Loading...
nl

Nims, Fotolezen

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '11
Hoi,

Het is alweer een hele tijd geleden en ik vroeg me af of iemand mijn foto van afgelopen zaterdag wil lezen:

Delen:
admin
admin feb 25 '11
Leuke foto Nims,

Even kijken of ik het niet verleerd ben foto lezen.
Ik voel een band om mijn hoofd en voel een druk op mijn kruinchakra
het eerste wat ik hierbij zie is een glas water en veel drinken .
Ook voel ik dat je even op mag passen op het aarden.
Had je de vorige dag een glaasje op ik voel een soort van kater.
Je kan er niet zo goed tegen omdat je systeem te gevoelig is voor deze dingen.
verder krijg ik weer een opstapje te zien net of je soms een treedje hoger staat en dan weer een stapje naar beneden doet.
Ik denk dat je het liefst een stukje langer was geweest.
Anders weet ik het niet.
Er komt erg weinig over deze foto binnen.
Wat ik nog wel zie is dat je er staat en denkt moet dit nu ik doe het maar...in deze situatie pas je je aan aan iemand anders.
Ik zie door je heen een verlegen man jongen die dat soms niet van zich zelf bewust is maar het wel uitstraalt...
Je doet anderen graag een plezier en bent flexibel in de omgang.
Lieve Nims je bent op dit niveau niet te lezen voor mij.
Ik denk dat ik er helemaal naast zit.

liefs Ajada
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '11
Origineel bericht van: AJÂDA
Leuke foto Nims,

Even kijken of ik het niet verleerd ben foto lezen.

Ik denk dat je weer mag oefenen wink. Bedankt voor je rectie ik zal even reageren.
Origineel bericht van: AJÂDA

Ik voel een band om mijn hoofd en voel een druk op mijn kruinchakra

De laatste tijd voel ik wel drukte in mijn hoofd. Ik weet niet of dit hetzelfde is,.
Origineel bericht van: AJÂDA

het eerste wat ik hierbij zie is een glas water en veel drinken .

Ik drink altijd al redelijk veel water, zowieso begint mijn dag met een glaasje water.
Origineel bericht van: AJÂDA

Ook voel ik dat je even op mag passen op het aarden.
Had je de vorige dag een glaasje op ik voel een soort van kater.

Nope helemaal niet. Dit was vlak voordat ik ging stappen.
Origineel bericht van: AJÂDA

Je kan er niet zo goed tegen omdat je systeem te gevoelig is voor deze dingen.

Ik kan er juist heel goed tegen. Ik heb die avond redelijk wat bier op gehad, zonder bijwerkingen wink.
Origineel bericht van: AJÂDA

verder krijg ik weer een opstapje te zien net of je soms een treedje hoger staat en dan weer een stapje naar beneden doet.
Ik denk dat je het liefst een stukje langer was geweest.
Anders weet ik het niet.

Ik weet het ook niet. Het zegt mij niets.
Origineel bericht van: AJÂDA
Er komt erg weinig over deze foto binnen.
Wat ik nog wel zie is dat je er staat en denkt moet dit nu ik doe het maar...in deze situatie pas je je aan aan iemand anders.

Ook dit kan ik niet plaatsen. Ik had er juist heel veel zin in om uit te gaan die avond, en vond het ook leuk om de foto te laten maken.
Origineel bericht van: AJÂDA
Ik zie door je heen een verlegen man jongen die dat soms niet van zich zelf bewust is maar het wel uitstraalt...

Ik ben nooit zo verlegen. Ik kan makkelijk praten en contact maken en vindt dit niet eng. Ik kan dit dus ook niet plaatsen.
Origineel bericht van: AJÂDA

Je doet anderen graag een plezier en bent flexibel in de omgang.

Ik ben juist niet zo flexibel en doe liever mijn eigen ding. Ook anderen doe ik alleen een plezier als ik mezelf er ook een plezier mee doe. Dus die kan ik ook niet goed plaatsen.
Origineel bericht van: AJÂDA

Lieve Nims je bent op dit niveau niet te lezen voor mij.
Ik denk dat ik er helemaal naast zit.

liefs Ajada

Ja daar lijkt het op. Misschien nog een keer proberen? Of enig idee waarom het niet lukt?
admin
admin feb 25 '11
hahaaha het kan niet altijd lukken je blijft een raadsel grin
admin
admin feb 25 '11
Ik denk dat het komt, dat ik door de foto niet in de juiste drive kom .
Ik merk dat het me zonder foto beter af gaat.
Een andere manier ligt me beter.

liefs en ik hoop dat de anderen het beter doen dan ik hihi dit was prutswerk...Ajada
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '11
Ik hoop dat anderen het ook beter kunnen haha.

Maar ja, engelmensen zijn lastig te lezen he wink

http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/7_6_lijken%20iets%20te%20missen.htm

Mensen die de Engelmens observeren en proberen te "lezen" ontdekken iets vreemds aan de Engelmens. Ze lijken iets te missen en zijn ongrijpbaar. Vaak is de Engelmens totaal niet in te schatten en is deze volkomen onbegrijpbaar voor de lezer. De echte oorzaak is het gebrek van de ziel. De Engelmens heeft geen identiteit, geen wensen, geen voorkeuren en afkeuren. Hiermee zijn de intenties van de Engelmens onleesbaar geworden omdat ze deze simpelweg niet heeft.

Wat er mist is het gevoel van een eigen "ik". Deze is niet aanwezig bij de Engelmens. Iemand die een Engelmens voor het eerst probeert te lezen, zal zich ook kunnen verbazen over de leegte die ze ziet.
admin
admin feb 25 '11
Dat zal het zijn Nims....dit hoor ik ook vaak en bemerk het in mezelf.
Wil jij mij een keer lezen kijken wat jij in mij ziet?

liefs Ajada
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '11
Ja hoor ik wil je zeker wel lezen. Plaats maar een recente foto smile

Overigens ben ik nog steeds benieuwd naar lezingen van anderen laugh
admin
admin feb 25 '11
Je bent iemand die in het "echte" leven met een groep mensen omgaat die over het algemeen dezelfde visie en mentaliteit hebben als jij. Dit voelt goed en vertrouwd en je staat daarom voor veel mensen open en kan best ver meegaan. Hoewel je duidelijk je eigen grenzen, meningen, gevoelens en ideeen hebt, zul je dit niet zo snel laten merken, maar de volgende keer dat je bijv. deze persoon tegen komt, is dat het eerste wat je weer te binnen schiet, maar dit doe je wel met respect. Het heeft dus met een gave van opmerken, spiritualiteit en stabiliteit te maken. Als je in je persoonlijke gebied wordt uitgedaagd, dan kun je flink in de bres springen, want waar jij een mening over hebt, dat kun je met duidelijke argumenten onderbouwen en ze praten jou niet zo snel van je stuk. Een tikkeltje eigenwijs, maar wel in de goede zin van het woord, want als je ergens voor staat, dan sta je daar ook voor. Ik krijg bij jou een bepaalde "last" aan de bovenkant boven je voorhoofd te voelen. Alsof daar een lichte druk op staat, heeft dit misschien met je ademhaling te maken.

Je hebt energie en bent altijd bezig. Kan weinig echt stil zitten, omdat je van alles wilt oppakken, daar ideeen over hebt, en daar ook gelijk iets mee kan en wil doen. Een doener. Mentaal sterk bezig, en je kunt ook heel snel loslaten zonder teveel emotioneel erbij betrokken te zijn. Als voor jou iets klaar is, dan is het ook klaar, en laat je het gaan. Dit zonder achterom te kijken.

Je bent sterk visueel ingesteld, weet niet of je veel documentaires kijkt, hier ligt ook een bepaalde interesse van jou.

Houdt van plezier, lekker leuke dingen doen. Thuiszitten is prima, maar dat hoeft nou ook weer niet uren lang, want er is altijd wel wat te beleven!

Heb jij iets met Zen of het Boeddhisme, trekt dit jou aan: deze manier van leven en beleven?

Je bent echt op je eigen ontwikkeling gericht, in combinatie met mensen die jij liefhebt, daar heb je dezelfde gevoelens voor. Je bent met andere mensen bezig omdat jij dat vanuit je hart wil doen, en niet omdat je je met anderen vergelijkt, want dat boeit je niets. Het gaat eerder om de ervaring wat je aanspreekt en wat jij voor jezelf ermee kan doen. Dat scheelt een hoop nodeloze energie.

Momenteel ben je bezig met iets waar je concentratie bij nodig hebt, en dit is achter de computer (daar bedoel ik geen Merudi mee wink). Het is belangrijk voor jou, want hiermee wil je iets uitdragen, je wil ermee naar buiten treden. Het sluit aan op je persoonlijke ervaringen/beleving van een onderwerp wat in je leven heeft gespeeld.

Tot zover!

Groetjes,
Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '11
Bedankt voor je lezing. Ik zal ook even op jou reageren.

Origineel bericht van: Bart
Je bent iemand die in het "echte" leven met een groep mensen omgaat die over het algemeen dezelfde visie en mentaliteit hebben als jij. Dit voelt goed en vertrouwd en je staat daarom voor veel mensen open en kan best ver meegaan.

Ja dat klopt.
Origineel bericht van: Bart

Hoewel je duidelijk je eigen grenzen, meningen, gevoelens en ideeen hebt, zul je dit niet zo snel laten merken, maar de volgende keer dat je bijv. deze persoon tegen komt, is dat het eerste wat je weer te binnen schiet, maar dit doe je wel met respect.

Ik laat dat wel snel merken. Als iemand mijn grenzen raakt, dan zal ik dat (wel met respect) duidelijk maken.
Origineel bericht van: Bart

Het heeft dus met een gave van opmerken, spiritualiteit en stabiliteit te maken. Als je in je persoonlijke gebied wordt uitgedaagd, dan kun je flink in de bres springen, want waar jij een mening over hebt, dat kun je met duidelijke argumenten onderbouwen en ze praten jou niet zo snel van je stuk.

Ja dat klopt helemaal.
Origineel bericht van: Bart

Een tikkeltje eigenwijs, maar wel in de goede zin van het woord, want als je ergens voor staat, dan sta je daar ook voor.

Klopt smile. Laat dat tikkeltje maar weg wink.
Origineel bericht van: Bart

Ik krijg bij jou een bepaalde "last" aan de bovenkant boven je voorhoofd te voelen. Alsof daar een lichte druk op staat, heeft dit misschien met je ademhaling te maken.

Nee, maar wel met de druk die ik de afgelopen tijd voelt. Het komt op mij over als een effect van de transformatie naar de nieuwe wereld, waarin ik merk dat ik op sommige vlakken moeite heb om hier echt te zijn.
Origineel bericht van: Bart

Je hebt energie en bent altijd bezig. Kan weinig echt stil zitten, omdat je van alles wilt oppakken, daar ideeen over hebt, en daar ook gelijk iets mee kan en wil doen. Een doener.

Klopt helemaal!
Origineel bericht van: Bart

Mentaal sterk bezig, en je kunt ook heel snel loslaten zonder teveel emotioneel erbij betrokken te zijn. Als voor jou iets klaar is, dan is het ook klaar, en laat je het gaan. Dit zonder achterom te kijken.

Ja heel goed. Zeker gezien de afgelopen periode waarin ik een nieuw leven ben begonnen, heb ik het oude zeer snel losgelaten omdat het me niet meer diende.
Origineel bericht van: Bart

Je bent sterk visueel ingesteld, weet niet of je veel documentaires kijkt, hier ligt ook een bepaalde interesse van jou.

Nee die kijk ik niet veel, maar vind ze wel erg leuk. Wel ben ik erg visueel ingesteld, dus dat klopt ook.
Origineel bericht van: Bart

Houdt van plezier, lekker leuke dingen doen. Thuiszitten is prima, maar dat hoeft nou ook weer niet uren lang, want er is altijd wel wat te beleven!

Dat klopt niet, ik hou namelijk erg van thuis zijn. Weliswaar leuke dingen doen en met veel plezier! Maar ik hoef niet persee weg.
Origineel bericht van: Bart

Heb jij iets met Zen of het Boeddhisme, trekt dit jou aan: deze manier van leven en beleven?

Nee heb ik niets mee en hou me ook niet echt mee bezig. Ik ben een merudiaan wink.
Origineel bericht van: Bart

Je bent echt op je eigen ontwikkeling gericht, in combinatie met mensen die jij liefhebt, daar heb je dezelfde gevoelens voor.

Klopt!
Origineel bericht van: Bart

Je bent met andere mensen bezig omdat jij dat vanuit je hart wil doen, en niet omdat je je met anderen vergelijkt, want dat boeit je niets. Het gaat eerder om de ervaring wat je aanspreekt en wat jij voor jezelf ermee kan doen. Dat scheelt een hoop nodeloze energie.

Klopt ook helemaal smile.
Origineel bericht van: Bart

Momenteel ben je bezig met iets waar je concentratie bij nodig hebt, en dit is achter de computer (daar bedoel ik geen Merudi mee wink). Het is belangrijk voor jou, want hiermee wil je iets uitdragen, je wil ermee naar buiten treden. Het sluit aan op je persoonlijke ervaringen/beleving van een onderwerp wat in je leven heeft gespeeld.

Ik weet niet wat je hier precies mee bedoelt. Ik ben op dit moment vooral bezig met mijn nieuwe huis wat ik heb gekocht. Misschien bedoel je mijn kinderboekjes? Daarvoor ben ik nu in gesprek met een uitgever.
Origineel bericht van: Bart

Tot zover!

Groetjes,
Bart

Dank je wel. Goede lezing!
Tinne
Tinne feb 25 '11
Origineel bericht van: NiMS
Hoi,

Het is alweer een hele tijd geleden en ik vroeg me af of iemand mijn foto van afgelopen zaterdag wil lezen:




ok.. Ik weet dat je niet zomaar doorheen te "prikken" bent! grin
Ik zal even kijken wat ik ontvang over jou!

Ik zie een vierkant.. eigenlijk meer een rechthoek op je voorhoofd, op de plaats van je derde oog. vrij groot rechthoek, en daarin een grote ronde en daarin nog een soort driehoek! Nu , ik herken dat want dat heb ik ooit vanuit de cosmos ook gekregen!
Ik voel je hoofd die wat pijn doet, aan de rand van je slapen en haarlijn, en wenksbrauwen, het heeft met die ontwikkeling van het openingskanaal te maken ( het vierkant dus)
Het is een ontvanger en uitzender , een nog directer kontakt met de bron dan voorheen... De kleuren die ik erbij ervaar zijn Geel, oranje,rozig ,
je hebt een inwijding gehad op een bepaald niveau. Misschien weet je dat, misschien gebeurde het onbewust..
het voelt nu wat draaierig aan en een misselijk gevoel alsof ze jouw hebben zitten ronddraaien en schudden. en er is aan je kruin gewerkt ook..of er wordt nu aan gewerkt.. dat trekt en wringt allemaal wat!
Op de foto zie je er wat moe uit, en wat ouder geworden ( wat logisch is tov de vorige foto natuurlijk, maar ik bedoel ermee dat je eens goed moet bijslapen, zodat je tijdens de slaap kunt hernieuwen en verfrissen en dan zie je er weer jonger uit dan je leeftijd )
is er iets met je opa.. of een opa, dat krijg ik door.
Naar meubelzaken gaan is een leuke hobby aan eht worden, het ontspant.. het heeft niets te maken met "moeten hebben" of materie, maar met ontspanning.
je zit innerlijk ook te glunderen , er is iets dat je in je binneste aan het bekokstoven bent om naar buiten te brengen, iets leuks.. iets dat jouw vriendin ontzettend van gaat blij zijn, en jij glundert nu al van het idee dt je het mag gaan vertellen!

zo dit was mijn bijdrage! Ben eens benieuwd!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '11
Origineel bericht van: Tinne

ok.. Ik weet dat je niet zomaar doorheen te "prikken" bent! grin
Ik zal even kijken wat ik ontvang over jou!

Dank je voor de lezing. Ik zal reageren.
Origineel bericht van: Tinne

Ik zie een vierkant.. eigenlijk meer een rechthoek op je voorhoofd, op de plaats van je derde oog. vrij groot rechthoek, en daarin een grote ronde en daarin nog een soort driehoek! Nu , ik herken dat want dat heb ik ooit vanuit de cosmos ook gekregen!

Dit zegt me helemaal niets. Wat betekend dit, en heb je er misschien ergens een plaatje van?
Origineel bericht van: Tinne

Ik voel je hoofd die wat pijn doet, aan de rand van je slapen en haarlijn, en wenksbrauwen, het heeft met die ontwikkeling van het openingskanaal te maken ( het vierkant dus)
Het is een ontvanger en uitzender , een nog directer kontakt met de bron dan voorheen...

Dit heb ik zelf niet zo gemerkt, dus ik ben benieuwd hoe zich dat bij mij openbaart.
Origineel bericht van: Tinne

De kleuren die ik erbij ervaar zijn Geel, oranje,rozig ,

2e, 3e en 6e chakra. Gevoel, macht /kracht en inzicht.
Origineel bericht van: Tinne

je hebt een inwijding gehad op een bepaald niveau. Misschien weet je dat, misschien gebeurde het onbewust..
het voelt nu wat draaierig aan en een misselijk gevoel alsof ze jouw hebben zitten ronddraaien en schudden. en er is aan je kruin gewerkt ook..of er wordt nu aan gewerkt.. dat trekt en wringt allemaal wat!

Geen idee, ik heb er niets van gemerkt.
Origineel bericht van: Tinne

Op de foto zie je er wat moe uit, en wat ouder geworden ( wat logisch is tov de vorige foto natuurlijk, maar ik bedoel ermee dat je eens goed moet bijslapen, zodat je tijdens de slaap kunt hernieuwen en verfrissen en dan zie je er weer jonger uit dan je leeftijd )

Hoe oud zie ik er dan uit? Wel had ik een vrij drukke week achter de rug, dus dat ik moest bijslapen was wel logisch. Overigens was ik wel super fit hoor, omdat ik toen die foto genomen was, ik naar een feest ging. Ik was die ochtend om 8:00 weer thuis, zonder dat ik moe was.
Origineel bericht van: Tinne

is er iets met je opa.. of een opa, dat krijg ik door.

Nee mijn beide opa's zijn al vele jaren dood. Dus ik heb geen idee.
Origineel bericht van: Tinne

Naar meubelzaken gaan is een leuke hobby aan eht worden, het ontspant.. het heeft niets te maken met "moeten hebben" of materie, maar met ontspanning.

Nou dat vind ik helemaal niets. Doelloos op een meubelboulevard rondlopen is niets voor mij.
Origineel bericht van: Tinne

je zit innerlijk ook te glunderen , er is iets dat je in je binneste aan het bekokstoven bent om naar buiten te brengen, iets leuks.. iets dat jouw vriendin ontzettend van gaat blij zijn, en jij glundert nu al van het idee dt je het mag gaan vertellen!

Ik ben heel benieuwd wat dit is, want ik heb echt geen flauw idee. Ik heb geen dingen geplanned of iets in de energie neergezet hieromheen. We gaan binnenkort samenwonen, maar daar weet ze alles van haha.
Origineel bericht van: Tinne


zo dit was mijn bijdrage! Ben eens benieuwd!

Zie mijn reactie.
admin
admin feb 25 '11
Origineel bericht van: Bart

Momenteel ben je bezig met iets waar je concentratie bij nodig hebt, en dit is achter de computer (daar bedoel ik geen Merudi mee ). Het is belangrijk voor jou, want hiermee wil je iets uitdragen, je wil ermee naar buiten treden. Het sluit aan op je persoonlijke ervaringen/beleving van een onderwerp wat in je leven heeft gespeeld.

Ik weet niet wat je hier precies mee bedoelt. Ik ben op dit moment vooral bezig met mijn nieuwe huis wat ik heb gekocht. Misschien bedoel je mijn kinderboekjes? Daarvoor ben ik nu in gesprek met een uitgever.

Ik denk inderdaad dat het daar dan toch mee te maken heeft. Naar mijn idee was het persoonlijker, maar misschien is dat iets voor de (nabije) toekomst !

Graag gedaan Nims !!
admin
admin feb 25 '11
Tinne Ik vraag even je aandacht ik kreeg ook een symbool een paar weken geleden in een meditatie voor mezelf.
Misschien herken je het

Enn cirkel met een driehoek erin met de punt naar boven.
Dus een piramidevorm in een cirkel in goud alles.

????? help wie weet wat dit kan betekenen
Tinne
Tinne feb 25 '11
je krijgt pb! wink
Tinne
Tinne feb 25 '11
Origineel bericht van: NiMS
Hoe oud zie ik er dan uit?


36j smile
Marenubium
Marenubium feb 25 '11
@ Ajada en Tinne: dit symbool of deze symbolen hebben te maken met de Heilige Geometrie.

De Driehoek staat voor de Heilige Driehoek: de laagste punten staan voor de heilige mannelijke (links) en vrouwelijke (rechts) aspecten van de Ziel. Het hoogste punt staat voor je Hogere Zelf. Dit is de heilige drie-eenheid: het mannelijke en vrouwelijke aspect die tezamen je hogere IK representeren.
Dit heet ook wel: onvoorwaardelijke liefde voor jezelf in alle aspecten die jij Bent, en daarmee verkrijg je onvoorwaardelijke liefde voor het Al dat is.
Hier werken we naartoe; door de balans te vinden tussen het mannelijke en vrouwelijke aspect binnen onszelf, vinden we ons hogere zelf.
De Driehoek representeert dus het mannelijke en vrouwelijk en jouw Hogere Zelf.

De Cirkel verbindt alle punten tot een geheel. De Cirkel is de Geest en de verbinding tussen het mannelijke en vrouwelijk en jouw Hogere Zelf.
De Heilige Geometrie binnen de Jungiaanse psychologie legt dat als volgt uit: De Cirkel staat symbool voor het Zelf (combinatie van man/vrouw/hogere zelf). De Cirkel staat in deze voor het uiten van de Geest in al zijn aspecten inclusief de relatie tussen de mensheid en het Al dat IS.
De Cirkel staat voor de continue en de terugkerende cyclus van Leven, Dood en Hergeboorte.
De Cirkel staat voor Geest, Oneindige, Bewustzijn, God.

Nu de Driehoek en Cirkel tezamen:
Dat is het doel van de Ziel; het toelaten van alle aspecten (man/vrouw/hogere zelf) en daardoor je Goddelijke Zelf te Zijn vanuit je Geest en Bewustzijn, je eigen God te zijn; het is de Eenheid die je vanuit je Bewustzijn ervaart. No beginning, No end.

Het Vierkant staat in deze voor het Ego en Denken (Structuur) en de Materie waar dit Ego zich door gevoed voelt. In bovenstaande voorbeeld omsluit het Vierkant het Goddelijke, het omsluit het Goddelijke Zijn. Het Zijn waar de Ziel naar streeft. Anders gezegd: het Ego houdt de Ziel tegen, beperkt de Ziel.
De Ziel kan pas een Eenheid Zijn (driehoek en cirkel), als het Ego losgelaten wordt.

Als dit Vierkant gezien wordt, kan het inhouden dat deze ander belemmerd wordt door het Ego en Denken, en zo geen 'helder' zicht heeft (vertroebeld zicht vanwege de Illusie die is gecreëerd door het Ego). Deze persoon zou moeten gaan BEWEGEN, en zich uit de Structuur en het Ego los moeten gaan breken, teneinde de Driehoek te gaan worden en vanuit de Driehoek de Cirkel te creëren. Het heeft allemaal te maken met de Spiraal vanuit de Heilige Geometrie en persoonlijke groei.

Het uiteindelijke doel is gewoon een punt of helemaal NIETS te zijn smileWant dan IS alles gewoon.

Zie hiervoor verder de Kubus van Metatron en de Sacred Geometry.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 25 '11
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: NiMS
Hoe oud zie ik er dan uit?


36j smile

Auw smile. haha
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 26 '11
Lieve Nims,

Bij het lezen van je foto merkte ik dat mijn zicht verslechterde, ik zag wazig en voelde een druk bij mijn hoofd, tussen mijn wenkbrauwen. Ik kreeg daar een heel misselijk gevoel bij, alsof als het ware er van heel diep vanuit mijn onderbuik ook allerlei dingen naar boven kwamen.

Verder zie ik ook een vermoeidheid naarmate ik langer naar je kijk. Weet niet of je die week een drukke week had gehad, maar je houding en uitstraling laten moeheid zien. Heb het gevoel dat je misschien wat meer rustmomenten voor jezelf mag inplannen.

Ik merk dat je een hele warme lieve energie om je heen draagt.
Voor de rest laat je mij niets meer zien of voelen,

Liefs, L’ arbe de Vie
L'arbre de vie
L'arbre de vie feb 26 '11
oow en haha, die schatting van 36 jaar vind ik een beetje overdreven;-), volgens mij ben je ergens eind twintig toch;-)?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki