Loading...
nl

Wie weet voel het antwoordt op mijn

Bep
Bep feb 24 '11
Nu kom ik weer met iets,
Wie kan voelen of... wat ik met dieren op deze aarde moet doen.
Ik heb een gevoel van een soort "roeping".
Ik weet alleen de weg niet hoe dat in mijn leven past.
En met dieren op aarde bedoel ik de dieren die hulp nodig hebben.

Wie wil,kan,weet,mij hier iets over te vertellen?

bedankt alvast smile
Delen:
Petra
Petra feb 24 '11
Eigenlijk het antwoord zelf al gegeven, je hebt duidelijk iets met dieren (o.a). Wat zou je ermee kunnen gaan doen?

Er zijn tal van mogelijkheden:
Reiki, healer, therapeut of bijvoorbeeld dierentolk, maar ook dierenarts, bewegingstherapeut of dierenartsassistent etc.. Met betrekking tot de haalbaarheid van een inkomen is het misschien handig om ook regulier geschoold te zijn naast de alternatieve vaardigheden en ook daadwerkelijk dagelijks met die vaardigheden aan de slag te kunnen.
Bep
Bep feb 25 '11
Hoi Petra,
Indd,dat ik zelf het antwoordt heb ,dat ik iets met dieren moet doen.
En ja indd er zijn genoeg dingen te doen.
Het punt is is dat ik alles leuk en intresant vind maar daar is 1 leven te kort voor.
De reden dat ik dit onderwerp plaats is juist omdat ik door de vele keuzes niet goed weet welke ik moet kiezen.
En financieel, ik ben er van overtuigd geraakt dat als je je pad volgt die voor jou weggelegd is het geld er ook komt.
Maar mijn punt blijft gewoon er is zoveel.
Ik denk dat het een luxe positie is omdat er te veel keuzes zijn.
Maarja welke is voor mij de juiste.
Dat het met dieren is is 100% zeker.
Bedankt voor je reactie smile
Beschermengel
Beschermengel feb 25 '11


Gewoon beginnen smile...de rest volgt dan vanzelf...misschien komen dan alle leuke dingen op 1 plaats terecht. Volg je hart smile

Je kunt ook eerst Voelen....onderzoeken en dan Doen! ...dat was een goeie tip die ik kreeg van mijn leraar.
Tinne
Tinne feb 25 '11
Keuzes maken is ons aangeleerd, het is een aangeleerde overtuiging, en het brengt je niet altijd naar de juiste plek.

Maar kiezen is niet nodig..
Zolang er de overtuiging is te moeten kiezen, lijkt het vreemd dat er niet gekozen wordt.
Tijdens de opgroei werden er misschien opmerkingen gemaakt van " laks en lui", en dat er niets ondernomen wordt, of dat het onzekerheid is. En eenmaal de keuze gemaakt, mag er van de omgeving niet meer verandert worden, want dan zou je niet weten wat je wilt.
Volg die overtuiging niet meer.. het is niet nodig!

Als je bewust bent van de vele mogelijkheden, laat dan het leven voor je zorgen en vertrouw! Wanneer het dan op je pad komt, dan zal je hart het volgen, en zal je je inzetten met een enorme gedrevenheid. Of het zal iets anders zijn, maar dan is het altijd beter dan dat je zelf hebt kunnen bedenken!
Beschermengel zegt het ook, en ook al ervaren, ik heb het ook al ervaren, en meerdere mensen.. het komt naar je toe.
Misschien via omwegen, dat er eerst iets tegengekomen wordt om een basis ervaring op te doen, en daar is dan weer iemand anders na verloop van tijd waar je je naartoe kan.. en zo loopt het voort! gezellig toch.. grin
gast
gast feb 25 '11
Ja Tinne zo is het voor mij ook! Het komt vanzelf op je pad als dit is wat je moet doen in dit leven en daar kunnen soms andere dingen aan voorafgaan op jou op de juiste plek te krijgen.....
Maar als je nog het gevoel hebt wel zelf keuzes te moeten maken dan moet je dat ook gewoon doen. Dan hoort dit op dit moment nog bij jou leven.....
Petra
Petra feb 25 '11
Origineel bericht van: Bep
Hoi Petra,
Indd,dat ik zelf het antwoordt heb ,dat ik iets met dieren moet doen.
En ja indd er zijn genoeg dingen te doen.
Het punt is is dat ik alles leuk en intresant vind maar daar is 1 leven te kort voor.
De reden dat ik dit onderwerp plaats is juist omdat ik door de vele keuzes niet goed weet welke ik moet kiezen.
En financieel, ik ben er van overtuigd geraakt dat als je je pad volgt die voor jou weggelegd is het geld er ook komt.
Maar mijn punt blijft gewoon er is zoveel.
Ik denk dat het een luxe positie is omdat er te veel keuzes zijn.
Maarja welke is voor mij de juiste.
Dat het met dieren is is 100% zeker.
Bedankt voor je reactie smile


Dat is ook het probleem van deze tijd, we kunnen alleen nog in tijd en geld denken, waardoor we het hele pakket als een huis zo groot op ons af zien komen, wat ons weerhoud van verdere stappen.

Zo komen we in verlammende patronen met alleen maar haken en ogen, waardoor we blijven dromen, de omschakeling uitstellen om bezwaren die meestal gebaseerd zijn op angst, bang om te falen of een verkeerde keuze te maken. Zo blijven we leven in dromen en verlangen.

Omdat we in de tijd van onbeperkte, maar ook beperkte mogelijkheden leven, wil dat niet zeggen dat je jouw droom niet waar zou kunnen maken. Waar een droom is, ligt ook de intentie en energie om deze waar te maken.

Wat is het dat je wel kunt doen om je droom waar te maken de eerste stap te zetten? Want maakt het je wezenlijk uit hóe je met dieren werkt? Maakt het uit of je twee uur vrijwillig met dieren aan de slag gaat of dat je een dure maatschappelijk verantwoorde opleiding gaat volgen? Om met dieren te werken kun je op allerlei manieren zorgen om met dieren bezig te zijn.
Zo komt je droom vanzelf een stapje dichterbij, kleiner denken.

Zo en vertel me nu nog maar eens wat je tegenhoudt je droom te verwezenlijken? laugh
Kun je hier iets mee?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki