Loading...
nl

nieuw huis, nieuwe omgeving, ik heb er zin in!

amethist
amethist feb 23 '11
Nu een leuker bericht van mij.
Vanmiddag hebben we het huis bekeken welke ons mooi leek. In 2008 zijn we verhuist nadat we 23 jaar op de zelfde plek woonden. Ik was zo blij dat we in de gelegenheid waren om te verhuizen. Oudste dochter op kamers en jongste al 2 jar daarvoor. Veel overwaarde omdat wij dat huis in 1998 konden kopen van de woningbouw. Mn vader werd ernstig ziek. En had een moeilijke tijd met mijn ouers gehad en een jaar geen contact in 2002.
Ik wilde graag dichter bij mijn ouders wonen, voorals mijn moeder er alleen voor kwam te staan en ook om ze wat vaker te kunnen bezoeken, voor een kort moment. Ook voelde het of ik iets had inte halen, de relatie met mijn ouders voelde vrijer. Voor mijn ouders was er niets veranderd, ik voelde het wel. Vanaf de oude plek was het 1 uur rijden en vanaf hier waar we sinds 2008 wonen een half uur.
Een half jaar geleden merkte ik dat ik steeds minder behoefte kreeg om vaak te gaan.
En er veranderde iets in mijn gevoel waar we nu wonen, het voelde niet meer als, dit is mijn plek.
Mijn man en ik er over gesproken, en wilden beide wel verhuizen. Ook hebben we hier tot 4 uur s middags in de zomer zon, en word het snel frisser in de avond uit de zon. Nu is het doel een groottere tuin(nu 5x8)
We hebben een heel leuk huis gezien vrijstaand uit 1935, vierkant huis. Het huis straalt basis uit en vrijheid, dat gevoel komt bij mij op, omdat we nu 2 onder 1 kap wonen. Het is een leuk dorp met meer groen, dan waar we nu wonen. EN...wat ik vooral zo leuk en fijn vind is dat er een recreatie meer aan het dorp grenst.

Vrijdag horen we van onze makelaar wat hij uitgezocht heeft aan gegevens en gaan we hopelijk snel een bod uitbrengen.Word vervolgd grin
Delen:
Tinne
Tinne feb 23 '11
heel fijn voor je! voelt goed...

weet je het huisnummer?
amethist
amethist feb 23 '11
ben geneigd om een link neer te zetten van het huis. mischien bij foto lezen hihi, kan vast niet een huis lezen. terwijl we het nog niet eens gekocht of zelfs geboden hebben. het huis nummer is 51 Tinne, liefs Amethist
Tinne
Tinne feb 23 '11
oh 51 mooi spiritueel getal! Vijf is beweging, 1 is kracht en 6 is Liefde!
amethist
amethist feb 23 '11
Hallo Tinne,
dat klinkt mooi en belovend. ik geloof in getallen.heb 2 keer ervaren werd wakker s nachts, en had gevoel, dat ik gelijk naar de wekker moest kijken en zag toen 444 .liefs Amethist
Tinne
Tinne feb 23 '11
ja ik geloof ook in die energie!
Wij zijn ook een huis aan het zoeken, m'n man en ik, om te kopen.
Best spannend, en het schept vernieuwing..
amethist
amethist feb 23 '11
Ohh leuk ook een huis aan het zoeken. zo voelt het voor mij ook, vernieuwend. zo woon je 23 jaar in het zelfde huis. en nu maar 2 jaar. veel plezier en succes met huizen kijken. liefs en welterusten
Tinne
Tinne feb 23 '11
ja lekker slapen en tot morgen, amethist!
admin
admin feb 25 '11
Een mooi getal Amethist,

Het getal zes staat ook voor uitrusten en het er van nemen ...huisje van gemak het is een gezinshuis, en iedereen voelt zich er op zijn gemak...het is een huis wat smaakvol is ingericht.
Je moet alleen oppassen dat je nog wel wat doet en in beweging blijft..gelukkig is het opgebouwd uit een 1 en een 5.

Zelf heb ik nr 87 nu in dit nieuwe huis 8+7 is ook een 15=6
De camping zelf heeft ook een nr 15 en onze plek voor de toercaravan was ook 15 wonderlijk heh.
Ds wonen we nu op 15/87=30
Mijn vorig huis had nr 7 daar voelde ik me ook enorm lekker.
De 7 komt ook 2 maal terug in het kenteken van mijn auto en een 3 ook eenmaal.

Mijn ziele naamsgetal is 8 en de zielenaam Ajada is ook 8 dus die klopt aardig

Bea is de naam die ik erbij heb genomen toen ik twaalf was en die is ook 8

liefs Ajada
admin
admin feb 25 '11
Op deze site staat meer info van de huisnumers

merudi
amethist
amethist feb 26 '11
dankjewel ajada,leuk te lezen , ook dat bepaalde zinen klopt. heb de de link naar mn dochter gestuurd, zij vond het ook zo herkenbaar.
amethist
amethist feb 26 '11
Origineel bericht van: Tinne
oh 51 mooi spiritueel getal! Vijf is beweging, 1 is kracht en 6 is Liefde!




lieve tinne
6 is liefde! ik lees het nu weer en dringt nu echt tot me door wat je schreef(L)
Tinne
Tinne feb 26 '11
grinwink




Zelf zitten wij hier al een aantal dagen te kijken naar die afleveringen van " Ik vertrek" haha, grappig..; en stilletjesaan zijn wij nu zelf al op franse immobilienkantoren te kijken!
Een nieuw avontuur dat ons te wachten staat? wie weet.. grin
amethist
amethist feb 26 '11
Ik vertrek dat soort progamma s vind ik geweldig, real life!!
aha jij en je partner zijn al een tijd bezig met plannen om te immigreren. Frankrijk is een varierend land, vele verschillende landschappen. Wij gingen in de zomervakantie met onze 2 dochters naar de Ardeche. Ik vond de lange rit vreselijk, voor 2 weken vakantie, eenmaal daar, genieten!

succes met plannen maken
Tinne
Tinne feb 26 '11
Ja jij ook, ik hoop dat jullie het huisje krijgen, nuja krijgen.. kopen hihi!
amethist
amethist mrt 23 '11
update nr 51; Het huis(van 1935) wat wij onder voorbehoud 'gekocht' hadden blijkt nu door de bouwtechnische keuring niet goed door gekomen. We hadden een bod gedaan waar de bewoners mee acoord gingen, van onze kant onder voorbehoud van bouwtechnische keuring, die nog gedaan moest worden. De balken onder het huis zijn bijna allemaal aangetast door zwam en vanbinnenuit verrrot, of in vergaande staat. En er stond ooit een schoorsteen in het midden v/h huis en is ooit verwijderd waardooor de vloeren iets doorbuigden en je ook aan de muur aan een kant kon zienm, scheur erin.
De makelaar adviseerde, om het huis niet te kopen. Dit advies was voor ons duidelijk en besloten er van af te zien.
Natuurlijk kan het allemaal gereapareerd, maar dat gaat duizenden euros kosten.

Nu weer op zoek naar ander huis. Jammer want we hadden zo'n zin om daar te gaan wonen, groot meer grenzde aan het dorp en ook groener dorp dan waar we nu wonen. Per 1 juni moeten we hieruit. Als we in tussen tijd niks vinden gaan we in huurhuis.

Groetjes Amethist
Mimosa
Mimosa mrt 23 '11
He, wat jammer dat het huis niet doorgaat. Ik hoop voor jullie dat er snel wat op jullie pad komt, wat precies bij jullie past.
amethist
amethist mrt 23 '11
Hoi Mimosa,

hopen wij ook, dankjewel voor je berichtje!
Ariel
Ariel mrt 23 '11
Jammer is dat als je er zo zin in hebt er te willen wonen.
Ik geef jullie groot gelijk om niet in zo'n huis te gaan wonen.
Slim om eerst die keuring af te wachten.
Nou ik hoop dat jullie gauw een ander huis vinden(hier in de buurt staan er 2 te koop ,maar dat is in de stad Amersfoort wink
Geen meer in de buurt.
amethist
amethist mrt 23 '11
bedankt voor je berichtje Kalinka. het heeft waarschijnlijk zo moeten zijn.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki