Bedankt voor je lezing. Ik zal ook even op jou reageren.
Je bent iemand die in het "echte" leven met een groep mensen omgaat die over het algemeen dezelfde visie en mentaliteit hebben als jij. Dit voelt goed en vertrouwd en je staat daarom voor veel mensen open en kan best ver meegaan.
Ja dat klopt.
Hoewel je duidelijk je eigen grenzen, meningen, gevoelens en ideeen hebt, zul je dit niet zo snel laten merken, maar de volgende keer dat je bijv. deze persoon tegen komt, is dat het eerste wat je weer te binnen schiet, maar dit doe je wel met respect.
Ik laat dat wel snel merken. Als iemand mijn grenzen raakt, dan zal ik dat (wel met respect) duidelijk maken.
Het heeft dus met een gave van opmerken, spiritualiteit en stabiliteit te maken. Als je in je persoonlijke gebied wordt uitgedaagd, dan kun je flink in de bres springen, want waar jij een mening over hebt, dat kun je met duidelijke argumenten onderbouwen en ze praten jou niet zo snel van je stuk.
Ja dat klopt helemaal.
Een tikkeltje eigenwijs, maar wel in de goede zin van het woord, want als je ergens voor staat, dan sta je daar ook voor.
Klopt
. Laat dat tikkeltje maar weg
.
Ik krijg bij jou een bepaalde "last" aan de bovenkant boven je voorhoofd te voelen. Alsof daar een lichte druk op staat, heeft dit misschien met je ademhaling te maken.
Nee, maar wel met de druk die ik de afgelopen tijd voelt. Het komt op mij over als een effect van de transformatie naar de nieuwe wereld, waarin ik merk dat ik op sommige vlakken moeite heb om hier echt te zijn.
Je hebt energie en bent altijd bezig. Kan weinig echt stil zitten, omdat je van alles wilt oppakken, daar ideeen over hebt, en daar ook gelijk iets mee kan en wil doen. Een doener.
Klopt helemaal!
Mentaal sterk bezig, en je kunt ook heel snel loslaten zonder teveel emotioneel erbij betrokken te zijn. Als voor jou iets klaar is, dan is het ook klaar, en laat je het gaan. Dit zonder achterom te kijken.
Ja heel goed. Zeker gezien de afgelopen periode waarin ik een nieuw leven ben begonnen, heb ik het oude zeer snel losgelaten omdat het me niet meer diende.
Je bent sterk visueel ingesteld, weet niet of je veel documentaires kijkt, hier ligt ook een bepaalde interesse van jou.
Nee die kijk ik niet veel, maar vind ze wel erg leuk. Wel ben ik erg visueel ingesteld, dus dat klopt ook.
Houdt van plezier, lekker leuke dingen doen. Thuiszitten is prima, maar dat hoeft nou ook weer niet uren lang, want er is altijd wel wat te beleven!
Dat klopt niet, ik hou namelijk erg van thuis zijn. Weliswaar leuke dingen doen en met veel plezier! Maar ik hoef niet persee weg.
Heb jij iets met Zen of het Boeddhisme, trekt dit jou aan: deze manier van leven en beleven?
Nee heb ik niets mee en hou me ook niet echt mee bezig. Ik ben een merudiaan
.
Je bent echt op je eigen ontwikkeling gericht, in combinatie met mensen die jij liefhebt, daar heb je dezelfde gevoelens voor.
Klopt!
Je bent met andere mensen bezig omdat jij dat vanuit je hart wil doen, en niet omdat je je met anderen vergelijkt, want dat boeit je niets. Het gaat eerder om de ervaring wat je aanspreekt en wat jij voor jezelf ermee kan doen. Dat scheelt een hoop nodeloze energie.
Klopt ook helemaal
.
Momenteel ben je bezig met iets waar je concentratie bij nodig hebt, en dit is achter de computer (daar bedoel ik geen Merudi mee
). Het is belangrijk voor jou, want hiermee wil je iets uitdragen, je wil ermee naar buiten treden. Het sluit aan op je persoonlijke ervaringen/beleving van een onderwerp wat in je leven heeft gespeeld.
Ik weet niet wat je hier precies mee bedoelt. Ik ben op dit moment vooral bezig met mijn nieuwe huis wat ik heb gekocht. Misschien bedoel je mijn kinderboekjes? Daarvoor ben ik nu in gesprek met een uitgever.
Tot zover!
Groetjes,
Bart
Dank je wel. Goede lezing!