Loading...
nl

wil iemand mijn foto van amethist lezen.

Cialara
Cialara feb 21 '11
Ik doe dit niet zo vaak, maar wil het bij jou eens oefenen smile

Als eerste kwam door dat je best knorrig kunt zijn, dat je wel eens mopperd op dingen. Maar verder is het niet zo dat je negatief bent, eerder een soort van onzekerheid die ik voel. En soms verberg je die door zo te reageren.

Je hebt er naar velangd om iets te zijn,wat je niet geworden bent. En dat vind je aan de ene kant heel jammer, maar aan de andere kant zijn de dingen die er nu zijn ook heel waardevol voor je. Heeft dit met je werk te maken?

Er is een sleutel die gevonden dient te worden, in het leven staan op een bepaalde manier waardoor je houding verandert, je het leven makkelijker in zal gaan, door zult komen enz. die sleutel ligt in jezelf en kan in korte tijd gevonden worden, mits je daar echt voor open stelt. Het is de sleutel van het bestaan en je kunt er bij, zoals ieder mens dat zal kunnen. Het heeft te maken liefde voor het zelf, liefde voor het leven en liefde voor de ander. In die volgorde ook. Vanuit liefde creeer je rust, en adem je makkelijker. (dit komt van mijn of jouw gids...)

Ik zie iets van bloeiende velden, alsof je door een veld vol bloemen loopt. Je loopt daar en je geniet ervan. De rust de ruimte, de kleuren, de frisse lucht, de geuren die je daar omgeven... doet me denken aan een bollenveld in het voorjaar... veel groen en ruimte, frisse lucht, fijne geuren, het is allemaal heel belangrijk voor jou. Ik denk dat het een metafoor is, maar zou ook heel realtisch kunnen zijn.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt...
Liefs Cialara
amethist
amethist feb 21 '11
Origineel bericht van: Cialara
Ik doe dit niet zo vaak, maar wil het bij jou eens oefenen smiledankjewel!

Als eerste kwam door dat je best knorrig kunt zijn, dat je wel eens mopperd op dingen. Maar verder is het niet zo dat je negatief bent, eerder een soort van onzekerheid die ik voel. En soms verberg je die door zo te reageren. klopt, dan wil ik dat het anders gaat, positiever.

Je hebt er naar velangd om iets te zijn,wat je niet geworden bent. En dat vind je aan de ene kant heel jammer, maar aan de andere kant zijn de dingen die er nu zijn ook heel waardevol voor je. Heeft dit met je werk te maken? ja wilde graag bejaardenverzorgster of activiteitenbegeleidster. doordat ik zie dat er zo weinig persoonlijk contact tijd over is, is het niet meer wat ik wilde....

Er is een sleutel die gevonden dient te worden, in het leven staan op een bepaalde manier waardoor je houding verandert, je het leven makkelijker in zal gaan, door zult komen enz. die sleutel ligt in jezelf en kan in korte tijd gevonden worden, mits je daar echt voor open stelt. Het is de sleutel van het bestaan en je kunt er bij, zoals ieder mens dat zal kunnen. Het heeft te maken liefde voor het zelf, liefde voor het leven en liefde voor de ander. In die volgorde ook. Vanuit liefde creeer je rust, en adem je makkelijker. (dit komt van mijn of jouw gids...) hier vertel ik nog over, de therapie die ik net ben begonnen en gevoelens die ik erg sterk voel

Ik zie iets van bloeiende velden, alsof je door een veld vol bloemen loopt. Je loopt daar en je geniet ervan. De rust de ruimte, de kleuren, de frisse lucht, de geuren die je daar omgeven... doet me denken aan een bollenveld in het voorjaar... veel groen en ruimte, frisse lucht, fijne geuren, het is allemaal heel belangrijk voor jou. Ik denk dat het een metafoor is, maar zou ook heel realtisch kunnen zijn. Ik hou van rust en stilte en vooral ruimte om me heen, waar geen verplichtingen zijn. verder schilder ik heel af en toe, de kleuren mengen en opbrengen vind ik dan zo mooi, niet wat het voorsteld, maar intuitief.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt...Liefs Cialara voor oefenen heb je het toch goed gedaan! Liefs Amethist
Serenity
Serenity feb 21 '11
Hoi hoi Ametist, wij hebben tegelijkertijd onze foto op het forum gezet!! ^^
Volgens mij bent u heel zorgzaam en lief , een heel klein hartje.
Volgens mij heeft u kollige humor en kan u lekker aantutten met uw hobby's.
U bent denk ik een dametje en beweegt heel vrouwelijk zonder ordinair te zijn natuurlijk, een beetje gereserveerd bent u naar de buiten wereld misschien vind u het niet nodig om midden in de picteur te staan.
U heeft zo uw eigen ideeën en als andere anders erover denkt dan is dat ook goed maar dat wil niet zeggen dat u erin mee gesleurd word want u blijft bij uw woord en zonder iemand af te vallen, heel diplomatisch gaat u ermee om denk ik.

Zo dat was, mijn indruk van u.
amethist
amethist feb 21 '11
[quote=Lily Beau]Hoi hoi Ametist, hoi Lily dankjewel voor het lezen wij hebben tegelijkertijd onze foto op het forum gezet!! ^^
Volgens mij bent u heel zorgzaam en lief , een heel klein hartje. dat denk ik wel zorgzaam soms te veel, cijfer mezelf dan weg
Volgens mij heeft u kollige humor en kan u lekker aantutten met uw hobby's. ja heerlijk
U bent denk ik een dametje en beweegt heel vrouwelijk zonder ordinair te zijn natuurlijk, nee geen dametje en beweeg niet vrouwelijk. ik voel me een vrouw/man, beide dus. een beetje gereserveerd bent u naar de buiten wereld misschien vind u het niet nodig om midden in de picteur te staan. klopt ik bekijk liever van een afstand, maar laat mij wel horen als nodig vind
U heeft zo uw eigen ideeën en als andere anders erover denkt dan is dat ook goed maar dat wil niet zeggen dat u erin mee gesleurd word want u blijf ja geleerd ook afgelopen jaren door te doen. t bij uw woord en zonder iemand af te vallen, heel diplomatisch gaat u ermee om denk ik. ja dat heb ik in loop der jaren geleerd

Zo dat was, mijn indruk van u.
liefs amethist
Maryssa
Maryssa feb 21 '11
Lieve Amethist,

Ik zal eens kijken voor je..

* Als eerste ben je een dame die zich niet de kaas van het brood laat eten op werkvlak. Privé ben je hier wat minder stevig in.

*Werk je in de zorg?

*Voeding is een woord dat er in me opkomt. Wat is er met voeding? Heb je een haat liefde band met voeding? Volgens mij heeft dit met de adolescentiejaren te maken en speelde dit toen. Maar nog steeds stop je met eten in tijden van stress. En soms vergeet je zelfs gewoon te eten. Goed voor je lichaam zorgen en de juiste brandstoffen tot je nemen is iets wat ik tegen je moet zeggen.

*Wat ik eerder noemde is dat je je mannetje staat op je werk; toch zeg je niet alles. Je schermt jezelf goed af en dan met nbame je privé leven. Je houdt werk en privé strikt gescheiden. Ik heb het idee dat de collega's dat wel eens jammer vinden, ze willen je graag leren kennen. Maar het is een keuze die je hebt gemaakt en waarbij je goed voelt.

*Volgens mij heb je gevoelige ogen; die vaak branderig aanvoelen. Ook ben je gevoelig voor allergieën en ik hoor je hoesten.Jouw longen zijn een gevoelige plek, ik voel zo nu en dan wat benauwdheid bij stress en ook hyperventilatie.

*Ik heb het idee dat er nu een aanvaring speelt op de werkvloer. Ik hoor je letterlijk zeggen:"Maar dat heb ik toch helemaal niet gezegd?!" Er worden jou woorden in de mond gelegd en je wordt in een positie gemanouvreerd die niet goed voelt.

*Ik moet bij jou galstenen noemen. Heb je hier last van?

*Jouw keelchakra krijg ik te voelen. Alsof er iets uit mag. Ga eens lekker zingen onder de douche of in de auto. Of een huilbui die even mag stromen zodat je daarna je wat meer opgelucht voelt. Ik voel wat verdriet bij je dat je al wat langer meedraagt. Je doet steeds stoer maar je wilt het graag kwijt en delen met iemand en even niet stoer zijn. Je bent hartstikke sterk Amethist maar dat hoeft niet altijd. Je mag best even schuilen en wegkruipen. Je bent hartstikke goed zoals je bent!!!! Dat krijg ik nog even toegeroepen van boven.

*Ik krijg een beeld van jou wandelend in het bos met een witte herder naast je. Zegt je dat wat?

*De kleur geel past bij je. Maar volgens mij draag je die kleur niet. Probeer het eens uit en een dekbedovertrek of sjaal of deken voor op de bank kan ook hoor. Ik denk dat die kleur je voedt en je oplaadt tenminste zo voelt het terwijl ik dit typ.

Tot zover mijn lezing voor jou Amethist. Liefs en knuf,

Maryssa
amethist
amethist feb 21 '11
Origineel bericht van: Maryssa
Lieve Amethist, dankjewel Maryssa

Ik zal eens kijken voor je..

* Als eerste ben je een dame die zich niet de kaas van het brood laat eten op werkvlak. Privé ben je hier wat minder stevig in.

*Werk je in de zorg? Nee, vroeger 10 jaar geleden deed ik wel schoonmaakwerk bij ouderen

*Voeding is een woord dat er in me opkomt. Wat is er met voeding? Heb je een haat liefde band met voeding? Volgens mij heeft dit met de adolescentiejaren te maken en speelde dit toen. Maar nog steeds stop je met eten in tijden van stress. En soms vergeet je zelfs gewoon te eten. Goed voor je lichaam zorgen en de juiste brandstoffen tot je nemen is iets wat ik tegen je moet zeggen. dat klopt ik kan best lang zonder eten, sinds kort eet ik vaker overdag, om de 3 uur ongeveer, donkerbruin brood met pitten, en ontbijtkoek soms

*Wat ik eerder noemde is dat je je mannetje staat op je werk; toch zeg je niet alles. Je schermt jezelf goed af en dan met nbame je privé leven. Je houdt werk en privé strikt gescheiden. Ik heb het idee dat de collega's dat wel eens jammer vinden, ze willen je graag leren kennen. Maar het is een keuze die je hebt gemaakt en waarbij je goed voelt. ik werk niet. ik werkte anderhalf jaar geleden als demonstratrische in supermarkten, doordat ik me vaak niet goed voel en het werk altijd met mensen om me heen is,heb ik het opgezegd. ook omdat ik dan op de dag zelf moest afzeggen vaak, bracht dat onrust voor mij.

*Volgens mij heb je gevoelige ogen; die vaak branderig aanvoelen. Ook ben je gevoelig voor allergieën en ik hoor je hoesten. dat klopt vooral als ik niet goed geslapen heb zijn mn ogen gevoeliger. ik geen allergie. Jouw longen zijn een gevoelige plek, ik voel zo nu en dan wat benauwdheid bij stress en ook hyperventilatie. sinds 2 januari dit jaar gestopt met roken, af en toe nog wat hoest met slijm wat ophoest.

*Ik heb het idee dat er nu een aanvaring speelt op de werkvloer. Ik hoor je letterlijk zeggen:"Maar dat heb ik toch helemaal niet gezegd?!" Er worden jou woorden in de mond gelegd en je wordt in een positie gemanouvreerd die niet goed voelt. zoals ik hierboven sschrijf, ik werk niet. weet niet wat dat dan is.

*Ik moet bij jou galstenen noemen. Heb je hier last van? nee geen last van

*Jouw keelchakra krijg ik te voelen. Alsof er iets uit mag. Ga eens lekker zingen onder de douche of in de auto. Of een huilbui die even mag stromen zodat je daarna je wat meer opgelucht voelt. als ik verdriet voel kan ik dat wel uiten, maar tegenwoordig lucht het niet meer op Ik voel wat verdriet bij je dat je al wat langer meedraagt. de tranen worden wel minder maar, het grootste en zwaarste zit er naar mijn gevoel nog Je doet steeds stoer maar je wilt het graag kwijt en delen met iemand en even niet stoer zijn. ja, dat zeg ik niet snel, als ik het al doe is het tegen mn man, mijn steun en rots in de branding, altijd stabiel bij hem kan ik altijd terecht Je bent hartstikke sterk Amethist maar dat hoeft niet altijd. ja dat is zo. ik heb altijd het gevoel dat ik moet vechten mn best moet doen, het kan niet vanzelf gaan Je mag best even schuilen en wegkruipen. af en toe, kan ik dat bij mijn lieve man Je bent hartstikke goed zoals je bent!!!! ik besef niet dat ik goed ben zoals ik ben, ik weet nog niet helemaal wie ik ben, zo voelt het tenminste.

*Ik krijg een beeld van jou wandelend in het bos met een witte herder naast je. Zegt je dat wat? een witte herder zegt me niets. bos vind ik fijn. ik denk al een tijd om een klein hondje te nemen, i kben er nog niet uit.

*De kleur geel past bij je. geel valt op, mischien om meer op te vallen, hier ben ik... Maar volgens mij draag je die kleur niet. nee, die kleur heeft niet mijn voorkeur, wel gemengd met meerdere kleuren Probeer het eens uit en een dekbedovertrek of sjaal of deken voor op de bank kan ook hoor. Ik denk dat die kleur je voedt en je oplaadt tenminste zo voelt het terwijl ik dit typ.

Tot zover mijn lezing voor jou Amethist. Liefs en knuf, liefs amethist

Maryssa
Maryssa
Maryssa feb 21 '11
Dank je Amethist voor je reactie.

Fijn dat je je in sommige dingen herkent maar er zitten dus ook wat punten in mn lezing die je niet kunt plaatsen. Jammer maar dat kan soms gebeuren.

Een hond zou denk ik goed voor je zijn heb er ook het gevoel bij dat hij/zij jou goed bij je emoties kan laten komen door de warmte en liefde die een hond je geeft. De liefde van een dier is heel helend.

Liefs Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki