Loading...
nl

Waarmee kun je een echte aura foto maken?

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 19 '11
Op beurzen kun je vaak een aura-foto laten maken waarbij je je handen op een metalen plaatje moet leggen. Erg nep dus, want ze maken dus geen echte foto van je aura. Nu vroeg iemand mij, waarmee je dan wel een echte aura foto kan maken.

De aura fotografie die in de buurt komt van een aura foto heet kirlian fotografie. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kirlianfotografie
De enig bekende mogelijke reden om de Kirlianfoto met de aura te associëren, is een oppervlakkige uiterlijke gelijkenis tussen de stralingspatronen op de Kirlianfoto en de uitstralingen die de helderziende meent waar te nemen als aura.


Misschien weten jullie meer, of is de technologie een stuk verder?
Delen:
karda
karda feb 19 '11
Ik vond de technologie dat heet prognos ook wel heel byzonder dat de lichamelijke en geestelijke kwalen worden gemeten.
Behandeling met PROGNOS
Klachten verhelpen en weer gezond worden. Met behulp van PROGNOS worden oorzaken van klachten opgespoord en vervolgens behandeld.
Gunstig beïnvloeden van chronische ziekten. Chronische ziekten zoals ernstige suikerziekte en reuma zijn over het algemeen niet te genezen met PROGNOS. De behandeling kan echter wel een goede invloed hebben en de ziekte beter beheersbaar maken. Hierdoor hebben de patiënten minder klachten en voelen zich aanzienlijk fitter.
Voorkomen van klachten. Lang voordat er klachten optreden zijn de energieën in de meridianen al meetbaar verstoord. PROGNOS kan deze energetische verstoringen vaststellen.
Diagnose: op zoek naar oorzaken
De behandelaar zal in het eerste gesprek de voornaamste klachten inventariseren en vragen stellen over het gebruik van medicijnen en andere middelen. Er wordt ook informatie verkregen door bijvoorbeeld naar de tong, het gezicht en de nagels te kijken. Vervolgens meet hij met het PROGNOS computer-analyse systeem de energietoestand van de 24 hoofdmeridianen, zoals die in de acupunctuur bekend zijn. Aan de hand van de meetresultaten die op het beeldscherm verschijnen in duidelijke grafieken en overzichten kan de behandelaar bepalen welke meridianen een energetische verstoring hebben, door welke oorzaak deze verstoring opgetreden is en waarmee dit te verhelpen is. Bovendien kan er bepaald worden welke oorzaak als eerste behandeld moet worden voor een snel en blijvend resultaat.

De behandelaar zal zo nodig nog een aantal gerichte vragen stellen ter aanvulling van de meting. Vervolgens krijgt de patiënt informatie over de verstoringen die tot bepaalde klachten geleid hebben. Tijdens het eerste bezoek zullen alle functies en oorzaken worden gemeten om een complete diagnose te kunnen stellen. Bij vervolgbehandelingen meet de behandelaar die functies die voor het vervolg van de behandeling van belang zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 21 '11
Interessant. Lijkt een beetje op de i-health.

Duizenden jaren geleden ontdekten de Chinezen dat elke ziekte te herleiden is tot een storing in de cellulaire energiecyclus en op die manier zou kunnen worden behandeld. Dit betekent, dat we gezond zijn wanneer ons lichaam in (energetische)balans is. De oosterse geleerden ontdekten dat de energie door de meridianen uitsluitsel geven over de gezondheidstoestand van de patiënt.

De Duitse arts Reinhard Voll (EVA, Vega) heeft ontdekt, dat metingen aan acupunctuurpunten aan onder andere de handen en de voeten, informatie geven over het biologisch functioneren van orgaandelen waar die punten een relatie mee hebben. Volgens de acupunctuurleer hoort bij elk inwendig orgaan een meridiaan, op te vatten als een energiegeleidingsbaan.

Sinds ongeveer 20 jaar ontwikkelde de Russische ruimtevaart organisatie een meetmethode, gebaseerd op een uitgebreid onderzoek naar de gevolgen voor het menselijke organisme van ruimtereizen op lange termijn.

Deze methode onderkende onmiddellijk fysieke en psychologische storingen van kosmonauten en de luchtverkeersleiders die vervolgens behandeld werden. De indrukwekkendste test fase van de diagnosemethode was de ruimtevlucht van 438 dagen non-stop, in de MIR. Een wereldrecord van Dr. Valery Poljakov.

Zijn levensfuncties werden gedurende deze vlucht voortdurend getest en verbeterd aan de hand van deze diagnoses. Met het verbluffende gevolg dat hij bij terugkeer op aarde volkomen fit uit zijn landingscapsule stapte.

i-Health past dezelfde diagnosemethodiek toe om de meridianenenergie te meten en vast te leggen. Het bedrijf ontwikkelde met eigen onderzoek een (gepatenteerde) methode om aan de hand van de meetgegevens het lichaam met ingebouwde therapiemethoden direct te harmoniseren. i-Health helpt het ontdekken van kwalen in hun beginfase en past deze ultieme preventieve geneeskunde toe om eventuele problemen direct te ondersteunen.


* i-Health gebruikt gebruikt de informatie van het lichaam zelf. Daardoor heeft u concreet inzicht in fysieke en mentaal-emotionele facetten van uw cliënt. Niet alleen met inzicht van het moment, maar ook de vooruitgang van uw behandelingen is aantoonbaar en reproduceerbaar. Het voorschrijven van ondersteunende (genees)middelen is voorspelbaar.
* Na behandelingen kunnen de resultaten van metingen en therapie in een rapport worden verwerkt.
* Meridiaandiagnostiek maakt geeft inzicht in de energetische situatie van uw cliënt. Het systeem is gebaseerd op technieken vanuit de Oosterse geneeskunde.
* Thermografie scans geven inzicht in de behandelprioriteit en geeft indicatie over het fysieke en de psyche.



* De therapiemodules behandelen op basis van licht, galvanische stroom en/of magneetvelden. Het is natuurlijk, non-invasief, pijnloos en zonder bijwerkingen.
* Het behandelen gebeurt met intelligente therapiesignalen, in feite elektronische middelen gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek. Deze middelen, genaamd "Raymedys", kunnen eveneens worden meegegeven als ondersteuning tussen de behandelingen in de praktijk.
* De interactie tussen meten en behandelen garandeert dat alleen ondersteunenede of energetische middelen worden ingezet als het verantwoord is voor de individuele cliënt en op het moment van behandelen.
Esther
Esther feb 21 '11
Hoi...
Ik was hier even aan het meelezen... ik krijg ook deze therapie... ik heb kanker gehad en door middel van de therapie zijn ze weer alles in Balans aan het brengen. Ook kanker is een (grote) verstoring in het lichaam....Ik voel me er super bij, ik heb ook veel (positieve) energie (tov andere mensen waar ik samen ziek mee was.. ik werk ondertussen weer, terwijl de meeste nog heel erg moe en luisteloos zijn). Ik heb het ook tijdens de chemotherapie gehad om op deze manier de (giftige) afvalastoffen sneller uit mijn lichaam te verwerken....Dit hielp mij ook heel goed! Ik kan het iedereen aanraden... helaas zijn er ook nog veel mensen die dit "onzin" vinden.....

grtz Esther
admin
admin apr 18 '13
Ik vraag me af waar je een Kirlian foto kan laten maken? (Ik zoek me een ongeluk en prognos is veel te duur voor mij)

x Maartje smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 18 '13
Op een (paranormale) beurs staan ze altijd!
Paraview-
http://www.paraview.nl/beursagenda.php

hier kun je kijken waar er een in de buurt komt ^^
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '13
Helaas zijn de foto's die op de beurzen staan niet echt. Zij meten namelijk alleen de warmte van je handen. En daar plakken ze dan je hoofd overheen. De uitleg wordt dan door een fotolezer gegeven. Het is dus een leuk tijdverdrijf maar het zegt niet zoveel. Bij een echte aura foto zou je niet je handen op een plaatje hoeven leggen omdat ze je hele aura moeten vastleggen. Zo herken je de echte. Ik ben er echter nog nooit eentje op een beurs tegengekomen dus ik ben benieuwd of het wel bestaat.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 22 '13
nou Julien...
Op die beurs in Utrecht Zuilen waar jij een ook een kraam had, daar ergens in de hoek stond een man die aura foto's maakte...
ik hoefde mijn handen nergens op te leggen hoor...
Bij de twee vorige wel...
daar kun je duidelijk je hand op zien inderdaad!

wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 22 '13
Ik zie soms ook aura's met het blote oog, trouwens tongue
Die hebben meestal maar 2 of 3 kleuren... op zo'n foto kunnen er wel 10 op staan!

wink
admin
admin apr 23 '13
LOL ^^ Ja, ik weet dat het nepperij op veel beurzen is en dus zijn mijn vriendin en ik op zoek naar Kirlian fotografie!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kirlianfotografie
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '13
Origineel bericht van: MoonFlowertje
nou Julien...
Op die beurs in Utrecht Zuilen waar jij een ook een kraam had, daar ergens in de hoek stond een man die aura foto's maakte...
ik hoefde mijn handen nergens op te leggen hoor...
Bij de twee vorige wel...
daar kun je duidelijk je hand op zien inderdaad!

wink

Dat is cool! Dat klinkt inderdaad als een echte kirlian foto. Weet je toevallig nog, wie dit was?
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 24 '13
http://auraanalysis.unicornsystemz.com/

de site is under construction helaas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki