Ik doe dit niet zo vaak, maar wil het bij jou eens oefenen
dankjewel!
Als eerste kwam door dat je best knorrig kunt zijn, dat je wel eens mopperd op dingen. Maar verder is het niet zo dat je negatief bent, eerder een soort van onzekerheid die ik voel. En soms verberg je die door zo te reageren.
klopt, dan wil ik dat het anders gaat, positiever.
Je hebt er naar velangd om iets te zijn,wat je niet geworden bent. En dat vind je aan de ene kant heel jammer, maar aan de andere kant zijn de dingen die er nu zijn ook heel waardevol voor je. Heeft dit met je werk te maken?
ja wilde graag bejaardenverzorgster of activiteitenbegeleidster. doordat ik zie dat er zo weinig persoonlijk contact tijd over is, is het niet meer wat ik wilde....
Er is een sleutel die gevonden dient te worden, in het leven staan op een bepaalde manier waardoor je houding verandert, je het leven makkelijker in zal gaan, door zult komen enz. die sleutel ligt in jezelf en kan in korte tijd gevonden worden, mits je daar echt voor open stelt. Het is de sleutel van het bestaan en je kunt er bij, zoals ieder mens dat zal kunnen. Het heeft te maken liefde voor het zelf, liefde voor het leven en liefde voor de ander. In die volgorde ook. Vanuit liefde creeer je rust, en adem je makkelijker. (dit komt van mijn of jouw gids...)
hier vertel ik nog over, de therapie die ik net ben begonnen en gevoelens die ik erg sterk voel
Ik zie iets van bloeiende velden, alsof je door een veld vol bloemen loopt. Je loopt daar en je geniet ervan. De rust de ruimte, de kleuren, de frisse lucht, de geuren die je daar omgeven... doet me denken aan een bollenveld in het voorjaar... veel groen en ruimte, frisse lucht, fijne geuren, het is allemaal heel belangrijk voor jou. Ik denk dat het een metafoor is, maar zou ook heel realtisch kunnen zijn.
Ik hou van rust en stilte en vooral ruimte om me heen, waar geen verplichtingen zijn. verder schilder ik heel af en toe, de kleuren mengen en opbrengen vind ik dan zo mooi, niet wat het voorsteld, maar intuitief.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt...Liefs Cialara
voor oefenen heb je het toch goed gedaan! Liefs Amethist