Nu een leuker bericht van mij.
Vanmiddag hebben we het huis bekeken welke ons mooi leek. In 2008 zijn we verhuist nadat we 23 jaar op de zelfde plek woonden. Ik was zo blij dat we in de gelegenheid waren om te verhuizen. Oudste dochter op kamers en jongste al 2 jar daarvoor. Veel overwaarde omdat wij dat huis in 1998 konden kopen van de woningbouw. Mn vader werd ernstig ziek. En had een moeilijke tijd met mijn ouers gehad en een jaar geen contact in 2002.
Ik wilde graag dichter bij mijn ouders wonen, voorals mijn moeder er alleen voor kwam te staan en ook om ze wat vaker te kunnen bezoeken, voor een kort moment. Ook voelde het of ik iets had inte halen, de relatie met mijn ouders voelde vrijer. Voor mijn ouders was er niets veranderd, ik voelde het wel. Vanaf de oude plek was het 1 uur rijden en vanaf hier waar we sinds 2008 wonen een half uur.
Een half jaar geleden merkte ik dat ik steeds minder behoefte kreeg om vaak te gaan.
En er veranderde iets in mijn gevoel waar we nu wonen, het voelde niet meer als, dit is mijn plek.
Mijn man en ik er over gesproken, en wilden beide wel verhuizen. Ook hebben we hier tot 4 uur s middags in de zomer zon, en word het snel frisser in de avond uit de zon. Nu is het doel een groottere tuin(nu 5x8)
We hebben een heel leuk huis gezien vrijstaand uit 1935, vierkant huis. Het huis straalt basis uit en vrijheid, dat gevoel komt bij mij op, omdat we nu 2 onder 1 kap wonen. Het is een leuk dorp met meer groen, dan waar we nu wonen. EN...wat ik vooral zo leuk en fijn vind is dat er een recreatie meer aan het dorp grenst.
Vrijdag horen we van onze makelaar wat hij uitgezocht heeft aan gegevens en gaan we hopelijk snel een bod uitbrengen.Word vervolgd