Loading...
nl

Foto van mijn kat

admin
admin mrt 1 '11
Gisterenochtend is ze voor tandsteen behandeld. Er was 1 grote kies, die los zat, en deze is weggehaald. Na een paar uur mocht ze al opgehaald worden, helemaal monter. Ze eet weer gewoon, en is weer op en top !! smile
admin
admin mrt 1 '11
Wat fijn Bart dat het goed gaat met poes....blij om te horen.
Dank voor het delen, en jammer dat je de foto weer hebt weggehaald...maar ik kan het wel zonder foto....

liefs Ajada en nog een fijne dag voor je
admin
admin mrt 1 '11
Hier een foto, net gemaakt !Dank en jij ook een fijne dag toegewenst !!
admin
admin mrt 1 '11
Hij ligt heerlijk weer een beetje bij te komen....van alles ik zie dat hij nog wel last heeft van de medicijnen maar dit heeft tijd nodig....om uit zijn lijfje te raken

Je kunt hem behandelen ervoor door wanneer je hem aait te visualisren dat je hem met groene kleur aait, en als hij dit toelaat onder zijn voetzooltjes met geel aaien.
Wel even je handen daarna afslaan en wassen onder koud water.

liefs Ajada
Tinne
Tinne mrt 1 '11
Origineel bericht van: Bart
Hier een foto, net gemaakt !Dank en jij ook een fijne dag toegewenst !!


Oh wat een schatje, hij is aan het bekomen,nog wat verbaasd over hetgeen wat er allemaal aan de hand was.
Het was een ongemakkelijk gevoel en het ontnam zijn levenslust! Hij snapte niet waar de pijn vandaan kwam ..
Hij is verwonderd dat het ook weer voorbij is, en is blij dat jullie dat voor hem opgelost hebben! Hij is er de kat niet naar om ziekjes te zijn, vind ie lastig, hij is liever vrij van kwaaltjes en leeft graag. Hij is dan ook van plan om nog een hele tijd bij jullie te blijven, hij heeft het naar zijn zin! Voelt zich heel goed thuis..
Hij is ook erg op zijn leventje gesteld, en heeft zo zijn eigen gewoontes. Niet de allerallergrootste knuffelaar, maar wel een gezelschap-vriend!

Liefs
Tinne
admin
admin mrt 1 '11
Dank voor de tip Ajada !

Volgens mij blijft ze inderdaad nog wel eventjes ...mooi gezegd Tinne, en inderdaad, ze is een echte gezelschapskat smile!!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki