zo. Ik ben meestal wel actief en zeker met spelen. Dan speel ik graag mee laugh.
Origineel bericht van: Sundance

(ik zie in dit deel trouwens niets zwaars hoor. het is een mooi iets om af en aan even aan de zijlijn te gaan staan om alles even heel goed te bekijken).
hou jij jouw rechterringvinger altijd omhoog bij het typen, of bij andere dingen doen? hij staat wat hoger als je in ontspannen staat bent.

Nee dat zeker niet. Ik typ met 10 vingers. Wat er wel vaak bij mij omhoog staat, is mijn rechter pink smile. Zeker als ik een glaasje drink, dan komt mijn rechter pink omhoog. Geen idee hoe dat komt, maar is bij mij (en grappig genoeg ook mijn Tweelingziel) iets dat gebeurd laugh.
Origineel bericht van: Sundance

(of wacht je op een mooie ring...haha, grapje;) ).
als jij wat 'nieuws' hebt ontdekt/herinnerd loop je wat te stuiteren en voel je bij jou mega grote vlinders in de buik.

Ja dat klopt, ik ben zeker enthousiast.
Origineel bericht van: Sundance

je taalt dan ook totaal niet naar voedsel (ik bedoel hiermee niet een verliefdheid naar een dame toe). je hebt dan gewoon geen aards voedsel nodig, je leeft dan echt voor wat dagen op hooglicht. tot dat je denkt; oh, ik moet toch wat(al krabbent op het koppie)? ohja...eten. hahaha...

Nee sorry, dat gebeurd bij mij niet. Ik ben echt een eet-fan en zal daarom ook zeker geen eten overslaan. Mijn biologische klok weet gewoon 12:00, ik moet lunchen! Dus dan laat ik alles vallen en ga ik eten. Ik hou ook echt wel van lekker eten en lekker koken.
Origineel bericht van: Sundance

wel goed blijven drinken.

Dat doe ik zeker. Paar liter water per dag zijn wel voor mij
Origineel bericht van: Sundance

je hart opend zich met de dag, als een hanenborst kan die ineens naar voren gaan staan, zo vol warmte telkens weer. soms zo vol, dat je wel eens het gevoel hebt dat het je borst bijna uitloopt/stroomt. heerlijk vol gevoel. tot het zich weer geintegreerd heeft met jou en dan weer op naar een volgend moment. en die momenten volgen zich nu wel heel snel achter elkaar op.

Ik herken het niet zo, maar misschien volgen ze zo snel op, dat ik het niet herken?
Origineel bericht van: Sundance

de liefde voor jezelf wordt steeds sterker en de omgeving voelt het heel sterk. ze gedragen zich zo naar jou toe, of ze allemaal verliefd zijn op jou, hoewel het eigenlijk om jouw energie/uitstraling gaat. maar dat hebben ze (nog) niet in de gaten.

Maar ik wel tonguewink
Origineel bericht van: Sundance

even stoppen voor nu.even kletsen met m,n broertje en dan ik ga sporten. hahaha...
bye bye

Dank je wel voor je lezing!
Sundance
Sundance mrt 2 '11
your welcome smile
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki