de zonnevlecht komt sterk naar voren, hij gloeit als een lampje, lekker warm.
als ik zo naar je kijk, krijg ik de lachstuipen, hahaha. heerlijk.
Bedankt voor het lezen. Ik hou zeker van humor
.
je hebt ze allemaal voor de gek, niet dat je mensen uitlacht...zeker niet. wel proberen er altijd weer mensen boven jou te gaan staan. maar jij hebt ze wel gauw door. niet dat je dat zegt tegen hen maar je neemt dan wat afstand, je gaat dan even uit het veld/buiten de lijn staan, om alles weer even goed te overzien.
Dit klopt deels. Echter ga ik geen afstand nemen, maar meestal ga ik er gewoon wat mee doen. Ik confronteer mensen graag met hun eigen gedrag
. Dus afstand nemen zou ik misschien wat meer mogen doen.
aansluitend (als je weer ziet hoe alles staat, duik je weer het veld op en speel je weer mee op jouw eigenste manier).
dit deed je van kinds af aan al. meespelen/afstand nemen/kijken waar je staat/ en weer meedoen, maar op jouw manier.en beviel het niet, dan was het klaar en zocht je jouw dingen elders.
Ik herken dat niet zo. Ik ben meestal wel actief en zeker met spelen. Dan speel ik graag mee
.
(ik zie in dit deel trouwens niets zwaars hoor. het is een mooi iets om af en aan even aan de zijlijn te gaan staan om alles even heel goed te bekijken).
hou jij jouw rechterringvinger altijd omhoog bij het typen, of bij andere dingen doen? hij staat wat hoger als je in ontspannen staat bent.
Nee dat zeker niet. Ik typ met 10 vingers. Wat er wel vaak bij mij omhoog staat, is mijn rechter pink
. Zeker als ik een glaasje drink, dan komt mijn rechter pink omhoog. Geen idee hoe dat komt, maar is bij mij (en grappig genoeg ook mijn Tweelingziel) iets dat gebeurd
.
(of wacht je op een mooie ring...haha, grapje;) ).
als jij wat 'nieuws' hebt ontdekt/herinnerd loop je wat te stuiteren en voel je bij jou mega grote vlinders in de buik.
Ja dat klopt, ik ben zeker enthousiast.
je taalt dan ook totaal niet naar voedsel (ik bedoel hiermee niet een verliefdheid naar een dame toe). je hebt dan gewoon geen aards voedsel nodig, je leeft dan echt voor wat dagen op hooglicht. tot dat je denkt; oh, ik moet toch wat(al krabbent op het koppie)? ohja...eten. hahaha...
Nee sorry, dat gebeurd bij mij niet. Ik ben echt een eet-fan en zal daarom ook zeker geen eten overslaan. Mijn biologische klok weet gewoon 12:00, ik moet lunchen! Dus dan laat ik alles vallen en ga ik eten. Ik hou ook echt wel van lekker eten en lekker koken.
wel goed blijven drinken.
Dat doe ik zeker. Paar liter water per dag zijn wel voor mij
je hart opend zich met de dag, als een hanenborst kan die ineens naar voren gaan staan, zo vol warmte telkens weer. soms zo vol, dat je wel eens het gevoel hebt dat het je borst bijna uitloopt/stroomt. heerlijk vol gevoel. tot het zich weer geintegreerd heeft met jou en dan weer op naar een volgend moment. en die momenten volgen zich nu wel heel snel achter elkaar op.
Ik herken het niet zo, maar misschien volgen ze zo snel op, dat ik het niet herken?
de liefde voor jezelf wordt steeds sterker en de omgeving voelt het heel sterk. ze gedragen zich zo naar jou toe, of ze allemaal verliefd zijn op jou, hoewel het eigenlijk om jouw energie/uitstraling gaat. maar dat hebben ze (nog) niet in de gaten.
Maar ik wel
even stoppen voor nu.even kletsen met m,n broertje en dan ik ga sporten. hahaha...
bye bye
Dank je wel voor je lezing!